Aparthotel
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°23°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sosua by the Sea Boutique Beach Resort voor je op een rij gezet:

Tjingo

115 reviews over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort in het Nederlands

Heerlijk!

Wianda
1-6-2012

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het is een mooi en rustig gelegen hotel, maar als je een stukje loopt ben je zo in de barstreet van Sosua.
Behalve Nederlanders komen er ook veel Amerikanen, maar lawaaiige Canadezen, zoals op het forum te lezen was, hebben wij gelukkig niet gezien. De kamers zijn ruim en netjes met een gigantisch, maar wel wat hard bed. Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt en krijg je schone handdoeken en met de towelservice kun je zo vaak je wilt een nieuw strandlaken halen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel voor een goede prijs!

Janneke Bakker
7-2-2012

Sosua by THE sea is een prima hotel voor mensen die van kleinschalig en eenvoudig houden. Het is netjes en schoon en er hangt een gezellige sfeer. Het uitzicht op zee is prachtig. Het hotel ligt vlak bij diverse barretjes en restaurants. De buurt is prima wij hebben ons geen moment onveilig gevoeld, wel zijn er diverse dames in dit dorpje die zichzelf aanbieden. In het hotel werken zeer aardige mensen die je verblijf daar aangenaam maken. Het eten is eenvoudig soms wat eentonig maar wel goed! Ik denk niet dat het een leuk hotel is voor kleine kinderen omdat er vrij weinig te doen is voor ze. Wij vonden het zonder kinderen juist daarom erg prettig.

Gereisd Met partner in Sun Jan 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

Leo36
25-1-2012

Geweldig hotel, kleinschalig en rustig. Geen animatie of harde muziek. Hebben een zeer goede vakantie gehad. We verbleven op basis van logies en zijn over het ontbijt zeer te vreden. Vooral de frenchtoast en pancakes waren erg lekker, maar je kon ook een eitje laten bakken. De kamers waren wel een beetje kaal maar met groot ('modern') bed. Hebben de dominicana jones excursie gedaan (jeepsafari binnenland + watervallen klimmen, erg leuk!) en gedoken bij duik school holland. Er was alleen niet echt super veel bijzonders te zien, maar voor beginnende duikers echt een ervaring! Hadden helaas geen tijd om met chiquito een excursie te doen maar hebben wel van andere hotel gasten gehoord dat het echt super mooi/leuk is! (blue lagoon/paardrijden). Konden ook prima buiten het hotel eten bij don andres en Bailey's, geen maag klachten aan over gehouden. Voelde ons veilig op straat, verkopers blijven niet door zeuren als je nee hebt gezegd. Je moet alleen niet 's avonds steegjes in e.d. (logisch).

Goed te doen

Eddie Bogaert
23-1-2012

Op zich is Sosua by the Sea een goed toeristenhotel. Pluspunten: (1) ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel, (2) rust in het hotel, (2) geen of nauwelijks drukke animatieoestanden, (3) vrij goed restaurant (redelijk gevarieerd), verhouding prijs : kwaliteit is goed. Minpunt: de slaapkamer; de airco was niet koud en lekte water, de docuhe was nooit (echt) warm en er is geen kast in de (basis) slaapkamer. Toen we het hotel na 14 dagen verlieten en we onze jassen wilden pakken, bleken die compleet onder de schimmel te zitten door vocht uit airco. Zouden we niet meer teruggaan naar dit hotel? Ja, toch wel. Het was er alles bij elkaar toch wel gezellig. De snorkelplaatsen in de buurt van hotel en van Sosua stellen niet veel voor, zeker niet vergeleken met bijvoorbeeld De Rode Zee Egypte. Dan scheelt dag en nacht in het voordeel van Egypte. Boek "horseriding" bij Chiquito

Gereisd Met partner in januari 2012

Heerlijke plek voor wie niet van massaal houdt

R.M.
22-1-2012

Prima hotel met zeer gastvrij en vriendelijk personeel. De kamers zijn wat gehorig en voor westerse begrippen niet zo heel luxe, maar wij hebben het enorm naar ons zin gehad. Prachtig uitzicht, schoon (geen kakkerlakken), weinig kastruimte. Door het vocht klemmen deuren, door het kalkhoudende water werken kranen niet optimaal. Maar voor wie daar tegen kan is het een superplek!

alles was geweldig

lia goossens
22-10-2011

Vijfde keer in dit hotel was weer geweldig. Goede kamer, goed eten.

Gereisd Met partner in september 2011

Mooie en rustige omgeving

m+f
17-9-2011

Wij zijn hier eind augustus twee weken geweest. het is een mooi en netjes hotel. Hotelpersoneel is erg vriendelijk. eten kan beter maar het is wel te doen. excursie met chiquito is zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Supper plek!

woutpuyk
11-9-2011

Zeer geslaagde vakantie gehad in 2006 en 2009. En in januari 2012 gaan we weer voor 16 dagen. Het dorpje is heel leuk. De excursies hebben we ook bij Chiquito gedaan. Super en zeker een aanrader. Trek je niets aan van de reisleiders, deze willen ook verkopen, maar lokaal boeken is zeer goed te doen. Het hotel is niet groot maar daar houden wij juist van. Goed, leuk en vriendelijk personeel. Het eten is prima en is er iets niet wat je graag zou willen maken ze het ook nog voor je klaar. Wij hadden/hebben all-inclusieve maar gelukkig is dit niet waar je met 30 man in de rij moet staan voor je eten. Er is ruimte genoeg voor iedereen aan het lopend buffet.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig, vriendelijk, rustig, mooi en super eten

Richard en Yvonne
10-6-2011

We hebben er onze huwelijksreis doorgebracht en we hebben er een fantastische tijd gehad. Lekker rustig, geweldig eten en mooie kamer appartement met airco. Mensen zijn super vriendelijk. Mooi zwembad en het strandje is ook erg mooi.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

lekker rustig

Ineke
7-6-2011

We waren voor de tweede maal in dit hotel, het was weer geweldig...ondanks de vele regen. Allemaal lieve mensen en het barmeisje Jenesis stal ons hart, wat een schat van een meid. We zijn weer wezen paardrijden met Chiqito wat weer volop genieten was, hij maakt er een waar feest van. Ook had hij nu een nieuwe trip, naar de Blue Lagoon een combinatie van alles en nog wat, boottochtje met snorkelen, bezoek aan 2 grotten, een waterval en langs veel mooie strandjes, ook deze tocht is weer een hele belevenis. Deze trips maakte het slechte weer.... weer helemaal goed.

Gereisd Met partner in Sun May 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.