Aparthotel
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag34°24°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sosua by the Sea Boutique Beach Resort voor je op een rij gezet:

Preisdaler

35 reviews over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort in het Nederlands

Mooi gelegen hotel met vriendelijk personeel

Els&Co
2-3-2009

Net terug van een heerlijke week Sosua By The Sea. De kamers van 't hotel zijn netjes, wel een tikje gedateerd. De bedden zijn prima. Kamers zelf: schoon en ruim, voor een vakantie als deze - zon en zee, buiten zijn, dus - helemaal goed. Het eten is in orde, het zal geen ster krijgen, maar het is goed en vers en in ruime mate aanwezig. Veel fruit bij zowel ontbijt, lunch als diner: ananas, papaya, banaan, meloen, heerlijk. Personeel is zonder uitzondering vriendelijk, goedgehumeurd en voorkomend. Strand bij het hotel zelf is klein en rotsachtig. Maar gebruik maken van het strand van het hotel naast SBTS kan ook. Dat is een goed strand, maar zeker niet geschikt voor kleine kinderen: het loopt vrij snel af en je staat al vrij snel diep in de warme, schone zee. De trip met Chiquito, hier al vaker genoemd, is zeker een aanrader. Door de prachtige heuvels en riviertjes op het paard de fraaie natuur in. Afsluitend lunchen bij Chiquito's zus, wat ook een leuke en lekkere ervaring was.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2009
2007

Wij zijn net een week terug uit dit complex

Jannie
9-8-2007

Wij zijn net een week terug uit dit complex. De kamers zijn net gerenoveerd en worden goed aschoongemaakt. Wij hebben tijdens de vakanties nog nooit zo'n goed bed en dikke kussens gehad. Het personeel is erg vriendelijk en altijd in voor een praatje. De airco werkt uitstekend. Als je in dit complex een kamer met balkon boekt dan is je uitzicht standaard een muur. Dat is het enige minpuntje. Je kunt beter een studio boeken dan heb je meestal het mooiste uitzicht.

Gereisd Anders in augustus 2007

Net een weekje terug en hebben een heerlijke vakantie is

Martin en Christien Karssen
16-7-2007

Net een weekje terug en hebben een heerlijke vakantie gehad!Het personeel is erg vriendelijk, het eten in de eerste week prima!De tweede week was er een grote groep die nogal wat herrie maakten, en ook het eten werd in deze week wat minder.De kwaliteit van de kamers is goed!We hadden de eerste week een kamer waarvan de airco het begeven had en we kregen, zonder veel moeite, een andere kamer toegewezen.Het personeel spreekt niet erg goed engels,dus als je een paar woorden spaans spreekt:wordt gewaardeerd in elk geval!Sosua zelf is niet heel bijzonder,het nabij gelegen Caberete is gezelliger.Verder hebben wij gedoken met Holland Duikschool: een echte aanrader!Met veel geduld leren ze je de kneepjes van het vak.Echt goed bevallen!Ook Chiquito heeft ons weten over te halen op een paard te klimmen en het was echt een fantastische dag!Al met al een supermooie en goed verzorgde vakantie gehad!

Gereisd Anders in juli 2007

D-reizen

wij zijn net een weekje terug uit dit heerlijke paradijs

elle
26-4-2007

wij zijn net een weekje terug uit dit heerlijke paradijs. we hebben genoten. Het klopt allemaal wat andere al geschreven hebben en wij gaan ook zeker naar dit hotel terug. Wij hebben veel excursies gedaan en deze geboekt bij de reisleiding. Dit was helemaal niet massaal en de reisleiding wist heel veel te vertellen over de cultuur etc. Wat heel veel indruk op ons heeft gemaakt was de excursie naar haitie,dit was zeker de moeite waard. In een woord een geweldige vakantie gehad.

Gereisd Anders in Thu Apr 26 2007 19:01:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij zijn daar getrouwd vorig jaar oktober was geweldig mei

jeroen en paula
25-4-2007

wij zijn daar getrouwd vorig jaar oktober was geweldig gaan eind mei terug bij de buren marina reef. ik ben benieuwd? de paardrijrit met chiquito was zeker de moeite waard en ook het eten bij zijn zus geweldig.zij kookt als een engel.de kamers werden allemaal vernieuwd toen wij er waren met twee zeer grote 2persoonsbedden per kamer. en nieuwe meubels etc het eten vond ik persoonlijk goed maar niks speciaals. met vriendelijke groet jeroen en paula koks.

Gereisd Anders in Wed Apr 25 2007 21:42:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vriendelijk personeel! Wij verbleven in 1 van de op

Anne
16-4-2007

Super vriendelijk personeel! Wij verbleven in 1 van de net gerenoveerde kamers, met uitzicht op het zwembad, kon niet beter dus! Boek inderdaad je excursie bij Chiquito, het is niet massaal en hij zorgt er echt voor dat je het naar je zin hebt. Als via de grotere touroperors gaat moet je maar weer afwachten of het wel zo goed geregeld is! En zo krijg je natuurlijk ook nog iets mee van de Dominicaanse cultuur. Volgend jaar gaan we zeker weer terug, alleen al voor de relaxte sfeer die er in het hotel hangt en het altijd lieve en vriendelijke personeel, hopen maar dat volgend jaar iedereen er nog werkt!

Gereisd Anders in april 2007

RON ik ben net 2 weken thuis goed hotel netjes en goed

RON
17-3-2007

RON ik ben net 2 weken thuis goed hotel netjes verzorgd en goed eten elke dag anders keuze uit 3 hoofdgerechten personeel heel vriedelijk en service een 10 bar personeel heel leuk en prima geef de eerste keren een fooi en je word perfect behandeld p.s ook zonder hoor echt een aan rader alleen prive strandje was bijna weg geslagen ...kwam met de dagen weer lang zaam terug ga zeker terug dit jaar nog

Gereisd Anders in maart 2007

Als (alleen)reiziger ga ik altijd op zoek naar een die net

Frank
19-2-2007

Als (alleen)reiziger ga ik altijd op zoek naar een uitvalbasis die net buiten de echte drukte van het toerisme ligt maar waarbij je wel als je wilt alles binnen bereik hebt. Sousua by the Sea voldoet daar aan. Met 90 kamers groot genoeg om gezellig te noemen en klein genoeg om een persoonlijke sfeer te hebben. Het centrum loop je na 2 straatjes al in. De kamers zijn prima, bij voorkeur wel de seasiderooms nemen. Dinermaaltijden zijn voor vakantie prima maar niet haute cuisine. Boek je logies ontbijt (zoals ik) dan is Cabarete gezelliger om uit eten te gaan dan Sousua. Links van het resort het drukkere publieke strand (voor Casa Marina Beach), rechts het rustigere privestrandje van het hotel. Als je wilt kan je genoeg beleven romdom Sousua, ook met de locals als je wilt. Voor excursies, ga inderdaad voor Chiquito! Chiquito onderscheid zich van de overige excursies d.m.v. het persoonlijke, dominicaanse, niet massale toeristische karakter. Zoals daar is na afloop van de excursie , uitstekend, eten bij zijn zus thuis. Op een van tripjes heb ik in een pitoresk bergdorpje als enige toerist een dominicaans verlovingsfeest mee mogen maken, dankzij Chiquito. Een andere aanbieder is misschien iets voordeliger maar zijn tripjes zijn meer dan value for money!

Groet Frank

ps.1 wat betreft het sekstoerisme, dit komt tegenwoordig in al dit soort landen voor, je kan je er aan storen of zoals ik negeren en dan blijken er nog zat bijzondere plekjes over te zijn. ps.2 speciale dank aan M&M, Karin, Nico & Martine, inboedel Harry en Hector Acosta!

Gereisd Anders in februari 2007

Zijn hier in januari 2004 geweest, prima app en het eten 7

T. Broersen
5-2-2007

Zijn hier in januari 2004 geweest, prima app en het eten is ok. Wij hadden alleen de pech dat van de 7 dagen dat wij er waren er 4 dagen regen viel en als het daar regent dan doet dat het ook erg hard, gelukkig goed boek meegenomen en BVN tv. Aangezien we er puur naartoe gingen om even uit te rusten van de hectiek in Nederland en voor de zon viel het ons dus tegen. Aanrader is wel walvissen bekijken in de Samana baai.

Gereisd Anders in Mon Feb 05 2007 15:12:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hallo, ook wij zijn net terug uit de Dr,met mijn vriend en

Annet Stokkers
2-1-2007

Hallo, ook wij zijn net terug uit de Dr,met mijn vriend en oudste zoon van 6 jaar. Het Hotel is ons perfect bevallen, zeer ruime kamers en heel gastvrij en vriendelijk personeel. De ligging was voor ons prima, voordeel is dat mijn vriend er 3 maand heeft gewoont dus wij wisten hoe en waar we moesten zijn en hoe het werkte met de brommertaxi en de taxi "publico", wij waren zo enthousiast dat we dit voorjaar weer terug gaan.

Gereisd Anders in januari 2007

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort