Aparthotel
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag34°24°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sosua by the Sea Boutique Beach Resort voor je op een rij gezet:

D-reizen

55 reviews over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort in het Nederlands

super en voor de 4 de keer

wout puijk
11-5-2016

niet met negatieve gedachten naar de dominicanen gaan. De mensen zijn super vriendelijk.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zouden we graag nog eens terug naar toe gaan

Pieter
7-2-2016

Hotel ligt aan zee, met eigen strand, gedeeld met ander hotel. Ideaal is dat je zo het dorp inloopt, goede bar met goed en gratis WIFI vlakbij, en je ook naar het strand van de locals kunt gaan. ( 10 minuten wandelen) Wij hebben er ons steeds veilig gevoeld. Bezienswaardigheid al die winkeltjes en terrasjes etc. bij het strand van de locals. Je kon er zelfs afbieden op het bier!! Heb je dat al eens meegemaakt. De service in hotel was uitstekend. 3x daags buffet met veel keuze gerechten in het restaurant met uitzicht op de oceaan. Elke dag wordt kamer gedaan: mooi opgemaakt bed, schone handdoeken etc. Goede airco op de kamer. (dubbele kamer) Aparte TV kamer met Nederland/Belgische zender. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Tijdens ons verblijf waren er wel een paar kleine kinderen die zich toch goed vermaakt hebben. Het zwembad is goed verzorgd en wordt dagelijks onderhouden.

Leuk hotel, directe omgeving iets minder.

Fam. Smid
26-1-2016

Het hotel is niet al te groot, wat wij fijn vonden. Kamer was schoon, maar onze kamer was wel erg basic. Wel lekker direct aan het strand. (Niet geschikt voor kleine kinderen denk ik; vaak rode vlag en het gaat erg stijl de zee in) Elke dag schone strandhandoeken verkrijgbaar. Ook vonden wij het ontbijt, lunch en dinerbuffet prima. Elke dag van de week heeft een thema. Bediening was ook vriendelijk. Wat minder vond ik dat we geen balkon hadden. Het bed was wat hard, maar we hebben er prima op geslapen. Leuke excursies met lokaal bureau gedaan en we kunnen de de duikschool op het terrein voor iedereen aanraden. Wat we wel echt een minpunt vonden was de directe omgeving. 's Avonds zijn we niet buiten het hotel geweest, deels omdat dat niet veilig voor ons voelde. Maar ook vanwege de prostitutie. Elke man die alleen loopt wordt direct aangeklampt. En veel oudere mannen, die er erg jonge meisjes oppikken. Daar worden wij niet echt vrolijk van. Overdag gaat het overigens prima.

Gereisd Met partner in januari 2016

Wat een heerlijk hotel!

Ingrid Fellinga
17-2-2015

Ondanks het feit dat het hotel ietwat verouderd is, wordt dat helemaal vergoed door het vriendelijke personeel, de kraakheldere kamers en het goed en redelijk gevarieerde eten. Het enige minpuntje zijn de min of meer aftandse bedjes bij het strand en zwembad. Het hotel heeft een prachtig uitzicht over de Atlantische Oceaan. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Beslist een aanrader!!

Gereisd Met partner in februari 2015

Mooie plek voor goede prijs!

Maike Claessen
18-1-2015

Wij zijn hier een week geweest! Mooie ervaring, lief personeel (een enkel woordje spaans helpt al veel), schone kamers en relaxte sfeer! Enige minpuntjes was: het eten (iets te eentonig, maar zo is de Dominicaanse keuken ook wel een beetje) en toen we op de laatste avond Babette van touroperator belde omdat de receptionist niet op de hoogte was hoe laat we de volgende dag onze transfer naar het vliegveld hadden zodat we onze vlucht niet miste, werden we heel grof en onprofessioneel te woord gestaan. Het was laat, maar eerlijk gezegd niet ons probleem, beetje jammer! Voor de rest top, zou hier zeker nog een keer naar toe gaan.

Gereisd Met partner in januari 2015

Geweldig hotel, geweldig personeel! Top vakantie!

Angelotte Admiraal
27-5-2014

Wij zijn net terug van een vakantie van 2 wk in Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort* in Sosua. Het was echt geweldig!!!! Het was ontzettend rustig, waardoor alles erg persoonlijk werd. Persoonlijk strand, perfecte bediening, fijne kamers. Bed lijkt in het begin erg hard, maar slaapt perfect. Trips moet je boeken bij lokale gids. Hij loopt rond bij het resort en heeft altijd een petje op. Hij verzorg de meest persoonlijke en mooiste excursies. Vooral het paardrijden bij hem is erg mooi. Mooie route en perfect verzorgde paarden. Als wij weer naar de Dom. Rep. gaan, gaan we weer naar Sosua by the sea! Echt geweldig en zeker aan te raden! Ook die duiktrips die je kan boeken bij het resort zijn super. 's Avonds is het niet erg handig om op pad te gaan in Sosua i.v.m. prostitutie.

Gereisd Met partner in mei 2014

Heerlijk genieten op een fantastishe plek.

jecmkusters
17-3-2014

Een paradijsje. heel vriendelijk personeel . en ook de manager is heel behulpzaam en vriendelijk. Jammer dat het erg rustig is s'avonds. De kamer is schoon en het bed heerlijk!! Het is een aanrader! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met partner in januari 2014

Super vakantie gehad!

Roos
27-5-2013

Het personeel is hier top! Super aardige mensen. Boek je excursies niet via de reisorganisatie maar bij lokale gids. Hij zorgt voor kleine groepjes en gaat zelf ook mee op excursies. Hij heeft voor een super tijd gezorgd! Hij zorgt ervoor dat je niks te kort komt en hij doet het met plezier. Maak je geen zorgen waar je hem moet gaan vinden want hij vindt jou! De locatie is super, laat je niet bang maken om sávonds naar buiten te gaan, nergens voor nodig! Een echte aanrader om de watervallen te bezoeken en voor de actieve route te kiezen, dan ga je er namelijk van afspringen en glijden! Dit was ontzettend kicken, doen als je van een beetje spanning houd! Ook niet via de reisorganisatie boeken! Gewoon onderhandelen met een taxi die je brengt en haalt, goed onderhandelen en het kan voor een leuk prijsje. Dit was echt een SUPER vakantie!!!! (Tijdens onze vakantie is er bij mensen in het hotel geskimmed dus pin binnen bij bank Populair deze is op loop afstand.)

Gereisd Met partner in februari 2013

Prima, wel gehorig

Slijkerman
4-4-2013

We verbleven in een 2 kamer appartement. De kamers zijn ruim, schoon, hebben een groot (heerlijk- niet hard) bed, en een iets gedateerd, werkend sanitair met warm water. De kamers van dit type kijken uit op de muur van een naastgelegen hotel, met veel airco units, met 't nodige geluid. De gangramen zijn voorzien van houten “shutters”, en zijn geven geen licht door. Het ontbijtbuffet is vers, en wisselend in warm aanbod. Dinnerbuffet hebben we 1 keer genomen, en is vooral vettigheid.

De kamers zijn gehorig. Deuren op dezelfde verdieping hoor je goed, en mensen die langslopen, praten etc. Door weerkaatsing is er een continu gerumoer aanwezig. Het hotel is vnl goed bezet door jeugdige groepen canadezen en amerikanen die voor goede doelen een project komen uitvoeren. Hierdoor is het hotel vanaf 8.30 rustig, en vanaf 16 uur weer druk, vooral rondom het zwembad. Tot 22 uur blijft het flink rumoerig. Het hotel hanteert echter een stiltebeleid vanaf 23 uur, en dit wordt goed nageleefd.

Gereisd Met partner in maart 2013

Heerlijk resort

Robert en Klasina
26-1-2013

Eerste indruk was wat sober, de uitstraling van buitenaf is en zeker in vergelijking met Marina (buurtresort) erg klein. Wij konden dit alleen maar waarderen, omdat wij geen zin hadden in massa. De kamer was ruim, schoon en met een heerlijk bed. De kussens waren wel wat dik, waardoor je altijd met een dubbele nek lag te slapen. Het eten op het resort was echt overdreven goed, er was van alles wat en was het er niet....dan hoefde je het maar te vragen. Personeel erg vriendelijk, altijd zingend en hulpbehoevend!

Gereisd Met partner in januari 2013

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort