Weer vandaag14°-4°

2 reviews over Hotel Gasthaus Gesunde Luft in het Nederlands

Uitstekend overnachtingsadres.

Fam.Lether
22-7-2016

Uitstekend overnachtingsadres als je op doorreis bent.

Heel stil gelegen op korte afstand van de snelweg.

Eenvoudige menukaart, met eten voor een uiterst betaalbare prijs.

Ruime nieuwe schone kamers. Eenvoudig maar prima ontbijt.

Geen enkel minpuntje.

Gereisd met partner in juni 2016

Wij hebben dit verblijf geboekt voor één nacht, omdat wij op doorreis waren naar Oostenrijk. Het verblijf is ons prima bevallen. Het hotel ligt in een rustige omgeving. De kamers zijn recentelijk gerenoveerd. Wij hadden kamer 9 die voorzien is van een grote flatscreen TV. In het hotel kun je voordelig eten en drinken. De eigenaren zijn vriendelijk. Enige minpuntjes zijn dat er op de tweepersoonskamer maar één stoel aanwezig is en dat je alleen contant kunt betalen.

Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthaus Gesunde Luft in Amstetten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthaus Gesunde Luft zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.