Bad Herrenalb (Zwarte Woud)

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Herrenalb (Zwarte Woud) voor je op een rij gezet:

vakanties Bad Herrenalb (Zwarte Woud)

Reviews over Bad Herrenalb (Zwarte Woud)

Prachtig uitzicht. Hotel straalt veel rust uit.

Elisabeth,
    11-8-2018

Mooie kamer, vooral het uitzicht op het balkon vond ik heel mooi. Ruim balkon. Nette en mooie badkamer, met alles erop en eraan.

Geen airco op de kamer. Het was erg warm, op de badkamer was het heel warm. Ik had dit wel verwacht bij dit (dure) hotel.

Eten: ontbijt was goed. Het 3 gangendiner was 1 keer een buffetvorm, weinig keuze, keuze uit 1 soort vlees of 1 soort vis. Wel goede smaken, maar de keuze vond ik beperkt. 2de dag konden via kaartje kiezen, maar was ook weinig keuze.

Dat vonden wij geen probleem maar iemand die niet alles eet kan dat minder vinden. Sommige personeel in restaurant vonden we erg stug. Aan de balie weer niet. Iemand van personeel kwam met de vorige gast, die op de kamer was geweest, gewoon maar de kamer binnen, zonder te kloppen. Ze kwamen kijken of ze de sleutel konden vinden die hij kwijt was. Dat vind ik echt niet kunnen. Wellness: ik dacht er was een ligweide, dat is niet zo.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch hotel

Martin Groenendijk,
    15-9-2017

Vergeet de negatieve recenties.

Het hotel is pas gerenoveerd en het is werkelijk prachtig geworden.

Mooie entrée, gezellige zitjes in de lobby en een gezellige en mooi ingerichte bar.

Eetzaal eveneens mooi ingericht met een prima ontbijtbuffet en 's avonds een prima 4 of 5 gangen diner.

Ook de kamers zijn gerenoveerd met goede bedden en een mooie badkamer met ligbad.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel bij het inchecken als in het restaurant en de bar.

Parkeergarage onder het hotel.

Gereisd met partner in september 2017

Prachtig, pas gerenoveerd hotel

Fam. De Jong,
    8-9-2017

In 1 woord geweldig. Het eten, het personeel, de kamer, het zwembad met faciliteiten, uitstekend!

Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel

Fam Vos,
    7-8-2016

Het ontbijt en avondiner (buffet) was prima. Het zwembad is eenvoudig met lekker warm water in het zwembad. Buiten bij het zwembad staan ligstoelen waar je lekker kan zonnen. Wandelen kon prima. Het plaatsje is momenteel niet mooi en begaanbaar vanwege grote wegwerkzaamheden. Wij hebben vanuit dit hotel een dagje Europapark gedaan en een dagje Tripsdrill (beide gratis met Eftelingabonnement). Afstand naar de parken viel wel een beetje tegen.

De kinderen waren gratis en sliepen bij ons op de slaapkamer. Het 2e bijzetbed was helaas slecht. We hebben dit gemeld bij de receptie maar daar kon niets aan gedaan worden. Ook aan het verzoek om een extra dekbed (om als matras te gebruiken) bleek 's avonds niet aan te zijn voldaan.

Bij een volgende keer, zou ik een luchtbed meenemen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima prijs en een uitstekende service!

Erik Jansen,
    15-3-2015

Hotel Fidelitas is een degelijk hotel met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij waren op doortocht naar de Italiaanse Alpen en waren in Hotel Fidelitas als tussenstop. Geen overbodige luxe, wel een grote kamer met balkon en uitzicht over het Zwarte Woud, goed ontbijt en bovenal 2 uiterst vriendelijke en gastvrije hoteliers die werkelijk alles doen om je het naar de zin te maken. Een eenvoudig ochtendpraatje leidde ertoe dat we met een koffie perculator die de gastvrouw nog had liggen verder reisden. Kortom; verwacht geen luxe, het is allemaal wat gedateerd, maar de bedden, het uitzicht, het ontbijt, de prijs en vooral het echtpaar op leeftijd zorgen voor een tevreden gevoel

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015
Bad Herrenalb (Zwarte Woud) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 11 reviews