Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag33°22°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sosua by the Sea Boutique Beach Resort voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
Tjingo
Tjingo

1 review over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort in het Nederlands

Mooi gelegen hotel met vriendelijk personeel

Els&Co
2-3-2009

Net terug van een heerlijke week Sosua By The Sea. De kamers van 't hotel zijn netjes, wel een tikje gedateerd. De bedden zijn prima. Kamers zelf: schoon en ruim, voor een vakantie als deze - zon en zee, buiten zijn, dus - helemaal goed. Het eten is in orde, het zal geen ster krijgen, maar het is goed en vers en in ruime mate aanwezig. Veel fruit bij zowel ontbijt, lunch als diner: ananas, papaya, banaan, meloen, heerlijk. Personeel is zonder uitzondering vriendelijk, goedgehumeurd en voorkomend. Strand bij het hotel zelf is klein en rotsachtig. Maar gebruik maken van het strand van het hotel naast SBTS kan ook. Dat is een goed strand, maar zeker niet geschikt voor kleine kinderen: het loopt vrij snel af en je staat al vrij snel diep in de warme, schone zee. De trip met Chiquito, hier al vaker genoemd, is zeker een aanrader. Door de prachtige heuvels en riviertjes op het paard de fraaie natuur in. Afsluitend lunchen bij Chiquito's zus, wat ook een leuke en lekkere ervaring was.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2009

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.