We hebben een aantal aanbieders voor Aichelberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Aichelberg

Prima doorreiscamping!

Suzanne,
    11-9-2018

Als doorreiscamping gebruikt richting Oostenrijk, en is ons goed bevallen!

+ punten: schoon en nieuw sanitair, dicht bij de snelweg, vriendelijk ontvangst, voldoende plek, niet duur, je kan er aangekoppeld blijven staan.

- punten: niet een hele gezellige camping, veel doorreis, of leegstaande (vervallen) caravans. Maar dit heeft ook wel weer wat. ;-) De camping is verder wel netjes!

Je word wel dicht op elkaar gezet, zodat ze meerdere caravans kunnen plaatsen, maar dit vonden wij geen probleem!

Restaurant zijn we niet geweest, dus kan ik niet beoordelen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Voldoende plaats Nemen.

Lia Steenhoven,
    16-8-2018

Weet dat dit een "doorgangs" camping is.

Er zijn geen (afgebakende) ...aantal plaatsen van 80-100 m2 zoals de campinggidsen suggereren.

Ontvangst was vriendelijk. Er wordt een "plaats" aangewezen. In ons geval moesten we zo dicht op de buurman gaan staan dat we dat onbehoorlijk vonden. In de tijd dat wij weg waren om te gaan eten is er iemand naast ons gezet zodat nog net ons stoeltje tussen ons en de nieuwe buren kon staan. Het hele gedeeltelijk verharde veld stond overvol (à €22). De Anwb groep waarvan men wist dat ze zouden komen stond op een veldje buiten de slagboom. Restaurant van Niks. Toiletgebouw was 's middags netjes. Gezien de ligging van de camping zal het review geen effect hebben denk ik. Maar je weet het dan van te voren . . . . . . Fijne reis!

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima voor doorreis.

Anne,
    14-8-2018

Prima plek om te overnachten op doorreis. Dichtbij de snelweg, vriendelijk ontvangst, zeer net sanitair. Wij konden op een groot grindveld, aangekoppeld blijven staan. Verder had de camping weinig te bieden en was het geen gezellig, mooi veld om te staan. Maar voor een overnachting voldoet het prima.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima overnachtingsplek

roersma60,
    20-9-2017

Bijzonder vriendelijke ontvangst.

Wij hebben aangegeven dat we enkel wilden overnachten en kregen daarom een plekje op een daarvoor speciaal ingericht stukje op grint op de camping.

Niks mis mee en vooraan op de camping.

Sanitair is ruim voldoende en schoon, je krijgt een pasje waarmee je het sanitairgebouw kunt betreden en de slagboom op de camping kunt bedienen. Bij weggaan de volgende dag wordt bij de slagboom na openen het pasje meteen ingeslikt, handig toch.

Tarief met Acsi pas was ronduit voordelig.

Wat ons betreft een aanrader voor een overnachting, dichtbij de snelweg die je wel kunt horen.

Gereisd met partner in september 2017

Prima overnachtingscamping

Ronne,
    22-8-2017

Op de terugweg uit Italië hier overnacht. Prima sanitair, en goede pizzeria op loopafstand. Aardige mensen bij de receptie. Het tentenveldje (wij overnachten in kleine tentjes voor onderweg) is wat hobbelig, maar verder prima voor een nachtje kamperen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Aichelberg scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews