Hotel Schwarzwälder Hof

7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Schwarzwälder Hof voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Schwarzwälder Hof in het Nederlands

Zeer ruim appartement

mar-ber, 17-1-2016

Zeer ruim appartement met meerdere slaapkamers, volledig uitgeruste keuken, badkamer en heerlijk balkon.Rustig gelegen en toch gunstig vanaf de snelweg richting Zwitserland. Zeer vriendelijke gastvrouw en goed glutenvrij ontbijt voor een van onze gezinsleden. Alles zeer ruim en schoon, het enige wat wij hebben gemist was een airco, het was echt warm.

Prima overnachtingshotel

Frank, 1-9-2009

Op de terugweg uit Italie toevallig bij dit hotel aangekomen. Omdanks de late aankomst toch een vriendelijke en gastvrij ontvangst. Direct een nette familiekamer gekregen, de kamer is schoon en ruim maar het interieur is niet echt modern (echt klassiek Duits...je moet er van houden zeg maar). Ontbijt prima en bij het afrekenen bleek ook een zeer nette prijs (113 euro voor 4 personen incl. ontbijt).

Het hotel heeft ook veel faciliteiten voor "wellness" maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt, het hotel wordt met name bevolkt door bejaarde Duitsers die hier specifiek voor komen. Gezien de ligging, pal tussen snelweg, spoorbaan en landingsbaan van de luchthaven van Basel is een langer verblijf waarschijnlijk niet prettig.

Prima overnachtingsadres

Rob, 2-8-2009

Wij hebben hier in 2008 overnacht op doorreis naar Italie. Hotel ligt 10min. vanaf de

autobahn. Prima prijs/kwaliteitverhouding

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwarzwälder Hof in Bad Bellingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwarzwälder Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schwarzwälder Hof scoort een 7.83 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: