Hotel Stubersheimerhof

Kleine hotelsWeer vandaag6°-1°
Hotel Stubersheimerhof

We hebben een aantal aanbieders voor Stubersheimerhof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Stubersheimerhof in het Nederlands

Voor een goede prijs krijg je een mooie ruime, schone hotelkamer. In een oude hoeve die fantastisch is gerestaureerd. De keuken is een vermelding waard. Je zou ze bijna een ster geven. Echt heel erg goed. Mooie plek voor een tussenstop op weg van/naar het zuiden of voor verblijf in de streek.

Erg aardige mensen en prima service.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stubersheimerhof in Amstetten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stubersheimerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.