Camping Park camping Iller

5 reacties Camping Park camping Iller

Plattegrond

Christelle Teters, 28-4-2019

Hai Medekampeerders,

Wat ziet deze camping er super uit!

Helaas kunnen we nergens een plattegrond van de camping vinden.

Is er iemand die ons een plattegrond kan doen toekomen? Deze hebben we voor meerdere doeleinden nodig.

Alvast bedankt!

Groet, Christelle

Speeltuin peuters

Oosterhoff, 10-3-2015
Wij overwegen naar deze camping te gaan met onze kinderen van 13, 11 en bijna 3 jaar. Is er voor al deze leeftijden voldoende te doen? We twijfelen of er een leuke speeltuin voor de jongste is.

Campingplaatsen

Jan, 28-10-2014
Hoe zijn de campingplaatsen? Wij overwegen om hier volgend jaar heen te gaan met onze zoontjes van 4 en 6 jaar. Zij de plaatsen groot genoeg voor een vouwwagen? Joe is het weer normaal gesproken in juli?

vriendjes

Yvonne, 16-7-2013

wij overwegen om as zondag naar deze camping te gaan. Het is een kleine camping en dat spreekt ons aan wel vraag ik me af of er ook veel kinderen van 6-10 jaar zijn voor onze zoon en dochter

Leuke camping voor kinderen

sandra, 6-2-2013

is dit ook een leuke camping voor iets oudere kinderen 10-13 jaar?

wij overwegen hier naar toe te gaan aankomende zomer.

4 reacties