Hotel Schwarzwälder Hofstersterster

7.7Goed

Duitsland, Baden-Württemberg, Bad Bellingen

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Schwarzwälder Hof voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Schwarzwälder Hof

• 8mar-ber17-01-2016

Zeer ruim appartement

Zeer ruim appartement met meerdere slaapkamers, volledig uitgeruste keuken, badkamer en heerlijk balkon.Rustig gelegen en toch gunstig vanaf de snelweg richting Zwitserland. Zeer vriendelijke gastvrouw en goed glutenvrij ontbijt voor een van onze gezinsleden. Alles zeer ruim en schoon, het enige wat wij hebben gemist was een airco, het was echt warm.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 7Frank01-09-2009

Prima overnachtingshotel

Op de terugweg uit Italie toevallig bij dit hotel aangekomen. Omdanks de late aankomst toch een vriendelijke en gastvrij ontvangst. Direct een nette familiekamer gekregen, de kamer is schoon en ruim maar het interieur is niet echt modern (echt klassiek Duits...je moet er van houden zeg maar). Ontbijt prima en bij het afrekenen bleek ook een zeer nette prijs (113 euro voor 4 personen incl. ontbijt). Het hotel heeft ook veel faciliteiten voor "wellness" maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt, het hotel wordt met name bevolkt door bejaarde Duitsers die hier specifiek voor komen. Gezien de ligging, pal tussen snelweg, spoorbaan en landingsbaan van de luchthaven van Basel is een langer verblijf waarschijnlijk niet prettig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Rob02-08-2009

Prima overnachtingsadres

Wij hebben hier in 2008 overnacht op doorreis naar Italie. Hotel ligt 10min. vanaf de autobahn. Prima prijs/kwaliteitverhouding

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

0 tips over Hotel Schwarzwälder Hof