We hebben een aantal aanbieders voor Alpirsbach voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Alpirsbach voor je op een rij gezet:

Reviews over Alpirsbach

• 7magnus dirk12-06-2019

nooit meer .

hotel krahenbad, alpirsbach, niet te doen . ondanks afgesprokken , bij aankomst geen avondeten , de kok was er niet . S'mogens , ontbijt, 2 broodjes voor 2 personen en keuze uit salami en salami of kaas en kaas . Wou je nog meer brood moest het eerst nog afgebakken worden . Op de terugreis , zelfde hotel , weer van dat , er kwam een bus , en daarom kon men geen eten maken voor de gasten . Waren dan ook met meerdere . Hebben echter geen bus gezien , en dus ook geen kok . Ontbijt was iets beter , dit maal was er voldoende , doch het beleg was nog steeds karrig . Voor mij hoeft dit hotel niet meer .

• 5Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Linda Schilperoort08-06-2018

Voor herhaling vatbaar, centraal voor uitstapjes

We hadden een ruim appartement geschikt voor 2-7 personen met een waanzinnig dakterras boven op de berg en uitkijkend over het dorp. Het appartement was verder voorzien van een luxe keuken, van alle gemakken voorzien en een sfeervol ingerichte woonkamer met sateliettelevisie. De vriendelijke eigenaresse komt op de dag van aankomst een welkomstpraatje houden. Honden zijn er welkom en wandelpaden starten vanaf het appartement.

• 10Omgeving

Gereisd met partner in mei 2018

• 8J Zonneveld17-09-2016

Leuke plaats met oude bierabdij

Leuke oud centrum met een fraaie oude abdijbrouwerij, aardige winkeltjes (oa een heel lekkere chocolaterie) en lekkere horeca. Vanuit Alpirsbach zijn een hoop schilderachtige plaatsjes te bereizen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9sander15-08-2014

Prachtig gebied

Prachtig mooi zeer verzorgd stadje.

• 10Omgeving

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7A Poot20-07-2014

Eenvoudige en rustige camping

Ongedwongen ontvangst waarbij je een gratis Alpirsbacher biertje word aangeboden ,sanitair is gedateerd en zou wat vaker kunnen worden gereinigd (misschien heeft dit te maken met het voorseizoen) stroom word apart berekend op de camping is een eenvoudig retaurant wat 1 geheel is met de receptie, er is een mogelijkheid om een gas bbq te lenen/huren ,Alpirsbach is lopend en op de fiets goed te bereiken is gezellig met een prachtig klooster en museum ,achter de camping loopt een wandelpad naar het volgende dorp met daaraan een restaurant en speeltuin met waterrad

• 7Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Alex22-08-2013

Aangenaam rustig dorpje.

Ideaal om te wandelen en te fietsen in het Kinzigdal;

• 9Sfeer in stad

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9Dirk25-07-2013

gemoedelijk in een mooie diep-groene omgeving

Wij zijn er twee nachten geweest, en we hebben een mooie wandeling gemaakt naar de bron van de Alpirsbache. De campinguitbater is heel vriendelijk maar geen uitslover. Er is een restaurantje met eenvoudige maaltijden. Het beekje naast de camping (de kinzig) is leuk pom dammetjes te bouwen en kleine visjes te vangen. Het is een kleine camping die ietwat gedateerd en rommelig aandoet, maar dat is hoe wij het het liefste hebben !

• 9Sfeer in stad

Gereisd met familie in augustus 2012

• 7HenkR28-05-2012

Leuk "dorp" met klooster en bier

Zoals bijna overal in het Zwarte woud kent elk dorp vele hotels. Nou dit ook. Wel met leuke terasjes en het klooster incl bierbrouwerij.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Patrick Tingen31-07-2008

Vriendelijke camping

Een leuke kleine camping waar een gevarieerd publiek op afkomt. Veel mensen gebruiken de camping als tussenhaven en blijven maar een paar dagen. Toch is ook een langere vakantie op deze camping prima te doen. De eigenaar is extreem vriendelijk en behulpzaam; het uitzicht is mooi en er is veel te zien in de omgeving. Het dorp is op 15 minuten lopen afstand. Daar zijn drie supermarkten waaronder een Lidl te vinden. Op de camping zelf is een riviertje (de Kinzig) waar het leuk in spelen is. De rivier is schoon en koud. Door de ligging in een klein dal (Kinzigtal) is het 's avonds al snel koel. Voordeel daarvan is dan wel weer dat je 's nachts altijd lekker slaapt.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Siepie08-03-2008

Een leuk plaatsje met de bekende Brouwerij Alpirsbach, leuke dorpjes rondom om te bezoeken, over het algemeen wat ouder publiek.

Gereisd in maart 2008

Alpirsbach scoort een 7,9 uit 10, op basis van 11 reviews