Aparthotel Voramar Sosua

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag30°22°
Aparthotel Voramar Sosua

We hebben een aantal aanbieders voor Voramar Sosua voor je op een rij gezet:

2 reviews over Aparthotel Voramar Sosua in het Nederlands

Met vrienden

Super service

JB
9-9-2012

Hotel Voramar is absoluut een aanbeveling waard. Het hotel is netjes, personeel is erg goed en de ligging is prima. Met name Henk zorgt voor een onvergetelijke ervaring.

the best Single hotel van Sosua

roberto
17-12-2009

we zijn net terug met een paar vrienden van sosua!!!

we verbleven in hotel voramar dus niet de appartementen!

helemaal tegek zeker als je met een groep jongens bent.

de nederlandse hotel manager Henk )coole gast) doet er werkelijk alles aan om het je naar de zin temaken.

ik heb bij restaurant een 6 staan aangezien er nog geen kok is dus het blijft dicht maar ik begreep dat er verandering in komt ook dat er vanaf februari weer meer animatie zoals BBQ avonden komen!

voor ons zeker reden om terug te komen!!! en waarschijnlijk al met meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Voramar Sosua in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Voramar Sosua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.