Camping Am Sunthauser See

3 reviews over Camping Am Sunthauser See in het Nederlands

Prima voor op doorreis!

Jasper & Yvonne
25-8-2018

Nette camping en prima voor een paar nachten (op doorreis). Wij hadden de caravan, omdat we niet goed luisterden naar de eigenaar 😂, op het tentenveld gezet. Veel mooier plekje bleek achteraf. Voordeel van een kleine Kipje! Wij hebben er 4 nachten gestaan.

Zeker 80% seizoensplaatsen met de meest fantastische bouwwerken.

We vonden het verdacht mooi groen voor zo’n droge zomer, dat zal iets zeggen over het klimaat vrezen we 😅.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Komen hier niet snel terug.

Josée
10-5-2017

Door de sneeuw van de dagen ervoor mochten we wel op de camping gaan staan, zoals eigenwijze Nederlanders hadden gedaan, maar het was voor eigen risico, het was erg drassig. Wij bezochten vrienden en wilden dus wel staan. Dit kon op een van de zes gravelplaatsen bij de ingang. Stugge oude eigenaar, niet bereid enige korting te verlenen. Take it or leave it! De jongere generatie die in het winkeltje werkzaam was, was een stuk vriendelijker. De was en droogmachines functioneerden maar voor 50%, zoals seizoensgasten zeiden, maar op de defecte stond dit niet vermeld. Kortom geen gastvrije eigenaren. Jammer want in de zomer, aan het meer, zal het een super mooie camping. Ook het sanitairgebouw bij de ingang is prima voor elkaar. Hoe het verder op de camping is weten wij niet. Ik hield er een bittere nasmaak aan over, wat gelukkig goed werd gemaakt door het prachtige Schwarzwald en lieve vrienden.

Gereisd Met partner in april 2017

Een aangename verrassing

Peter
26-7-2012

Gelegen aan een meer. Een mooie ligweide. Goed en schoon sanitair. Ruime plaatsen. Broodjesservice. Vriendelijk personeel. Zeer geschikt voor een bezoek aan Villingen. Het mooie Badische gedeelte van de tweelingstad Villingen-Schwenningen. Donau Eschingen is ook slechts 15 km verder.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Sunthauser See in Bad Durrheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Sunthauser See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.