Dominicaanse Republiek

We hebben een aantal aanbieders voor Dominicaanse Republiek voor je op een rij gezet:

Regio's in Dominicaanse Republiek

Bekijk alle regio's
    Bekijk alle regio's

vakanties Dominicaanse Republiek

Reviews over accommodaties in Dominicaanse Republiek

Geweldige vakantie!

Tessa,
      19-4-2019

Wij hebben een prachtig verblijf gehad in dit hotel! Alle Riu-hotels zijn naast elkaar gelegen, verbonden via de Caraïbisch straat. Je kan dus van het ene hotel in het andere wandelen. Met jouw bandje kan je bijna overal iets drinken en eten. Zo kan je ook vergelijken welke Riu's wat aanbieden. Ons hotel vonden wij één van de betere. De kamers in dit hotel zijn erg ruim en worden dagelijks schoongemaakt. Er is ook geen geluidshinder van de kamers rondom. Het eten is erg lekker, zowel in het hoofdrestaurant als de à la carte restaurants. De cocktails vonden wij niet zo 'wauw'. Maar vraag dan gerust een Campari orange. De ober brengt deze met veel plezier naar jou op het strand of zwembad! Wat wij als jong koppel erg fijn vonden, waren de Riu-poolparties. Zowel in de namiddag als 's avonds. Dan komen alle gasten van de verschillende hotels lekker feesten in een toffe sfeer.

Gereisd met partner in november 2018

Fantastische keuken

Tine Van Naelten,
      17-4-2019

Prachtige all in, mooie tuin, beetje verouderd, vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Heerlijk genieten

Bo,
      8-4-2019

Mooie kamers, eten iets minder maar de meningen zijn hier over verdeeld. Je hoeft het hier niet om te laten in ieder geval. Prachtig strand en zwembad en heerlijke cocktails. Wel veel geld mee nemen als je excursies wil doen. Excursie is gemiddeld €100 of duurder.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

wij gaan terug

Michel Devos,
      4-4-2019

Gewoon super goed hotel. Lekker maaltijden. Aangename locatie (strand, tuin,...)

Gereisd met partner in maart 2019

Zeker voor herhaling

Dick v Dijk,
      2-4-2019

Dat de hotels perfect maar daar buiten is er weinig te beleven op de excursie na.

Gereisd met partner in maart 2019
      Geboekt bijvakantiediscounter.nl