Appartement Villa Florie

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag32°22°
4,6

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Florie voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Villa Florie in het Nederlands

Nooit meer....

Guillermo
7-4-2016

Verbleef van jan./eind maart 2016. De eigenaren een "paar apart". Gelukkig kon ik met een bankafschrift mijn betaling aantonen want dubbel incasseren is hun motto.

De vrouw sluit zich op in haar slaapkamer en op langdurig kloppen op hun voordeur wordt niet gereageerd. Bad/keuken doeken versleten. Wifi werkt slecht en veel gezeur en gedoe over eigenlijk niets, maar hoogst onplezierig.

Kortom: Een accommodatie om snel te vergeten.

Prijs/kwaliteit een topper !

Freddy Callebaut
9-8-2015

Vorig jaar verbleef ik enkele dagen in Villa Florie. De eigenaars zijn een Frans koppel. Ik werd door de Florence (eigenares) heel hartelijk ontvangen. Het appartementje omvatte alle comfort en was heel netjes. Zit hoekje, keuken, slaapkamer, douchecel met alle benodigdheden, WIFI, airco mits bijbetaling. Tot zover niets anders dan pluspunten. Evenwel ervaar ik als een minpunt dat alhoewel op de website een mooi zwembad aanwezig was kon ik die niet bereiken vanuit lijn appartement. Ik moest daar voor naar een hogere verdieping. Zo dus had ik geen zicht op het zwembad . Ik had in feite geen enkel zicht naar buiten. Er waren wel ramen maar kon niet doorkijken. Ik voelde mij opgesloten.

Dit zijn de twee minpuntjes : geen zicht op het zwembad en ook niet naar buiten.

Besluit voor een max. één week is dit een ideaal onderkomen te meer de prijs bijzonder meevalt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Florie in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Florie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.