Hotel Dollenberg

47 reviews over Hotel Dollenberg in het Nederlands

gewoon top !

Gaby België
8-1-2019

Een heel aangenaam, gezellig en mooi hotel, met uitstekende keuken. Wij komen hier graag terug. Overdag prachtige wandelingen maken en 's avons, neerploffen in de bar met een goed glas Sekt, daarna een paar uurtjes de wellness induiken en als top of the bill je voetjes onder tafel schuiven bij een heerlijk diner. Ook de wekelijkse Küchenparty moet je eens meegemaakt hebben. Wij komen elk jaar in januari, dus straks zijn we er ook weer. Kijk er al naar uit!

Gereisd Met partner in januari 2018

Lucas Rottiers
1-12-2018

Zeer gezellig en voortreffelijk hotel gelegen op een heuveltop, vriendelijk en behulpzaam personeel , uitstekende keuken met uitstekende service , topwijnen en heerlijk zwembad en wellness !!!!! Goede uitvalbasis naar onderandere Straatsburg, Freiburg ,baden-baden ..... Naar Baden-baden langs de Zwartwads högstrasse , fantastisch

Gereisd Met partner in juli 2016

Fantastisch hotel en heel mooie liggng

wim
3-8-2017

Heel goed en mooi hotel , de stijl van de kamers is duits niet modern maar wel mooi en zeer proper. Ook heel ruime kamers . Enkel jammer dat bij de saldebar de groenten altijd vermengd waren met azijn. Zelfs de gestoomde wortels smaken naar azijn. Heel jammer vonden we wel dat het hotel niets deed voor de belgische gasten niets van menukaarten in het nederlands niets van folders in het nederlands en hun engels was ook heel beperkt. Als we iets wilden weten van doe activiteiten of info van het hotel moesten we het aan belgen vragen die er al jaren klant waren. Wel heel mooi zwembadencomplex en wellness .De gemiddelde leeftijd ligt hier in dit hotel wel hoog. Geen hotel om met kinderen op reis te gaan die graag ravotten in het water. Maar wij hadden het er wel naar ons zin. Mooie uitstappen gedaan bv naat triberg waar de hoogste waterval van duitsland zich bevind.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische locatie !

Emmy Van Lierde
25-2-2017

Niet ver van huis waar je alles kunt terugvinden,voor ieder zijn gading, groot en klein. Gezellige familiekamers, uitstekende keuken met mogelijkheid voor aangepaste voeding voor jongere kinderen. Vriendelijk personeel, steeds paraat om iedereen naar zijn zin de maken. Begeleide uitstappen en ontspanning in de mooie en rustgevende natuur zijn voorzien. Wie terplaatste wil blijven, kan zichzelf ontspannen en vermaken in de sauna en de verschillende binnen en buitenbaden ! Een aanrader voor elk die wilt ontstressen.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Nooit meer

Mireille
9-2-2017

Om te beginnen wil ik vermelden dat de avond-activiteiten in de bar plaatsvinden.

Roken wordt in deze bar toegestaan omdat er zogenaamd geen andere rokersruimte is en wanneer je netjes vraagt aan de rokers of ze die sigaretten buiten roken, word je uitgescholden in het bijzijn van andere gasten die óók tegen roken zijn. Bovendien stijgt de rook op naar de restaurants boven. (het normale restaurant en het prachtige restaurant met 2 Michelin-sterren). Dus: smakelijk eten en rook inhaleren Bij melding bij de directie krijg je ongelijk. De wet van Baden-Baden geldt! (wat dat betekent begrijpt geen mens). Wij komen al bijna 20 jaar in dit hotel, maar de lucht binnen was nog nooit zo slecht als dit jaar. Wij komen tenslotte voor de ontspanning, het dansen en de mooie muziek. Moeten wij dan maar als arme zielen op onze kamer TV kijken?

Gereisd Met partner in februari 2017

Nog steeds een geweldig hotel

Gert
26-1-2016

Reeds voor de zesde maal in Dollenberg geweest. Het blijft goed, Fantastische wandelingen gemaakt in de sneeuw. Op dinsdag was er zelfs een wandeling met barbecue. Ik snap de slechte commentaar over het eten niet. Ik heb hier nog nooit slecht gegeten.

Gereisd Met partner in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overschat

Edwin Verschoof
17-8-2015

Vijf sterren superieur. Geen idee hoe men daar aan komt. Een Noordkoreaanse receptie, stoffig en soms kapot meubilair, onvriendelijk personeel in het restaurant. Een directeur die zichzelf op een voetstuk plaatst. Er zijn echt wel goede zaken over dit hotel te melden, maar het is zo Duits overgeorganiseerd dan het personeel vergeet te communiceren met de gasten. Wij hadden een 3 daagse zondagsarrangement maar wij hebben dit ondanks de vreselijk hoge prijs er 2 dagen van gemaakt. Het diner in de keuken was voor ons de druppel. Wegwezen en nooit meer terugkomen

Gereisd Met partner in juni 2015

Luxueus hotel met fenomenale wellness

Christel+Joris
31-5-2014

Zeer luxueus hotel met een fenomenale wellness en uiterst vriendelijk personeel. Alles gebeurt er op vertrouwen. Volle 5 sterren en zijn geld waard. Afgelegen ligging zodat enkel wandelen vertier kan brengen of de auto nemen. Echter ook tal van kritiekjes. Voor een hotel op dit niveau dat een tweesterrenrestaurant herbergt, was het hoteleten maar matig. Betreft een verfijnde grootmoederskeuken zonder dure ingrediënten. Vaak te zout of te zoet, steeds terugkerende zaken, zeer matig ontbijt waar groenten ontbraken en pistolets gebakken lucht waren, buffetten bevatten groenten die steeds opgelegd waren in azijn of saus, harmonie van ingrediënten in gerechten was soms zoek. Het is niet omdat het kader mooi is en dat men opdient met een zilveren stolp, dat het gerecht ook goed is. Hotel is in een kuuroord gevestigd waar mensen voor hun gezondheid komen en toch laat men roken en dieren toe! Administratie (receptie+wellness) vertoont geregeld fouten wat ze zelf ook toegeven.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Hotel ooit !

Wendy Verheyen
9-12-2013

Voor mij is Hotel Dollenberg (Bad Peterstal – Griesbach ) een fantastisch hotel ! Ik kom er al jaren, en telkens is het een feest. Een plaats waar ik volledig tot rust kom en waar je je ook geen seconde verveelt. De ontvangst, het verblijf is telkens tot in de puntjes verzorgd. Ook een dikke pluim voor de bediening en de familie Smiederer; Altijd even vriendelijk ! De wellness mag ik ook niet vergeten. Waar kan je nu nog beter vertoeven…. Zaaaaaaaaaaaaaaaaalig ! Het hotel heeft 2 restaurants, waarvan één met 2 Michelin-sterren en een bar met livemuziek. Elke dinsdag is er "Küchenparty" samen met sterrenkok Martin Hermann. Je moet het zeker meegemaakt hebben. Na al die jaren is het voor mij nog steeds telkens een groot feest ! Ik heb meteen al mijn volgende verblijf geboekt ! ( Wendy Verheyen uit Balen ( België )

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Super kwaliteitshotel

dnedens
9-10-2013

Hier heb je echt waar voor je geld. Het hotel ligt aan de rand van het bos, in een schitterend park. Vanuit het hotel loop je zo het bos in om mooi wandelingen te maken. Het eten is werkeljk van uitstekende kwaliteit! We waren hier voor een week en kregen in het hotel bonnen voor iedere dag taart met koffie. Lekkere Schwarzwalder Kirschtorte. Ook kregen we bonnen voor de lunch welke we op 3 locaties konden gebruiken, het hotel zelf, Renchtalhutte, overkant van de berg of als je een dagje naar Baden Baden gaat kan je daar lunchen. Goed geregeld. Het hotel heeft een schitterend sauna complex, en een binnen-en buitenzwembad. Iedere dag aquagym, lölys en georganiseerde wandelingen.

Gereisd Met partner in september 2013

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • FitnessFitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dollenberg in Bad Griesbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dollenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.