Hotel Rössle

9 reviews over Hotel Rössle in het Nederlands

Prima hotel

Hans Maree
29-7-2017

Dit hotel geeft alles wat het beloofd. Fantastisch eten van een goede kok. Kan niemand over klagen. Aardige en vlotte bediening/eigenaren. De ligging ten opzichte van wandelroutes en station is uitstekend. De Konuskaart geeft je de mogelijkheid om (gratis) met het openbaar vervoer te reizen en een heel groot aantal activiteiten, zoals een rondleiding in de brouwerij met proeven van heerlijke biertjes, te ondernemen. Een schot in de roos.

In 1 woord een geweldig hotel...

Fam. Langerhorst en Fam. Aukes
20-9-2016

Het personeel is niets teveel, altijd een vriendelijk woord, vooral Christina en Irene.

De kamers zijn keurig netjes met alles erop en eraan.

De interieurverzorgster waren ook erg vriendelijk en zodra wij van het ontbijt terug kwamen, waren de kamers al schoon gemaakt, dit hebben wij in al die jaren dat wij met onze vrienden op vakantie gaan nog niet mee gemaakt.

De 2 koks maakten er elke dag weer een feestje van wat op tafel kwam, zij zouden van ons een Michelin-ster gekregen hebben.

Mocht er ooit iemand over het eten klagen, dan zijn ze niets gewend.

Veel leuke trips gemaakt in de omgeving met een straal van plm. 100 km. maximaal.

Je kunt natuurlijk met eigen vervoer gaan maar bij aankomst in het hotel krijg je een konus-card uitgereikt met plattegrond waarmee je vrij kunt reizen met trein, tram en bus en met korting of zelfs gratis een museum kunt bezoeken

Een aanrader is bijna om de hoek, het biermuseum incl. 2 glazen bier en een attentie.

Onbezorgd vakantie !!

Frits en Reina
1-8-2016

Prima hotel met zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Schone kamers. Prima ontbijt en diner. Een hotel waar je jezelf snel thuis voelt en echt van een onbezorgde vakantie kan genieten.

We hebben veel gebruik gemaakt van de gratis konus kaart waarmee we vrij konden reizen met het openbaar vervoer en ook van de Schwarzwalder-plus kaart waarmee we gratis in museums etc konden.

Verbleef Juli, 2016, bezocht met een partner

echt familiehotel

Robert
28-7-2016

Op woensdag hebben ze rustdag,dus dan is er ook niemand smiddags.(aankomst gebeurt dan met een envelop op de deur)

Kamer was onlangs gerenoveerd en was heel mooi,je rook het tapijt nog.Ontbijt is voor een familiehotel goed,voor een duits hotel eerder standaard.Ook is het ontbijt maar tot 930 uur

Personeel vriendelijk en rustig,geen gestress.Lift komt telkens met een schok tot stilstand,daar moet je aan wennen.

Enigszins tegenvallend hotel

Chris Timmer
26-7-2016

Met bevriend echtpaar 3 nachten in dit hotel verbleven obv L/O. Ligging hotel viel tegen. Vrij druk verkeer en geen mooi uitzicht. Kamer gedateerd maar verder netjes schoon en verzorgd. Badkamer/WC nieuwer en schoon. Terras erg klein en werd bovendien vrijwel steeds door groep motorrijders in beslag genomen. Ontbijt prima voor elkaar. Klantvriendelijkheid mag iets meer hebben. Vragen als bv hoe is uw dag geweest oid kende men niet. Parkeergelegenheid onvoldoende zeker als groep motorrijders in hotel verblijft.

Geen slecht adres maar wij zouden er niet opnieuw voor kiezen

Langs drukke rumoerige weg gelegen. Weinig parkeerruimte, niet rolstoelvriendelijk/kinderwagenvriendelijk. Kleine lift die 's avonds wordt uitgezet (pas op als u slecht ter been bent!) Kamers gedateerd en stoffig. Krappe deur naar de schone badkamer. Mooi balkon, kan een likje verf gebruiken. Ontbijt en diner waren goed. Maar van hospitality hebben ze volgens ons nog niet gehoord. Erg jammer, want dat is ook belangrijk in je vakantie.

Fantastische

J.A.Gelens
18-10-2015

Wij hebben een fantastische week gehad. Vriendelijk ontvangst en personeel. Kamer 51 die wij hadden was zeer ruim en proper, incl. balcon. Wij hadden halfpension, uitgebreid ontbijt en een viergangen diner, (keuze uit twee menu's). Elke dag was er een ander menu. Als je wilt kun je elke dag schone handdoeken krijgen en elke dag wordt de kamer schoon gemaakt. Het interieur heeft de duitse uitstraling gezelligheid. Top hotel om weer te boeken.

Het hotel ligt centraal in het zwarte woud, ideaal voor uitstapjes. Met de Konuscard kun je vrij reizen met de bus of trein, deze krijg je bij aankomst in het hotel.

Deze reis is geboekt bij touroperator.

2008

Fijn en goed hotel

Familie Veninga
28-8-2008

Keurig en net hotel, vriendelijk personeel, goed eten, ligging nabij centrum.

Goed hotel, verzorgde kamers en vriendelijk personeel. Uitstekende keuken ! Goede ligging en mooie omgeving.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rössle in Alpirsbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rössle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rössle scoort een 8.14 uit 10 op basis van 9 reviews.