Hotel Landhotel Sonnenhalde

Kleine hotelsWeer vandaag6°-2°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Sonnenhalde voor je op een rij gezet:

Laatste review

Hotel Sonnenhalde in Bad Boll. Erg aardige familie, ook wellness en massage. Ruime kamers en goede bedden. Geen lift, maar stoorde ons niet. Het ontbijt is mega, zoiets hebben we nog niet vaak meegemaakt. Zoveel, je kunt niets bedenken of het staat er! Lekkere koffie, eitje zoals je wilt en vers gemaakt! Alleen diner in hotel was niet mogelijk toen wij er waren. In dorp zelf zijn wel een paar restaurants. oa Lowe en Krone. Beide prima. Kerkje vlakbij, waardoor je de hele dag (en nacht) weet hoe laat het is!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Speeltuin

5 reviews over Hotel Landhotel Sonnenhalde in het Nederlands

Heerlijk voor een paar dagen ertussen uit!

Jan en Gonnie,
1-7-2018

Gastvrij ontvangen en geleverde kwaliteit van zowe de als

2-10-2017

Gastvrij ontvangen en geleverde kwaliteit van zowe de kamer als ontbijt was uistekend.

rustig gelegen hotel, zeer uitgebreid ontbijt, goed onthaal

27-9-2017

rustig gelegen hotel, zeer uitgebreid ontbijt, goed onthaal

Dubbel

Traveller1980
29-9-2015

Wij hebben een dubbel gevoel aan dit verblijf overgehouden. Prima hotel voor doorreis. Goede schone kamers, rustige ligging en heerlijk ontbijt. We hadden gevraagd of we konden dineren in het hotel, geen reactie gekregen en dit kon uiteindelijk ook niet. Bij het uitchecken zijn wij vergeten te sleutel in te leveren, de eigenaar heeft er ook niet naar gevraagd. Deze bleek bij thuiskomst in onze tas te zitten. De eigenaar bleek geen reservesleutel te hebben, dus op verzoek van de eigenaar verzekerd verstuurd (hoge kosten). Wij hebben voorgesteld om de kosten te delen. Dit heeft een mailwisseling van een maand opgeleverd waarin de eigenaar ons niet tegemoet wilde komen. Uiteindelijk werd cynisch gemeld dat hij de helft van de kosten ging overmaken. Na 2 maanden had hij zijn belofte nog niet ingelost. Het had niet zo'n haast volgens hem. Je verwacht als gast anders te woord gestaan te worden via de mail. Stelt ons een erg teleur na de goede ervaring tijdens het verblijf. Vreemde man.

Tussenstop

NannoSijtse
14-9-2015

Rustig gelegen. Ziet er allemaal verzorgd uit. In dorp is niets te beleven. Hotel heeft geen restaurant wel nette ontbijtzaal. Mooi terras. Hele grote kamer (K. 119 - bovenste "torenkamer"). Balkon. Badkamer met douchecabine en toilet. Ruim zitje. Ontbijt goed. Gegeten bij Hotel Lowen - bijzonder en goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Sonnenhalde in Bad Boll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Sonnenhalde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.