Hotel Adler

3 reviews over Hotel Adler in het Nederlands

Gezellig

Marie
14-1-2018

Ligging en locatie was perfect; leuk voor de kinderen

Duitse Gründlichkeit

oebele
17-8-2015

Duits "sauber" kamers met ook breed 1 persoonsbed. Gratis WiFi. Badkamer is erg goed.

Restaurant is goed ( deze avond met buffet en goede bediening met trotse chef ). Ontbijt voor 5 euro, echt een super ontbijt , lekker Duits en Nederlands "veel" . Zeer vriendelijk personeel.

Super!

kees
1-2-2011

Mooi. Het is er helemaal geweldig!

mooier dan mooi.

We hebben een aantal aanbieders voor Adler voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adler in Aalen (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Adler scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.