We hebben een aantal aanbieders voor Bad Boll voor je op een rij gezet:

vakanties Bad Boll

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Boll voor je op een rij gezet:

Reviews over Bad Boll

• 9Jan en Gonnie01-07-2018

Heerlijk voor een paar dagen ertussen uit!

In dorp zelf zijn wel een paar restaurants. oa Lowe en Krone. Beide prima. Kerkje vlakbij, waardoor je de hele dag (en nacht) weet hoe laat het is!

Gereisd met partner in juni 2018

• 8R. Weyts23-08-2005

Net 3 nachten verbleven in het Seminaris Hotel Bad Boll. Als "hotel onderweg" ideaal gelegen op 5 km van de autosnelweg. Heel net (4*) met zwembad, sauna,...Ruime kamers en heel vriendelijk personeel. Pluspunten ; zomers weinig seminaries dus niet zo duur. Grote kinderkorting.Zwembad. Bosrijke omgeving met uitgepijlde wandelingen. Minpunten : ontbijtbuffet met rokers en niet-rokers door mekaar. Op zaterdag blijkbaar is de feestzaal op de benedenverdieping geschikt voor huwelijken. Tot een stuk in de nacht alle Duitse schlagers kunnen meezingen tot op de kamer (3de verdieping).

• 8Omgeving
      • 1Uitgaanslevenn