Gasthof Gasthof-Restaurant Hirsch

1 review over Gasthof Gasthof-Restaurant Hirsch in het Nederlands

leuk overnachtigingshotel

RoMa
28-6-2010

Komend vanaf de snelweg kwamen wij deze Gasthof tegen.Vriendelijk onthaal.De kamer is qua inrichting zeer oud (zelfs vloerbedekking op de wc-klep) maar heel erg schoon.Wij hebben overheerlijk gegeten.De kok kwam zich nog voorstellen, erg leuk.Zij doen daar ook kook-cursussen.Ontbijt was goed.68 Euro incl.ontbijt. n koopje!!!!Leuk overnachtingshotel dichtbij de snelweg en niet ver van Ulm.

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Gasthof-Restaurant Hirsch in Bad Ditzenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Gasthof-Restaurant Hirsch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.