Camping Lug ins Land

• 7.1Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

Camping Lug ins Land in Bad Bellingen is goed onderhouden, met zeer schoon sanitair. In de bistro kun je goed eten. Het zwembad is verfrissend maar wel wat klein. Verwacht hier geen uitgebreide animatie, maar wel een leuke speeltuin voor de kinderen. Je neemt makkelijk de trein naar Basel. De historische Franse stad Colmar is drie kwartier rijden.

225 reviews over Camping Lug ins Land

• 2019
    7Jacqueline08-09-2019

Klant onvriendelijke ontvangst

Helaas is mijn ervaring met de ontvangst op deze camping niet de beste,na een lange reis vanuit Italië wilde we hier 1 overnachting boeken met de asci kaart,het was erg druk bij de receptie en de dame achter de balie riep haar chef erbij voor wat hulp aan de desk,nou die had er niet veel zin in en was erg kort van stof,nou vooruit zondagmiddag maar toen we gelijk wel wilde betalen met de creditcard kon dit niet ,wel cash maar dat hadden we niet meer bij,nou dat vond hij ongelooflijk en zeer irritant blijkbaar want hij wuifde me weg en zei geen geld ga dan eerst maar even weg of daar staan,nou zeg,mijn man vroeg nog of er ergens een geldautomaat was,ja 2km lopen nou prima,had ook allemaal wat vriendelijker gekunt en het doet ook geen pijn om even te checken bij de mensen waar je vandaan komt,goeie reis gehad en misschien wat uitleg over de camping en of je water en electra bij de plaats wilt enz,wat een vreselijke hork zeg,

Gereisd met partner in september 2019

• 10Tine31-08-2019

Super vakantie

Super camping, gastvrij personeel, zwembad met ligbedden, alles heel schoon. Bistro en restaurant prima eten. lekker gratis ov kaart voor bus trein en tram geldig voor hele zwarte woud, gedurende je verblijf op de camping. Camping winkeltje voor vergeten boodschappen. Iets duurder , maar het is er. Op 2 km afstand grote supermarkt. Wij waren van plan drie dagen te blijven , maar het werden twee weken. Met de trein twee keer naar Basel geweest. ( gratis) ook naar Freiburg, Schluchsee, deelgenomen .Super wijnproef tour, plaatselijk museum zeer de moeite waard.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Faye29-08-2019

Prima camping!!

Prima!! Duitse degelijkheid! Voor ons was dit een doorreiscamping vanuit Toscane. Exact op de helft van de reis. Aangenaam verrast, konden tot 22.00 het terrein op rijden, 57 euro voor 6 personen met caravan. De volgende ochtend lekker gezwommen ook er zit een leuke speeltuin op de camping en een voetbalveld/basketbalveld. Douches schoon en super warm water!! Vlak langs de A5 dus ook goed bereikbaar!! Wij gaan dit plekje onthouden!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10anoniem24-08-2019

Zuiver en schone camping. Wel veel gasten die kort verblijven.

Gereisd in juli 2019

• 8Marcel30-07-2019

Perfect voor 1 nacht maar ook voor langer verblijf

Wij hebben hier een perfecte week gehad, vriendelijke ontvangst en heldere uitleg over faciliteiten en mogelijkheden in de omgeving. We mochten zelf de camping bekijken om een plekje uit te kiezen voor onze tenten. Prachtig uitzicht over het Rijndal op de Vogezen. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs, prima verzorgd sanitair en een bescheiden zwembad. De gratis kaarten voor openbaar vervoer maken het mogelijk om eenvoudig steden in de omgeving te bezoeken (Freiburg bleek zeer de moeite waard). Op de terugweg van de tweede week vanuit Italië hier nogmaals overnacht, deze keer in een ‘Schlafffass’; een aanrader voor reizigers die voordelig willen overnachten zonder zelf een tent op te zetten. Wederom hartelijk ontvangen en genoten van een prima nachtrust.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10anoniem21-06-2019

Mooie plek en goed sanitair. Mooi uitgangspunt om te fietsen. Plus is ook de OV-kaart voor het gebruik van trein en bus.

Gereisd in juni 2019

• 5Marjan13-05-2019

Belachelijke prijzen in voorseizoen.

Het is een mooie camping.In voorseizoen,april hier geweest.Maar wat ik wel erg vond is dat wij in deze tijd van het jaar €36 per nacht moesten betalen voor 2 personen,camper,electra en 2 honden.Ik vind dit echt niet normaal,Faciliteiten waren niet eens beschikbaar en wel de hoofdprijs betalen.Je moet voor het zwembad betalen maar zwembad was niet eens open.Dus ook niet te beoordelen.Wij hebben op veel andere campings gestaan deze periode, zelfs direct aan het Gardameer voor slechts €20 per nacht.Daarnaast moesten we bij de ingang staan op een verharde plaats ,bij het washik,wat eigenlijk een hele simpele en niet grote camperplaats is en dicht op elkaar en dan voor dit bedrag.Te gek voor woorden.

• 1Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 10Paul08-05-2019

Mooie, schone camping met zwembad

Doorgangscamping van niveau

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Chris Merks30-12-2018

goede doorreiscamping

Deze camping als doorreiscamping gebruikt naar Zwitserland/Italie. Blijf je 1 nacht dan wordt je verwezen naar t deel voor t toiletgebouw met veelal een verhard deel waar gras ingroeit. Wel afgebakende plekken dmv een heg of boom. Camping ligt net buiten een dorp. Voor hondenbezitters top. Je loopt de camping af en bent in een buitengebied. Je loopt langs een zeer rustig weggetje de heuvels in, het boerengebied in. Heerlijk wandelen. Toiletgebouw ruim, netjes en schoon. Restaurant ook top met een mooi terras met uitzicht. Heerlijk Duits eten. Schaduw van parasols. De hond mag mee. Camping wel duur. 32,50 2 pers en hond. Dicht aan de snelweg. Makkelijk te bereiken. Zwembad niet gebruikt. winkeltje voor brood

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair