Camping Park camping Iller

53 reviews over Camping Park camping Iller in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fam. van Dam
14-8-2018

Mooie kleinschalige camping. Gemoedelijke sfeer, leuke plekken en mooie parkachtige ligging.

Fijn, maar druk

Vos
28-1-2018

Camping met scouting sfeer. De kinderen hebben genoten van de vlottenrace, broodbakken en vissen in de rivier. We hadden 1 week geboekt en zijn 15 dagen gebleven. Het zwembad was heerlijk en schoon. Uitstapjes wel wat verder naar Bodensee en Breitnachklamm en gondels een uurtje rijden. Geen reden om verder te reizen. Camping wel wat druk door veel mensen die op doorreis waren. (maar slechter weer hadden gehad in Italie) Eenvoudige speeltuin, maar de kinderen vermaakten zich vooral bij de rivier met dammetjes.

Top!

v Lieshout
18-8-2017

De bedoeling was op hier 2-3 nachten te blijven.. het is een ruime week geworden. Hartstikke leuke camping met een hele aardige familie die samen alles verzorgen. Oké, op sommige plaatsen zijn de plekken wat krap. Wij hebben hier gelukkig geen last van gehad, en samen met onze kinderen een hele fijne tijd hier gehad! Zeker voor herhaling vatbaar!

Fantastische camping

Ineke Gallé-Rovers
12-8-2017

Erg leuke camping die heel kindvriendelijk is.Veel leuke kinderanimatie en bezigheden.

Nieuwe zwembad en schoon en modern sanitair.

In de weekenden wordt er op reservering voor het eten gezorgd op het terras.

Mooie ligging en omgeving en veel leuks te zien en te doen in de buurt.

Prijs kwaliteit verhouding ook heel goed!

We gaan volgend jaar weer terug!

Moeilijk toegankelijk

Faisca
9-8-2017

Snap eigenlijk niet dat deze camping zo hoog cijfer krijgt. Receptie ligt helemaal achterop de camping die je moet bereiken via onmogelijk bruggetje. kregen van de camping gasten applaus en eigenaar was stom verbaasd dat we het zonder schade gehaald hadden. Vervolgens moesten we weer via zelfde bruggetje terug waar flinke opstopping was omdat iedereen daar problemen heeft dus 30 min moeten wachten om vervolgens op weiland naast de camping te mogen staan met 1 stroomkast waardoor je al snel zo'n 50-100m snoer nodig bent. Zwembad ijskoud terwijl hij volgens boek verwarmd zou zijn. Plekken op camping verder allemaal klein en op elkaar gepropt. Volgens acsi boek 70 toerplekken maar waren er zeker wel 150-200. Voor ons niet meer

Drukke camping.

Elise
8-8-2017

De kinderen vermaken zich er goed. Hebben veel te doen en er wordt veel georganiseerd voor groot en klein. Zoals te lezen bij andere reviews is de caming erg druk. Caravan en tenten staan dicht op elkaar. Er zijn dan teveel mensen op een kleine camping. Het sanitair raakt dan overbelast.

Beheerders laten te veel gasten toe waardoor de camping het rustige gemoedelijke karakter kwijtraakt. Onze kinderen willen volgend jaar weer. Maar voor ons veel te druk.

Fijne, levendige camping

Marjolein
26-7-2017

Onderweg naar Italië hebben we hier 2 nachten gestaan. De camping is best druk en vol maar op het tentenveld heb je veel ruimte en was het best rustig. Op andere plekken zat je wel erg dicht op elkaar. Fijn, ruim zwembad met ligstoelen die erg fijn lagen. Er was een eenvoudig restaurant op de camping waar we heerlijke schnitzel hebben gegeten, elke dag is er wordt er wel maar 1 gerecht gekookt.

Prachtige en gemoedelijke kindercamping.

Ineke Gallé-Rovers
7-1-2017

Gezellige en gemoedelijke sfeer!Veel activiteiten voor de kinderen en er komen veel nationaliteiten.

Eenvoudige camping waar veel aan de fantasie van de kinderen wordt overgelaten en dat wordt door de gasten ook gewaardeed.

Schoon sanitair wat 2 maal daags wordt schoongemaakt.

Goed eten in de weekenden op het terras en elke dag zelfgemaakt en heerlijk ijs.

Kortom een hele leuke en gezellige camping.

Leuke camping, maar erg vol

Danny
7-9-2016

Toen we aankwamen schrokken we ons rot. Wat stonden de tenten en caravans dicht op elkaar! Soms luivel aan luivel. Gelukkig kregen we een plek op het tentenveld en daar was het door het middenveld een stuk ruimer. Voor de kinderen is er genoeg te doen. Goede speeltuin, alleen het klimkasteel iets te dicht bij het water. De voorzieningen waren ruim voldoende. Alles werd meerdere keren per dag schoon gemaakt en met douche kan je zelf de temperatuur van het water regelen. De eigenaren zijn vriendelijk. In het winkeltje kun je alleen het hoognodige halen,maar broodjes zijn er voldoende tegen een heel schappelijke prijs. En niet te vergeten hun zelfgemaakte ijs. Heerlijk! Ondanks de drukte wisten de eigenaars de camping top te houden. Compliment!

Aardige camping

Eduard van Stuivenberg
22-8-2016

Camping was mooi gelegen en er was genoeg te doen. Leuk beekjes dwars door de camping is leuk voor de kinderen.

Zwembad is eenvoudig en koud (terwijk geadverteerd wordt met verwarmd zwembad)

Camping was veel te vol, waardoor je erg dicht op elkaar stond.

Eigenaar had er schijnbaar moeite mee om te zeggen dat ze vol zaten.

Eigenaren en medewerkers zijn wel erg vriendelijk. Sanitair was schoon en douches heerlijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park camping Iller in Aitrach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park camping Iller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.