Hotel Badhotel Stauferland

Kleine hotelsWeer vandaag25°10°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Badhotel Stauferland voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Badhotel Stauferland in het Nederlands

Anders

De reservering verliep vlot

12-3-2017

De reservering verliep vlot.

Het verblijf was OK

Het ontbijtbuffet en het diner waren voortreffelijk

Geen frigo op de kamer is de reden van mindere waardering

15-9-2016

Geen frigo op de kamer is de reden van mindere waardering

Wij hebben goede overnachting gehad. Heerlijk gezwommen en lekker gegeten.

Smorgens na het heerlijke ontbijt konden wij onze reis voortzetten.

Great stop over in Bad Boll!

Linda
26-7-2015

Wonderful location to stop over on the way home! This hotel is situated in Bad Boll near Stuttgart. Rolling hills, wonderful view from the restaurant. We had a family room, very clean. Old fashioned bathroom but functional. Kids loved the indoor swimming pool. Evening meal was typical cuisine, breakfast was very good and varied. Price quality good and staff happy to help! Located close to motorway but no noise.

Martina Hansen, Rezeption, Rezeption, 28-9-2015

Dear Guest, we apologize for the late reply.

It's nice that you have thought of us. Thanks for the good review for our hotel. We are delighted that you enjoyed your stay with us.

If you are once again in transit, we are looking forward to your visit. With kind regards from Bad Boll your team from Badhotel Stauferland

Wij verbleven 1 nacht op doorreis naar wintersport. Prima schoon hotel met uitstekend restaurant. Lijkt ons ook erg leuk voor een langer verblijf.

Wij hebben dit hotel uitgezocht als overnachtingshotel naar onze eindbestemming. Het was een prima hotel en wij hebben daar heerlijk gegeten en uiteraard geslapen. Echt een aanrader.

Prima hotel voor doorreis

JEPOST
25-7-2011

Ruime kamers, en goed Zuid-Duits eten. Geen airco, en dat misten we wel op de bovenste etage (van hotel met plat dak) bij de hitte tijdens ons verblijf. Mooie rustige locatie en vriendelijke sfeer. Buitenzwembad is op loopafstand (ca 1,5km); betreft het dorpsbad, en dat is groots opgezet maar niet druk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Badhotel Stauferland in Bad Boll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Badhotel Stauferland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.