Aparthotel
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag34°22°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sosua by the Sea Boutique Beach Resort voor je op een rij gezet:

Tjingo

11 reviews over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort in het Nederlands

Mooi gelegen hotel met vriendelijk personeel

Els&Co
2-3-2009

Net terug van een heerlijke week Sosua By The Sea. De kamers van 't hotel zijn netjes, wel een tikje gedateerd. De bedden zijn prima. Kamers zelf: schoon en ruim, voor een vakantie als deze - zon en zee, buiten zijn, dus - helemaal goed. Het eten is in orde, het zal geen ster krijgen, maar het is goed en vers en in ruime mate aanwezig. Veel fruit bij zowel ontbijt, lunch als diner: ananas, papaya, banaan, meloen, heerlijk. Personeel is zonder uitzondering vriendelijk, goedgehumeurd en voorkomend. Strand bij het hotel zelf is klein en rotsachtig. Maar gebruik maken van het strand van het hotel naast SBTS kan ook. Dat is een goed strand, maar zeker niet geschikt voor kleine kinderen: het loopt vrij snel af en je staat al vrij snel diep in de warme, schone zee. De trip met Chiquito, hier al vaker genoemd, is zeker een aanrader. Door de prachtige heuvels en riviertjes op het paard de fraaie natuur in. Afsluitend lunchen bij Chiquito's zus, wat ook een leuke en lekkere ervaring was.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2009
2008

niet aan te bevelen.

J. van Wettum
30-7-2008

Het strand was 3 maanden geleden al wegespoeld van het hotel. voor twee weken verblijf is het eten éénzijdig en kan beter. Badkamers zijn verouderd. Al 4 jaar komen er grote groepen 15-16 jarigen Canadezen die verblijven in de maanden mei,juni,juli +/- 100 pers. voor familie hotel niet boeken in die maanden. omgeving is leuk.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een heerlijk hotel, met erg vriendelijk personeel

Ankie
11-1-2008

Een heerlijk hotel, met erg vriendelijk personeel. Kamers erg schoon, goede bedden. Het hotel heeft een gemoedelijke, familiaire sfeer en is mij erg goed bevallen. Ook het eten is lekker, meestal a la carte, dus voor ieder wat wils! Ondanks bijna 3 dagen regen ( van 1 week....) hebben we een fantastische vakantie gehad!

Gereisd Familie in januari 2008

2007

Prima gezellig en knus hotel voor wie niet van massaal het

Bernard, Elri en B ten Oever
1-10-2007

Prima gezellig en knus hotel voor wie niet van massaal houdt. Niet het allernieuwste hotel maar er wordt wel goede service verleent. Service voorbeeld; babybedje dat aanwezig was, was niet geschikt/gevaarlijk voor peuter van 2 jaar. Er werd direct naar een oplossing gezocht en wel door gewoon een nieuw campingbedje te kopen, als dat geen service is! Kamers zijn erg ruim, het tweepersoonsbed is echt super groot en slaapt erg goed. Ontbijt en lunch zijn buffet niet echt uitmuntend maar gewoon prima. Diner is meestal a la carte (keuzemenu) en was goed (varkenshaasjes, biefstuks, pasta's e.d.)! Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Familie in oktober 2006

ik ben 23 september 2007 in dit hotel geweest

marga ruijtenberg
1-10-2007

ik ben 23 september 2007 in dit hotel geweest.heb er een super vakantie gehad.het hotel is niet groot daarom is het er ook zo gemoedelijk.het personeel verdient een dikke 10 fantastische mensen.ook ben ik een dagje met chiquito weggeweest en echte aanrader.je komt op plaatsen waar je alleen maar van kan dromen.je word bij zijn zus met open armen ontvangen en er staat een heerlijke maaltijd klaar.ook heb ik div excursies gemaakt.ik weet zeker dat ik een keertje terug gaat naar dit hotel.je krijg waar voor je geld.perfecte service.ik ben nu 1 dag terug en heb nu al heimwee

Gereisd Familie in september 2007

Ben in maart in dit hotel geweest super, was de tweede op

Me
      6-9-2007

Ben in maart in dit hotel geweest super, was de tweede keer op het eiland! Dit jaar toch wel een super vakantie gehad! Superlief personeel, erg gelachten met de dames achter de bar. En ook de obers waren erg vriendelijk! We zaten in een gerenoveerde kamer met zee+zwembadzicht, beter kon niet! Vanuit Sosua, kun je gemakkelijk excursies maken, of gezellig naar Cabarete gaan, waar je 's avonds ook leuk op het strand kunt eten! Boek een tour bij Chiquito en je hebt een super dag hij zorgt ervoor dat je het naar je zin hebt, en je krijgt nog wat mee van de Dominicaanse cultuur en komt op plaatsen waar je met een touroperator niet snel zult komen! De komende 2 reisjes gaan niet naar dit super land maar er komt zeker nog een 3e, 4e enz.. keer dat ik hier terug kom! Op zondag is het erg leuk op naar het 'grote' strand te gaan! Alle dominicanen zitten hier dan ook! Live the caribbean life!!!!!!!

Gereisd Familie in maart 2007

heel leuk hotel met privé strand

melanie naber
      28-7-2007

heel leuk hotel met privé strand. wel optijd hand doeken neerleggen want anders heb je geen plek. zeer vriendelijke mensen spreken engels en spaans. bank z'on 1,5/2 km. van het hotel

Gereisd Familie in augustus 2006
      2006

Prima gezellig en knus hotel voor wie niet van massaal het

E. Mulder
      7-11-2006

Gereisd Familie in oktober 2006

Zeer leuk, rustig gelegen hotel

martinair
      28-8-2006

Zeer leuk, rustig gelegen hotel. Vriendelijk personeel en goed onderhouden.

Gereisd Familie in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk klein klant vriendelijk hotel, kamers worden nu zodat

bert jongerden
      8-8-2006

leuk klein klant vriendelijk hotel, kamers worden nu opgeknapt, zodat volgend jaar de accomodatie op 4 ster nivo zal zijn, er is geen entertaiment maar of dat een gemis is? na 23 uur is in het hotel niets meer te doen, stappers moeten dan het plaatsje in

Gereisd Familie in augustus 2006

• Soort strandStenen
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
      • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
      • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort