Aparthotel
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°24°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sosua by the Sea Boutique Beach Resort voor je op een rij gezet:

Preisdaler

15 reviews over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort in het Nederlands

goede prijs/kwaliteit verhouding

Rene
8-3-2017

Ook voor de alleen reizende toerist is dit een prima hotel, waar je bij andere hotels nog wel eens ziet dat ze je dan proberen in een iets mindere kamer te zetten, was dit hier in mijn geval hier echt niet van toepassing. De kamers en alle overige faciliteiten zijn zeer schoon en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. In het feit dat het hotel wat gedateerd zou zijn volgens andere recensies, kan ik mij niet geheel vinden. Je mag het niet vergelijken met de grote nieuwe luxe resorts, maar gezien het land waarin je verblijft, de netheid, de staat van het meubilair, het goede bed en de prijsstelling was ik positief verrast. Ik had alleen logies en ontbijt en ik moet zeggen het lopend ontbijtbuffet was prima verzorgd, met naar wens gebakken eieren veel vers fruit en wisselend assortiment aan overige warme en koude etenswaren. Het internet werkte met de snelheid van een aantal jaren geleden in Nederland, maar ik had wel altijd bereik, het was alleen jammer dat je ondanks dat je hiervoor extra betaald, maar met 1 apparaat tegelijk ingelogd kan zijn. Het Nederlandse management is zichtbaar elke morgen bij het ontbijt aanwezig en is aanspreekbaar. Het mooie vond ik dat je in het hotelcomplex en directe omgeving alle rust had, terwijl je toch maar 5 minuten lopen vanaf het centrum zit

Gereisd Alleenreizend in februari 2017

Gezellig en knus hotel met perfecte service

Gert Pullen
2-2-2017

Goede locatie,uitstekend eten.Alles wordt goed schoon gehouden.Bedden zijn perfect.Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Ik ben 9 jaar terug bij casa marina geweest maar deze heeft mijn voorkeur.

Gereisd Alleenreizend in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goedkoop,eenvoudig hotel

andre de vries
19-10-2015

rustig,niet al te groot hotel aan zee. je kunt snorkelen vanaf het strand ong 500m naar het oosten en ong 100m uit de kust. helaas wel vaak een rode vlag. men betaald vaak met usdollar,beste koers heb ik gehad bij popularbank. voor tripjes,boek bij chiquito,voor dezelfde trip wel tientallen dollars goedkoper,he will find you by the hotel. voldoende betaalbare restaurants op loopafstand,maar voor lekker op het strand eten en cocktails drinken,ook happy hour,ga je naar cabarete,ong 10 dollar met taxi.

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

Leuk, rustig hotel

rogier
7-8-2015

Leuk hotel en lekker eten, all inclusive een aanrader. Mooi uitzicht op zee. Kamers wat verouderd maar wel goed schoongemaakt elke dag, ik had een voordeelkamer en dat was vrij klein, niet aan te raden dus. Jammer dat ik maar 2 Nederlanders ben tegengekomen tijdens mijn verblijf . Wat me niet duidelijk was is dat ik mijn vriendin die ik daar had ontmoet niet mocht meenemen op het hotel terrein.

Na 8 nachten ben ik naar een ander hotel gegaan. 200M verderop zit een hotel genaamd Don Andres en daar kon ik voor maar 35 euro per nacht verblijven en dat was een stuk beter dan Sosua by the Sea. 2 grote slaapkamers met kingsize bed, mooie badkamer en een keukentje.

Sosua is leuk alleen of met vrienden. Voor stelletjes en families kan ik Caberete aanbevelen wat 10km verderop ligt. Hier komen meer toeristen en is prachtig met veel activiteiten op het water als surfen en elke avond feest in de strandtentjes.

Gereisd Alleenreizend in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk

yvonne
4-2-2013

ben net terug van 1e keer doninicaanse rep. en sosua. hotel was in een woord geweldig. erg vriendelijk en netjes. eten prima en je kunt altijd vragen naar iets anders (bv vegetarisch). ligging is prachtig, mooie zonsondergangen! lekker pal aan het strand zonder vervelende verkopers. alleen serafina, fruitverkoopster die iedere dag voor klein bedrag je verse fruit komt brengen. minpuntje hotel: op 3e verdieping, kamers 2 t/m7d: daar zit op de gang de aircoinstallatie van het hele hotel(?) en die hoor je s'nachts behoorlijk. ben met chiquito gaan paardrijden en dagje op stap: ook prima geregeld en hij is heel betrouwbaar. voor vrouw alleen is sosua sávonds niet heel geschikt, maar omdat hotel zo kleinschalig is heb je zo contact met andere mensen. ik ga zeker nog een keer terug maar dan wel wat langer.

Gereisd Alleenreizend in januari 2013

Het complex is o.k.,het dorp Sosua wat minder

bennad
22-1-2013

Sosua by the Sea ligt zoals de naam al aangeeft aan de zee,met een eigen privestrand.Vanuit mijn kamer op de derde etage had ik uitzicht over het zwembad en de zee. De kamer werd dagelijks goed schoongemaakt.Ik had logies en ontbijt geboekt,Het lopende buffet was zeer overvloedig met een ruime keuze uit vele gerechten,en vanuit het restaurant heb je een prachtig uitzicht over de zee die volop op de rotsen beukt. Wat ik als alleengaande minder vind is Sosua zelf.Het begint al als je het hotel uitloopt.De eerste 200 meter wordt je al door minstens 2 zwarte vrouwen aangesproken over een massage die ze aanbieden.Daarna wordt het echt niet beter.Als je door Sosua loopt wordt je om de 10 tot 30 meter aangesproken door respectievelijk motorconcho-chauffeurs,masseuses,winkeleigenaren,prostituees of bedelaars die allemaal geld proberen te verdienen.En dit houd echt niet op na een paar dagen. Dit heeft mijn vakantieplezier behoorlijk vergald.Ik zal Sosua echt niet meer bezoeken.

Gereisd Alleenreizend in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

in 1 woord GE-WEL-DIG!!!!!

Saskia Burgrust
6-6-2012

Mensen!! het hotel ligt er prachtig bij. Zeer mooi, schoon en netjes. De kamers werden elke dag prima schoongemaakt. Dan het personeel....Wat een vriendelijke en behulpzame mensen. De liefde voor het vak en het ontmoeten van verschillende mensen straalt ervan af.

Als je het Hotel uitloopt, het heuveltje op ben je binnen 15 minuten ( ik ging lekker lopen), in een heeeel gezellig straatje tussen de Dominicanen . Ik heb mij daar zeer vermaakt. Ook daar waren de mensen, zo vriendelijk, vrolijk. Ik heb er echt een aantal vrienden aan over gehouden

Gereisd Alleenreizend in mei 2012

In 1 woord: GEWELDIG!

linda
18-1-2011

Ik ben 9 dagen in januari naar Sosua geweest. Wat een geweldige vakantie! Hotel ligt erg mooi in een baai. Kamers zijn op redelijk, eten is erg goed verzorgd en soms ook a la carte. Personeel is ontzettend vriendelijk, gezellig en meerendeel spreekt engels. Onlangs is hun eigen privestrand weggeslagen na een storm, maar je kan gebruik maken van het strand dat naast het hotel gelegen is en erg rustig is (geen verkopers etc). Binnen 2 min lopen zit je in het centrum van Sosua, erg gezellig en loop je binnen 5-10min via een lange laan met vele gezellige winkeltjes naar het grote strand van sosua bay. De bevolking is ontzettend vriendelijk en helemaal niet opdringerig, dus als je beleefd nee zegt dan laten ze je daarna meteen met rust. Stadje is rustig. Als je naar Sosua gaat dan ga je voor je rust, wil je meer drukte dan moet je naar cabarete. Verder zijn de tripjes met Chiquito (paardrijden, bleu lagoon etc) zeker aan te raden, super! 100x leuker en beter dan de grote toeristische trips.

Gereisd Met vrienden in januari 2011

ook als je niet all-in doet goed!!

p.jansen
29-12-2010

Na 4 nachten hotel Don Andres (zie mijn beoordeling) omgeboekt naar Sos.by the sea, wauw, wat hebben we nog 1,5 week het goed gehad! Schoonmaak heel goed, kamer aan zwembad op de 3e et., eten deden wij a la carte (hadden alleen ontbijt incl) of in de stad.Het personeel is geweldig, heb ik niet vaak meegemaakt. Ze hebben het echt naar hun zin, geen nepvertoning. Het was heel erg rustig toen wij er waren, hotel was maar 30% bezet. Echt, nu ga ik wel terug!! Ga erheen en als Chiquito er nog is, boek paardrijden en/of de andere natuurtrips bij hem, de omgeving voorbij Cabarete is prachtig!

Gereisd Met vrienden in december 2010

Zeer mooie ligging

Henny
23-10-2009

Ik ben hier 3-17 oktober 2009 geweest. Heb het er erg naar m'n zin gehad. Een nette kamer, met vol uitzicht op de oceaan. Jammer dat het niet zo druk was, maar dat zal met de recessie te maken hebben. Het hotel ligt direct aan een privestrand, welke een aantal jaren geleden was weggeslagen door een orkaan. Je zit zo in het centrum waar je lekker kan eten. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik kan iedereen aanraden naar dit hotel te gaan!!!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2009

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort