Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag34°23°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sosua by the Sea Boutique Beach Resort voor je op een rij gezet:

Tjingo

115 reviews over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort in het Nederlands

fantastische ligging en prima service

Chris en Peggy
6-6-2011

Voor de 8e keer in Sosua-by-the-Sea geweest. het was weer top! Lekker rustig in mei; de zee had het strand, dat in januari was weggespoeld, weer teruggebracht, 500 meter lang en flink breed. All inclusive bevalt ons prima, je hoeft het voor de prijs niet te laten. De Hollandse reisleiding probeert je wijs te maken, dat alleen de bij hen geboekte excursies safe zijn. Kijk vooral verder in het dorp en ga met Chiquito mee op een tocht naar de Blue Lagoon of paardrijden.

Gereisd Met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

Femke
13-4-2011

Het is een erg mooi hotel, met een erg mooi uitzicht aan zee. Het ontbijt is erg goed. Je krijgt elke dag schone handdoeken, wat erg fijn is. Ook krijg je een pasje voor elke keer schone baddoeken om te ruilen voor het zwembad of het strand. Wij hadden alleen het ontbijt erbij en hebben elke avond buiten de deur gegeten. Deze restaurants raden wij aan: Baileys: goedkoop en veel verschillende cocktails On the Waterfront:: erg mooi uitzicht, wat chiquer en romantisch! Morua Mai: hier hebben ze heerlijke spare ribs!!

We zijn gaan paardrijden met chiqito, hij zit altijd op het strand achter het hotel. Dit was een hele mooie ervaring. Je komt op plekken waar je niet zomaar komt. Dit raad ik eerder aan dan op excursie gaan met een organisatie met 20 toeristen. Dit is persoonlijker en specialer.

Alle vooroordelen die wij hoorden, over de onveiligheid, zakkenrollers e.d, hier hebben wij totaal niets van gemerkt. Het is een super mooi land en we komen zeker nog eens terug!!

Gereisd Met partner in maart 2011

SUPER!!!!!!!

corrie
11-4-2011

We komen net terug van een week Sosua by the Sea, het was er geweldig, rustig, schoon, ontbijt goed. Mensen heel vriendelijk. Wij zijn er heen gegaan voor een weekje niets doen, luieren bij het zwembad. 1 dag meegeweest met Chiqiuto, hij zit bij het strand, en met hem kun je paardrijden,natuurtrips maken, dit was zo goed!!!! was een heel verzorgde dag incl. lunch en genoeg drinken!!!!! Hij genoot zelf ook van deze dagtrip met vakantiegangers. Voor ons zeker een reden om nog een x terug te gaan voor een weekje luieren!!!

Gereisd Met partner in april 2011

D-reizen

Fantastische, rustige plek met privé strand

R
12-2-2011

Zeker een aanrader, vriendelijk personeel, nette kamers, lekker eten, centrum met leuke winkeltjes en restaurantjes op loopafstand. Voor het bezichtigen van walvissen moet je in maart gaan.

Gereisd Met partner in Thu Apr 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustig hotel

Brinkio
25-1-2011

Net terug van een heerlijk verblijf in Sousa by the Sea. Een heerlijk rustig gelegen hotel met zeer vriendelijk personeel die over het algemeen vrij goed engels spreken. Ontbijt is prima, verder in Sosua zelf gegeten. Er zijn heerlijke restaurants te vinden en ik zou dan ook geen all inclusive boeken.

Gereisd Met partner in Sun Jan 16 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In 1 woord: GEWELDIG!

linda
18-1-2011

Ik ben 9 dagen in januari naar Sosua geweest. Wat een geweldige vakantie! Hotel ligt erg mooi in een baai. Kamers zijn op redelijk, eten is erg goed verzorgd en soms ook a la carte. Personeel is ontzettend vriendelijk, gezellig en meerendeel spreekt engels. Onlangs is hun eigen privestrand weggeslagen na een storm, maar je kan gebruik maken van het strand dat naast het hotel gelegen is en erg rustig is (geen verkopers etc). Binnen 2 min lopen zit je in het centrum van Sosua, erg gezellig en loop je binnen 5-10min via een lange laan met vele gezellige winkeltjes naar het grote strand van sosua bay. De bevolking is ontzettend vriendelijk en helemaal niet opdringerig, dus als je beleefd nee zegt dan laten ze je daarna meteen met rust. Stadje is rustig. Als je naar Sosua gaat dan ga je voor je rust, wil je meer drukte dan moet je naar cabarete. Verder zijn de tripjes met Chiquito (paardrijden, bleu lagoon etc) zeker aan te raden, super! 100x leuker en beter dan de grote toeristische trips.

Gereisd Met vrienden in januari 2011

ook als je niet all-in doet goed!!

p.jansen
29-12-2010

Na 4 nachten hotel Don Andres (zie mijn beoordeling) omgeboekt naar Sos.by the sea, wauw, wat hebben we nog 1,5 week het goed gehad! Schoonmaak heel goed, kamer aan zwembad op de 3e et., eten deden wij a la carte (hadden alleen ontbijt incl) of in de stad.Het personeel is geweldig, heb ik niet vaak meegemaakt. Ze hebben het echt naar hun zin, geen nepvertoning. Het was heel erg rustig toen wij er waren, hotel was maar 30% bezet. Echt, nu ga ik wel terug!! Ga erheen en als Chiquito er nog is, boek paardrijden en/of de andere natuurtrips bij hem, de omgeving voorbij Cabarete is prachtig!

Gereisd Met vrienden in december 2010

Super!!

inekeheemskerk
22-7-2010

Het was een super mooie vakantie, met een mooie duikplek voor de deur. Een gezellig stadje waar je relaxt rond kan wandelen zonder te worden lastig gevallen door mensen van restaurants of winkels. Wij zijn wezen paard rijden met Chico, die dagen samen met hem ware onvergetelijk!! Wij waren hier maar en week, we hopen hier ooit nog eens terug te komen. Een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Wed May 17 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

ellen_brandes
23-6-2010

in 2005 daar geweest en we denken er nog steeds met veel plezier aan terug. Waren wel heel weinig gasten in die periode maar dat kwam omdat er in 2004 een zware orkaan geweest was die veel hotels stuk had geslagen. Het zijn zeer vriendelijke mensen en het land is prachtig.

Gereisd Met partner in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

het is voor ons de topper

Max en Sjoukje
29-5-2010

Wij waren hier voor de vijfde keer. Wat een rust en prima service. Het was weer als "thuis komen " Wij komen hier beslist terug.

max en sjoukje

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.