Hotel Ringhotel Adler

3 reviews over Hotel Ringhotel Adler in het Nederlands

Fijn hotel

Mabe
2-8-2014

Lang weekend geweest met 2 kinderen van 11 en 14 jaar, mooie ruime kamers, zelfs met 4 pers ruimte om te zitten en een spelletje te doen. Zwembad prima, sauna basis. Sterren-restaurant zat dicht, bistro viel wat tegen. Ontbijt prima. Leuk dorp, mooie omgeving.

Prima hotel!

Sandra
15-8-2012

Het hotel is momenteel in renovatie. Echter ondervindt je hiervan als gast weinig last. Personeel erg behulpzaam en aardig. Ruime kamers en mooie badkamers met veelal dubbele wastafel, soms een bad, soms een douche. Wel een minibar, badjas en slippers, maar helaas geen eigen koffie- en theezetfaciliteit op de kamer. Dit staat wel bij de receptie en is raar genoeg 's avonds gratis en 's morgens moet je betalen! (erg prijzig: 2,60 voor een straf kopje koffie)

Beneden in de kelder is een mooi zwembad, compleet met sauna. Hier liggen ook extra handdoeken, gratis water en flesjes douchegel/shampoo. Zelfs zwembandjes voor kleine kinderen liggen er klaar.

Het restaurant was gesloten ivm de verbouwing. Omdat het ontbijt relatief gezien duur was (voor kinderen van 4 jaar betaal je ook 17 euro) hebben we ontbeten bij de konditorei om de hoek: heerlijk !

Leuke vakantie gehad

Rachel
29-11-2011

Goed bereikbaar, goede prijs/kwaliteitverhouding, goed eten. Zeer geschikt voor kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Ringhotel Adler voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ringhotel Adler in Asperg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ringhotel Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ringhotel Adler scoort een 8.71 uit 10 op basis van 128 reviews.