Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort

Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resortstersterster

8.2Fantastisch

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Sosua

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sosua by the Sea Boutique Beach Resort voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Jacuzzi
Meer aparthotel info

115 reviews over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort

• 8Renske04-05-2004

Kleinschalig complex met een romantische uitstraling. Het buffet was eenvoudig. Rond Pasen is het gezellig druk met Dominicanen. Echt een vakantiebestemming om tot rust te komen.

Gereisd in mei 2004

• 8Janny01-03-2004

Prima hotel, lekker eten en niet het massatoerisme. Voor de duikers leuke duikschool "North Coast" op het strand. Helaas door hostess eerst naar EURO"DIEF" verwezen. Lekkere bediening, helaas wilden zij niets met mij.

Gereisd in maart 2004

• 6Marlies09-01-2004

Eenvoudige accommodatie. Eenvoudig buffet.

Gereisd in januari 2004

• 9janet en marcel11-09-2003

wij zijn afgelopen zomer naar dit hotel geweest. echt super. mooi hotel waar je heerlijk tot rust komt, hele vriendelijke mensen. we kunnen nou al niet wachten om terug te gaan. echt een aanrader

Gereisd in september 2003

14 tips over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort

• Angelotte Admiraal, 02-06-2014

Duiken, trips bij Chiquito, monkey jungle.

• Janneke Bakker, 07-02-2012

Ga zeker een keer met Chiquito mee paardrijden!!! Dit is zeker de moeite waard. Hij is ontzettend aardig en laat echt iets van het land zien zoals het is. Zelfs mensen die nog nooit op een paard hebben gezeten kunnen mee en hebben een geweldige dag! Hij is dagelijks bij het hotel aanwezig en een trip is zo geregeld. Ook een massage van anna (ook bij het hotel) is aan te bevelen!

• R.M., 22-01-2012

Paardrijden of Blue Lagoon-trip met Chiquito

3 vragen over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort

• Johan Sopamena, 13-01-2015

Kamer reserveren

Goedemorgen,

Is het mogelijk los een kamer te reserveren en wat zijn de kosten voor: All in of Alleen ontbijt

Vliegtickets wil ik nml los regelen

Alvast bedankt

Johan Sopamena, 13-01-2015

Aanvulling

Reis periode: 1 febr tot 22 febr (3 weken) 1 febr tot 29 febr (4 weken)

• W. Veldman, 14-08-2013

voordeelkamer

Wij willen in december 2013 naar dit hotel gaan. Heeft iemand ervaring met een voordeelkamer?.

rogier, 07-08-2015

Voordeelkamer is erg klein en simpel, wel mooi uitzicht op zee

• Ineke, 09-06-2011

Hoe kunnen we Chiqito helpen

Het word Chiqito ( paard rijden ) erg moeilijk gemaakt door de hostess van Arke reizen, die raad het de nieuwe mensen af om met hem mee te gaan. Deze jongen onderhoud zijn familie hiermee en doet het met zoveel plezier, het is geweldig leuk om met hem mee te gaan. Wat kunnen wij doen om hem te helpen?

carlabakelaar, 21-01-2012

ik ben in december in Sosua geweest, je doet het prima als je de locale bevolking wilt steunen zodat deze wat extra verdienen, sowieso omdat ik de ervaring heb dat de verkopers van excursies, of die op strand of even een café inlopen om je te wat te willen verkopen, allemaal beleefd en aardig zijn, en wie zijn wij dan als "rijken", om niet een paar pesos te willen geven aan hen, soms is dat voor hen een verschil van wel of niet eten. Ik heb geen idee hoe je dit zo moeten ondersteunen als project, als dat niet mogelijk is, is het je eigen sociaalzijn om iets te doen met gevoel in je hart.

Ineke, 12-06-2011

Dank je wel Lydia voor je reactie. groetjes Ineke

Lydia, 12-06-2011

Mijn ervaring is dat sommige hostesses in hotels maar al te graag dit soort verhalen ophangen omdat ze er zelf grof aan verdienen als ze zelf excursies kunnen verkopen. ( tja..iedereen wil natuurlijk graag geld verdienen, dus in die zin is het begrijpelijk) Maar vaak kun je inderdaad evengoed met een local op pad. Uiteraard wel goed uitkijken dat je niet zomaar met iemand in zee gaat. Vorig jaar naar Jamaica geweest, via Zoover een aantal namen van lokale gidsen gekregen, leuke uitjes gehad voor veel minder geld en..... je steunt de lokale bevolking!! En die hebben het inderdaad al zwaar genoeg, dus voor mij is de keus dan makkelijk ( mits je een betrouwbare gids kunt vinden uiteraard)

Ineke, 21-01-2012

Dank je wel Promesse voor je reactie. Toen wij daar 16 dagen waren hebben we bij de nieuwe gasten reclame gemaakt, daar was hij enorm blij mee......van die reclame moet hij het ook hebben. En we hebben hem financieel kunnen helpen met het aanvragen en betalen van een vergunning en wat van zijn schuld afgelost. Ik hoop dat het hem goed mag gaan en dat wanneer wij over 3 jaar weer terug gaan, hij zijn huisje in de rimboe af heeft kunnen maken. Je kan hem helpen door hier bij zoover een stukje neer te schrijven over je ervaring met het paard rijden. Zodat de mensen die nog moeten gaan dat dan lezen, alvast bedankt namens Chiqito.

Groetjes Ineke

corrie, 15-04-2012

Hallo, wij zijn vorig jaar (april 2011) in Sosua geweest en ook een dag op pad gegaan met Chiquito, was een geweldige dag, hij heeft ons zoveel laten zien en nam overal de tijd voor, tussen de middag ergens eten, zijn zus had een maaltijd voor ons klaar gemaakt, we waren met een groep toeristen van 12 personen. Wij gaan dit jaar weer, en zullen zeker weer een dag met hem op pad gaan!!!! Hij heeft veel voor de mensen doen, en hij geniet er zelf ook van!!!!

Aparthotel info

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen