We hebben een aantal aanbieders voor Aulendorf voor je op een rij gezet:

Reviews over Aulendorf

Een avontuur voor kinderen

Jasper,
    1-1-2012

Hotel Arthus is goed verzorgd hotel dat met name kinderen avontuur biedt. Het is een themahotel en staat geheel in het teken van ridders en schelmen. De foto's spreken voor zich. Kinderen genieten speciaal van de aankleding en van de speciale kinderbadkamer. De kamers zijn grotendeels familiekamers en ruim van opzet. Elke kamer is uniek qua indeling en subthema.

In het kelderrestaurant worden themadiners gegeven, maar let op: niet elke avond. Het andere restaurant is een 'gewoon' (themaloos) restaurant.

Het personeel is erg vriendelijk. Wij kregen drie kamers te zien en mochten de mooiste uitkiezen; dit betekende een gratis upgrade.

Het hotel ligt bij het centrum van een verder niet bijzonder plaatsje, waar wel wat winkels en restaurants zijn. De omgeving is buitengewoon landelijk.

Gereisd met jonge kinderen in december 2011