55 reviews over Camping Park camping Iller in het Nederlands

Super camping!

Harrie
31-7-2019

Heerlijke camping. Alles is aanwezig. Zwembad, natuur, animatie, vriendelijke eigenaren en prima service.

Wij hadden wel enorm geluk met de plek. Het stuk bij het speelveld is echt dicht op elkaar en hele kleine veldjes. Je staat dan tussen seizoensplekken waarvan een aantal eigenaren de laatste 30 jaar niet aanwezig zijn geweest. Wij stonden op de sonneweide en dat is perfect. Camping lijkt harder te groeien dan de voorzieningen. Een extra toiletgebouw zou een aanwinst zijn. Maar alles is schoon en netjes. Na de drukte uit Italië is dit echt een verademing.

Je plek wordt toegewezen op basis van aankomst als je niet gereserveerd hebt. Je kunt pech hebben. Aanrader is dus reserveren. Maar 23 uur is alles stil...zo heerlijk.

Fantastische kindvriendelijke camping

Femke
11-11-2018

Een super fijne leuke familie camping! Door de camping loopt een riviertje waar de kids in kunnen zwemmen, dammen bouwen en kreeften/visjes kunnen vangen. Grote speel weide, zelfgemaakte ijs, zwembad en leuke kinder animatie kortom alles ingrediënten voor een kindvriendelijke camping! Plekjes zijn wat dicht op elkaar maar dit merk je eigenlijk niet meer als je eenmaal staat! Sanitair schoon! Vriendelijke eigenaren! 12 uur hele camping stil! Camping restaurant met zelfgemaakt ijs! In het weekend kan je er goedkoop eten! In het stadje zelf (15min lopen ) zit een geweldige biergarten! Heerlijk eten voor redelijke prijs en een grote speeltuin voor kids Inc kinderboerderij! In omgeving ook veel leuke uitstapjes aanraders: kletterpark, boompad, dagje bodesee en Legoland!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Fam. van Dam
14-8-2018

Mooie kleinschalige camping. Gemoedelijke sfeer, leuke plekken en mooie parkachtige ligging.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fijn, maar druk

Vos
28-1-2018

Camping met scouting sfeer. De kinderen hebben genoten van de vlottenrace, broodbakken en vissen in de rivier. We hadden 1 week geboekt en zijn 15 dagen gebleven. Het zwembad was heerlijk en schoon. Uitstapjes wel wat verder naar Bodensee en Breitnachklamm en gondels een uurtje rijden. Geen reden om verder te reizen. Camping wel wat druk door veel mensen die op doorreis waren. (maar slechter weer hadden gehad in Italie) Eenvoudige speeltuin, maar de kinderen vermaakten zich vooral bij de rivier met dammetjes.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Top!

v Lieshout
18-8-2017

De bedoeling was op hier 2-3 nachten te blijven.. het is een ruime week geworden. Hartstikke leuke camping met een hele aardige familie die samen alles verzorgen. Oké, op sommige plaatsen zijn de plekken wat krap. Wij hebben hier gelukkig geen last van gehad, en samen met onze kinderen een hele fijne tijd hier gehad! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische camping

Ineke Gallé-Rovers
12-8-2017

Erg leuke camping die heel kindvriendelijk is.Veel leuke kinderanimatie en bezigheden. Nieuwe zwembad en schoon en modern sanitair. In de weekenden wordt er op reservering voor het eten gezorgd op het terras. Mooie ligging en omgeving en veel leuks te zien en te doen in de buurt. Prijs kwaliteit verhouding ook heel goed! We gaan volgend jaar weer terug!

Gereisd Met partner in juli 2017

Moeilijk toegankelijk

Faisca
9-8-2017

Snap eigenlijk niet dat deze camping zo hoog cijfer krijgt. Receptie ligt helemaal achterop de camping die je moet bereiken via onmogelijk bruggetje. kregen van de camping gasten applaus en eigenaar was stom verbaasd dat we het zonder schade gehaald hadden. Vervolgens moesten we weer via zelfde bruggetje terug waar flinke opstopping was omdat iedereen daar problemen heeft dus 30 min moeten wachten om vervolgens op weiland naast de camping te mogen staan met 1 stroomkast waardoor je al snel zo'n 50-100m snoer nodig bent. Zwembad ijskoud terwijl hij volgens boek verwarmd zou zijn. Plekken op camping verder allemaal klein en op elkaar gepropt. Volgens acsi boek 70 toerplekken maar waren er zeker wel 150-200. Voor ons niet meer

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Drukke camping.

Elise
8-8-2017

De kinderen vermaken zich er goed. Hebben veel te doen en er wordt veel georganiseerd voor groot en klein. Zoals te lezen bij andere reviews is de caming erg druk. Caravan en tenten staan dicht op elkaar. Er zijn dan teveel mensen op een kleine camping. Het sanitair raakt dan overbelast. Beheerders laten te veel gasten toe waardoor de camping het rustige gemoedelijke karakter kwijtraakt. Onze kinderen willen volgend jaar weer. Maar voor ons veel te druk.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne, levendige camping

Marjolein
26-7-2017

Onderweg naar Italië hebben we hier 2 nachten gestaan. De camping is best druk en vol maar op het tentenveld heb je veel ruimte en was het best rustig. Op andere plekken zat je wel erg dicht op elkaar. Fijn, ruim zwembad met ligstoelen die erg fijn lagen. Er was een eenvoudig restaurant op de camping waar we heerlijke schnitzel hebben gegeten, elke dag is er wordt er wel maar 1 gerecht gekookt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Prachtige en gemoedelijke kindercamping.

Ineke Gallé-Rovers
7-1-2017

Gezellige en gemoedelijke sfeer!Veel activiteiten voor de kinderen en er komen veel nationaliteiten. Eenvoudige camping waar veel aan de fantasie van de kinderen wordt overgelaten en dat wordt door de gasten ook gewaardeed. Schoon sanitair wat 2 maal daags wordt schoongemaakt. Goed eten in de weekenden op het terras en elke dag zelfgemaakt en heerlijk ijs. Kortom een hele leuke en gezellige camping.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park camping Iller in Aitrach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park camping Iller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.