Wellness hotelWeer vandaag15°
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Belchenhotel Jägerstüble voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Belchenhotel Jägerstüble in het Nederlands

Heerlijk ontspannen!

Denise
1-10-2010

Wij hebben 2 nachtjes hier gelogeerd en het was echt heerlijk. Het is een typisch Duits familiehotel, maar wel van alle gemakken voorzien, zoals WIFI (tegen betaling) in het gehele hotel en een heerlijk wellness center, wat je met een beetje geluk helemaal voor jezelf alleen hebt (trouwens ook tegen betaling). Van het zwembad kan je wel gratis gebruik maken. Het zwembad is wat aan de kleine kant, maar is toch lekker om even in te ontspannen. Het eten is uiteraard typisch Duits, de Wiener Schnitzel is heerlijk! Het persoon is altijd weer even vriendelijk. Goed uitgangspunt voor heerlijke wandelingen! Voor ons zeker nog een keertje! Heerlijk hotel en is de 3 sterren wat ons betreft meer dan waard!

Gereisd Met partner in september 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Caldarium, Kleurentherapie sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belchenhotel Jägerstüble in Aitern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belchenhotel Jägerstüble zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.