Aparthotel
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag34°23°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sosua by the Sea Boutique Beach Resort voor je op een rij gezet:

Preisdaler

115 reviews over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort in het Nederlands

Wat een heerlijke vakantie

Hans Hoogerheide
22-12-2008

Twee weken logies en ontbijt. Wat een lieve, vriendelijke mensen! De plaatjes die je op internet ziet, kloppen. Oogstrelend. De kamer was comfortabel. Ontbijt met uitzicht op de oceaan. Tussen de middag fruit en ’s-avonds een broodmaaltijd of uit eten. Dat deden we bij Baileys: lekker in de buitenlucht. Geld pinnen bij Banco Popular aan de Alejo Martinez. Als je voor de eerste keer in Sosua loopt, is het hectisch. Na een paar dagen went het. Vriendelijk zijn doch beslist, dat werkt. Het hotel ernaast heeft een strand, waar je naar toe kan. Ook het strand van Sosua is de moeite waard. Naast het hotel zit een duikschool met vriendelijke, geduldige instructeurs. We hebben twee excursies gemaakt. Een autotocht met Katja van Njoytours (eigen website). En paardrijden met Chiquito Garcia, een lokale gids (809-977-4619). Hij is regelmatig bij de rotsen achter het hotel te vinden. Aanraders!

Gereisd Met vrienden in december 2008

Wat een heerlijke vakantie

Hans Hoogerheide
22-12-2008

Twee weken logies en ontbijt. Wat een lieve, vriendelijke mensen! De plaatjes die je op internet ziet, kloppen. Oogstrelend. De kamer was comfortabel. Ontbijt met uitzicht op de oceaan. Tussen de middag fruit en ’s-avonds een broodmaaltijd of uit eten. Dat deden we bij Baileys: lekker in de buitenlucht. Geld pinnen bij Banco Popular aan de Alejo Martinez. Als je voor de eerste keer in Sosua loopt, is het hectisch. Na een paar dagen went het. Vriendelijk zijn doch beslist, dat werkt. Het hotel ernaast heeft een strand, waar je naar toe kan. Ook het strand van Sosua is de moeite waard. Naast het hotel zit een duikschool met vriendelijke, geduldige instructeurs. We hebben twee excursies gemaakt, een autotocht en paardrijden met een lokale gids. Aanraders!

Gereisd Met vrienden in december 2008

uitstekend management

Annette en Theo
23-8-2008

Begin mei 2008 2 weken in dit hotel gelogeerd; de eerste week hadden wij een prima kamer met zicht op zee, de tweede week een app. (zonder bijbetaling); wij konden dus zelf koken; in de supermarkt konden wij alles krijgen. De ligging is prachtig (aan zee); Buiten het hotel word je lastig gevallen door allerlei gasten, die je op een toch wel intimiderende c.q. agressieve manier proberen wat aan te smeren. Vooral oudere toeristen zijn hier veelal de dupe van. Dit is dus wat minder leuk en gaat tot vervelends toe de gehele dag door. Niet zo prettig als je op vakantie bent om te relaxen. Het eten buiten is hardstikke duur - Nederlandse prijzen - en smaakt werkelijk nergens naar; In Sosua kom je nergens een Chinees of Thais restaurant tegen en b.v. ook geen McDonald. Het is allemaal Dominicaans en nogmaals niet lekker. In hotel Andros (Hollands) kan je Hollands eten en leuk bijpraten. Tot slot willen wij nogmaals onze dank uitbrengen aan de manager van het hotel Marc Naudts. Een pima kerel.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet aan te bevelen.

J. van Wettum
30-7-2008

Het strand was 3 maanden geleden al wegespoeld van het hotel. voor twee weken verblijf is het eten éénzijdig en kan beter. Badkamers zijn verouderd. Al 4 jaar komen er grote groepen 15-16 jarigen Canadezen die verblijven in de maanden mei,juni,juli +/- 100 pers. voor familie hotel niet boeken in die maanden. omgeving is leuk.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

het hotel lag schitterend, klein gezellig hotel met veel 1

A. Blok
23-4-2008

het hotel lag schitterend, klein gezellig hotel met veel planten, waardoor het er erg fraai uit zag. de tegels in en rond het hotel waren spekglad als ze nat waren (regen) ik heb verschillende mensen onderuit zien gaan en niet zo zachtjes ook!. het strand was weg gespoeld, maar we konden naar het strand van de buren. de kamers waren redelijk, we hadden uitzicht op de zee,maar dat was alleen als je door de bomen en schuren heen kon kijken. het licht viel regelmatig uit en het noodaggregaat sloeg daarom meerdere malen aan,met name snachts en die stond dus naast onze slaapkamer!!! soms was er water en soms ook niet! kakkerlak in de douche! schoonmaak van de kamers was ver onder pijl! savonds was er op 1 avond na niets te doen! misschien kwam dit door het voor seizoen.de duikschool ging naar leuke duikspots, maar de begeleiding liet te wensen over. de omgeving was schitterend, mooie stranden, mooie natuur.

Gereisd Met vrienden in april 2008

Heerlijk hotel

Arnoud en Marjolein
28-2-2008

Heerlijk hotel. Kleinschalig van opzet t.o.v. de veel grotere en massale hotels in de omgeving. Hotel en kamers zijn verzorgd en het personeel is erg vriendelijk. Er is een klein privé strand aan de ene kant van het hotel en een groter publiek strand aan de andere kant van het hotel, waardoor je kunt kiezen waar je zin in hebt. Er is geen animatie/entertainmentteam (geen gemis!) maar wel af en toe een Merengue band.

Wij hebben erg genoten van het hotel en de leuke gasten die er waren. De paartentrip het binnenland in met Chiquito is een aanrader!

Gereisd Met partner in februari 2008

Rustig hotel met ideale ligging

Rik
6-2-2008

Rustig hotel met ideale ligging. Geen echte faciliteiten voor kinderen, maakt het een perfect hotel voor mensen die geen zin hebben in de massale all-in hotels in de omgeving. Sosua zelf heeft veel restaurants en bars om 's avonds te eten en drinken

Gereisd Met partner in januari 2008

Voor ons was het de eerste keer in de Dominicaanse Rep

Thea
23-1-2008

Voor ons was het de eerste keer in de Dominicaanse Rep. Heel erg goed bevallen! We gaan zeker heel snel weer terug. Hotel is goed en netjes, een beetje te rustig, vriendelijk personeel, lekker eten. Logisch dat het eten na 2 weken wat gaat vervelen maar dat heb je in ieder hotel.Heel leuk om contact te hebben met de lokale bevolking, vrolijke aardige mensen. En natuurlijk wil iedereen je iets verkopen, lijkt me logisch. Maar de mensen zijn beslist niet vervelend, maak en geintje met ze en heb er begrip voor dat ze hun best doen iets te verdienen. Er is inderdaad prostitutie, je ziet mannen met donkere meisjes. Maar ook vrouwen met donkere jongens. Als je er niet voor open staat heb je er helemaal geen last van en word je niet lastig gevallen. Paardrijden met Chiquito is echt een aanrader. Ook een tour gedaan naar Haiti, heel indrukwekkend en triest. Beelden zoals je op tv ziet over Afrika. Tour naar Saona; geweldig! Verwacht niet teveel van het dorpje of van uitgaan. Wij gaan snel weer

Gereisd Met partner in januari 2008

Een heerlijk hotel, met erg vriendelijk personeel

Ankie
11-1-2008

Een heerlijk hotel, met erg vriendelijk personeel. Kamers erg schoon, goede bedden. Het hotel heeft een gemoedelijke, familiaire sfeer en is mij erg goed bevallen. Ook het eten is lekker, meestal a la carte, dus voor ieder wat wils! Ondanks bijna 3 dagen regen ( van 1 week....) hebben we een fantastische vakantie gehad!

Gereisd Familie in januari 2008
2007

Super relaxed hotel

Claudia en Theo
1-12-2007

Super relaxed hotel. heerlijk zonder aninmatie. zeer vriendelijk personeel en perfect eten. buiten het hotel genoeg te beleven. leuke kroegjes met veel te zien (ook voor vrouwen geschikt). wees niet bang dat je bekeken wordt (dat doe je zelf toch ook...;-))

Gereisd Met partner in november 2007

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort