Camping Lug ins Land

Weer vandaag12°-2°
Camping Lug ins Land
9,2

Omschrijving
Camping Lug ins Land in Bad Bellingen is goed onderhouden, met zeer schoon sanitair. In de bistro kun je goed eten. Het zwembad is verfrissend maar wel wat klein. Verwacht hier geen uitgebreide animatie, maar wel een leuke speeltuin voor de kinderen. Je neemt makkelijk de trein naar Basel. De historische Franse stad Colmar is drie kwartier rijden.

67 reviews over Camping Lug ins Land in het Nederlands

goede doorreiscamping

Chris Merks,
30-12-2018

Deze camping als doorreiscamping gebruikt naar Zwitserland/Italie.

Blijf je 1 nacht dan wordt je verwezen naar t deel voor t toiletgebouw met veelal een verhard deel waar gras ingroeit. Wel afgebakende plekken dmv een heg of boom. Camping ligt net buiten een dorp. Voor hondenbezitters top. Je loopt de camping af en bent in een buitengebied. Je loopt langs een zeer rustig weggetje de heuvels in, het boerengebied in. Heerlijk wandelen. Toiletgebouw ruim, netjes en schoon. Restaurant ook top met een mooi terras met uitzicht. Heerlijk Duits eten. Schaduw van parasols. De hond mag mee. Camping wel duur. 32,50 2 pers en hond. Dicht aan de snelweg. Makkelijk te bereiken. Zwembad niet gebruikt. winkeltje voor brood

Gereisd met partner in juni 2018

16-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Leuke camping. Heerlijke vakantie gehad.

Fam. Keet,
14-8-2018

Wij zijn hier in de zomer twee weken geweest. Leuke camping. Zeer geschikt om de omgeving te verkennen, maar ook om regelmatig een dagje op de camping te blijven . De camping ligt op een mooie plaats, tussen het Zwarte Woud en het Rijndal.

Voor wie er gevoelig voor is; de weg verderop is op stille momenten te horen. Ook is er veel luchtverkeer richting de omliggende vliegvelden. Wij hadden hier overigens helemaal geen last van.

De beheerders doen er duidelijk veel aan om voor een aangenaam verblijf te zorgen. De bistro is prima en zeer betaalbaar. Het winkeltje is beperkt qua assortiment en veel te duur. Er zitten op 5 min. rijden meerdere supermarkten.

Er komen veel gasten die op doorreis zijn en die maar een nacht blijven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geschikt als doorreiscamping

tenHag,
9-8-2018

Deze camping is erg geschikt als doorreiscamping. Op de camping zelf is weinig te doen. Zwembad erg klein. Heel veel vaste plaatsen.

Schoon sanitair en rustige camping.

Uitstapje naar het openluchtzwembad in Lörrach was zeer de moeite waard. Ook de dierentuin in Mulhouse.

Geen camping om een week te staan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping

Louis,
15-9-2017

10 dagen gestaan op deze camping. Plaatsen voldoende groot. Personeel vriendelijk en betrokken. Jammer dat er geen bedjes bij zwembad staan. Sanitair prima en schoon. Omgeving is prima voor fietsen en wandelen. Gratis vervoer door het gehele Zwartewoud. Ook met de trein naar Basel is gratis. 2 eetgelegenheden op de camping. Broodjes kan je afhalen in de winkel. Hoef je niet te bestellen.

Gereisd met partner in september 2017

Fijne camping

Bos,
10-9-2017

1 nacht verbleven op doorreis naar Italie. Ligt perfect, dichtbij de snelweg. Mochten zelf een plek uitzoeken op het terrein voor de kort-verblijvers. Je kan gewoon van alle faciliteiten op de camping gebruik maken. camping ziet er mooi en verzorgd uit. Hygiene toiletgebouw was prima! Viel ons op dat het zwembad erg klein is in vergelijking tot de grote van de camping. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt, maar het zag er schoon uit. Fijne camping voor op doorreis, zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2017

Top camping

Raymond Ramaakers,
27-8-2017

Hier eigenlijk geboekt voor 10 dagen maar verlengt met nog 7 dagen.

Zeer vriendelijk personeel die erg plezier in heeft.

Zwembad goed schoon en mooi onderhouden

Sanitair wordt heel goed schoongemaakt meerdere keren per dag en bijgehouden.

Zeer kindvriendelijk.

Alleen het bistro personeel vind ik erg klant onvriendelijk.

Autoverkeer 's nachts wel hoorbaar maar is op afstand. kan als storend ervaren worden.

Verder een top camping voor kort of langverblijf en ook zeer geschikt voor kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2017

1 nacht, erg goed bevallen

marcel,
26-8-2017

we zijn op de terugreis hier aangeweest om de rit te breken. zeer vriendelijke ontvangst aan de balie, zoek maar een plek op het plein en komt U dan maar om af te rekenen, erg handig. plekjes voor doorreis gewoon met stroom en gebruik van alle voorzieningen. zwembad etc. jammer dat het restauratiegedeelte dicht was op woensdag maar ja. er was wat te weinig personeel. zwembad was fris maar heel erg schoon. heerlijk verfrissend.

Sanitair heel erg goed en schoon. heerlijke douches en schoonnnnnn.

heel erg lekker gegeten bij het restaurant gerund door de familie Schmid. wauw, wat hebben we daar lekker gegeten. en niet duur.

7 uur poort open du lekker vroeg weer weg. TOP. komen we vaker

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

mooie camping

jan,
8-8-2017

Kind vriendelijk en veel te doen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De camping is goed gelegen op ca. 10 minuten rijden vanaf de snelweg (A5). Hierdoor gebruiken veel kampeerders de camping als overnachtingscamping. Echter de camping is ook geschikt voor een langer verblijf.

Wij hebben ruim een week op deze goed onderhouden camping gestaan. Wat ons opviel is dat het sanitair en het zwembad top onderhouden worden. Altijd schoon en van goede kwaliteit. Op de camping zijn o.a. een bistro en een restaurant aanwezig. Van het restaurant hebben wij geen gebruik gemaakt, van de bistro wel. De bestelde pizza was vers en smakelijk net als de verse broodjes die we hier elke dag haalden.

In de omgeving is voldoende te doen voor een langer verblijf. Een bezoek aan plaatsen als Freiburg, Breisach en Weil am Rhein is zeker de moeite waard. Net als een bezoek aan het automuseum in Mulhouse Frankrijk.

Kortom wij hebben ons uitstekend vermaakt (hadden ook super goed weer) en komen zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lug ins Land in Bad Bellingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lug ins Land zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.