3,8

Onvoldoende

3 reviews over Camping Schwarzwald in het Nederlands

Redelijk...

Meppelink, 12-6-2017

Opzich een prima camping. We hebben hier 1 nacht gestaan om weer verder te gaan op door reis. Putje van de douche mag wel eens gecontroleerd worden, ik stond in een laag water van 20 cm (mijn vriend had dit niet dus zou wek te maken hebben met haren oid, bah)

Toen wij wouden afrekenen kwamen we tot de ontdekking dat je hier Niet kunt Pinnen!!! Dus mijn vriend is eerst naar het stadje gereden om geld te binnen en ik ben gebleven. Eigenaresse dacht niet mee we mochten het geld niet overmaken niks. Sprak geen Nederlands en geen Engels. Al met al niet een zorgeloze korte tijd gehad daar. Voor ons niet weer.

Onverzorgde camping

Els, 19-8-2016

De camping ziet er rommelig en viezig uit. De vaste plaatsen zien er onverzorgduit. het gras voor de toeristische plaatsen is lang en het sanitair is te vies voor woorden. Hondenpoep ligt op het terrein.

Je mag zelf houtvuurtjes stoken en zelf je plek uitzoeken.

Je kan eenvoudige snacks halen op de camping, maar de keuken waar ze klaar gemaakt worden ziet er niet al te hygiënisch uit.

Heerlijk camping voor kort of langer verblijf

Arjan, 21-8-2011

Konden bij aankomst zelf een plaats uit zoeken. Wel opletten, tussen 13.00 en 15.00 kom je het terrein niet op. We werden echter wel al uitermate vriendelijk ontvangen, door een van de beheerders. Mooie plaats uitgezocht aan het riviertje die door het terrein heen stroomt. Het touristisch gedeelte van de camping en het gedeelte met vaste staanplaatsen is redelijk van elkaar gescheiden. Als je achter op het tentenveld staat is het wel een eind lopen naar het sanitair gebouw. Slechts enklele touristische plaatsen tussen de vast kampeerders(afgescheiden door heggen). Prima sanitair, maar douchen is met een muntje (kosten € 1,- per stuk) Wel wat weinig douches voor als de camping druk bezet is.

Als het veel heeft geregend kan het tentenveld wat drassig worden. Gras wordt weing gemaaid en is dus vrij lang. Kampeerwinkel zeeer beperkt, maar een paar km verder op in het dorp is voldoende te koop. Wel brood te bestellen. Het restaurant serveert eenvoudige kost und natuurlich veel bier!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schwarzwald in Altensteig , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schwarzwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Schwarzwald scoort een 3.83 uit 10 op basis van 3 reviews.