Kleine hotels
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Schwarzwälder Hof voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Schwarzwälder Hof in het Nederlands

dit hotel heeft, behalve zijn ligging dicht bij een grote verkeersader richting zuiden, weinig te bieden. Onbegrijpelijk dat dit wordt aangeraden. Misschien kon het geprezen restaurant veel goedmaken, maar dit was gesloten op de dag dat wij langskwamen. Het dorp heeft nauwelijks iets eetbaars te bieden. Het hotel is veel te duur voor wat je bekomt. Links laten liggen is de boodschap.

Gereisd met partner in januari 2014

Top hotel met restaurant

Saskia
10-8-2012

Wij hebben hier 1 nacht overnacht toen wij op doorreis waren. Top hotel met een geweldig restaurant. Nette schone kamer - perfecte prijs/ kwaliteit verhouding en een heerlijke ontbijt.

Gereisd met partner in augustus 2012

Zeer gastvrij

hdh
22-10-2011

Op doorreis van Italië naar Nederland (via Zwitserland) hier gestrand. Erg gastvrij ontvangen en prima prijs! Schone en nette kamers. 5 minuten rijden vanaf snelweg. Vond het echt super, een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

prima!

Marije
27-2-2011

Wij zijn een gezin met 2 jong kinderen,kwamen op de bonne fooi .Wij waren op doorreis naar Zwitserland.Hartelijke ontvangst door gastvrouw, prima kamers en een heerlijk ontbijt.Het is er gezellig en hartelijk!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwarzwälder Hof in Achern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwarzwälder Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.