Aparthotel
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag35°23°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sosua by the Sea Boutique Beach Resort voor je op een rij gezet:

Preisdaler

115 reviews over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort in het Nederlands

goede prijs/kwaliteit verhouding

Rene
8-3-2017

Ook voor de alleen reizende toerist is dit een prima hotel, waar je bij andere hotels nog wel eens ziet dat ze je dan proberen in een iets mindere kamer te zetten, was dit hier in mijn geval hier echt niet van toepassing. De kamers en alle overige faciliteiten zijn zeer schoon en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. In het feit dat het hotel wat gedateerd zou zijn volgens andere recensies, kan ik mij niet geheel vinden. Je mag het niet vergelijken met de grote nieuwe luxe resorts, maar gezien het land waarin je verblijft, de netheid, de staat van het meubilair, het goede bed en de prijsstelling was ik positief verrast. Ik had alleen logies en ontbijt en ik moet zeggen het lopend ontbijtbuffet was prima verzorgd, met naar wens gebakken eieren veel vers fruit en wisselend assortiment aan overige warme en koude etenswaren. Het internet werkte met de snelheid van een aantal jaren geleden in Nederland, maar ik had wel altijd bereik, het was alleen jammer dat je ondanks dat je hiervoor extra betaald, maar met 1 apparaat tegelijk ingelogd kan zijn. Het Nederlandse management is zichtbaar elke morgen bij het ontbijt aanwezig en is aanspreekbaar. Het mooie vond ik dat je in het hotelcomplex en directe omgeving alle rust had, terwijl je toch maar 5 minuten lopen vanaf het centrum zit

Gereisd Alleenreizend in februari 2017

Gezellig en knus hotel met perfecte service

Gert Pullen
2-2-2017

Goede locatie,uitstekend eten.Alles wordt goed schoon gehouden.Bedden zijn perfect.Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Ik ben 9 jaar terug bij casa marina geweest maar deze heeft mijn voorkeur.

Gereisd Alleenreizend in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super en voor de 4 de keer

wout puijk
11-5-2016

niet met negatieve gedachten naar de dominicanen gaan. De mensen zijn super vriendelijk.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Zouden we graag nog eens terug naar toe gaan

Pieter
7-2-2016

Hotel ligt aan zee, met eigen strand, gedeeld met ander hotel. Ideaal is dat je zo het dorp inloopt, goede bar met goed en gratis WIFI vlakbij, en je ook naar het strand van de locals kunt gaan. ( 10 minuten wandelen) Wij hebben er ons steeds veilig gevoeld. Bezienswaardigheid al die winkeltjes en terrasjes etc. bij het strand van de locals. Je kon er zelfs afbieden op het bier!! Heb je dat al eens meegemaakt. De service in hotel was uitstekend. 3x daags buffet met veel keuze gerechten in het restaurant met uitzicht op de oceaan. Elke dag wordt kamer gedaan: mooi opgemaakt bed, schone handdoeken etc. Goede airco op de kamer. (dubbele kamer) Aparte TV kamer met Nederland/Belgische zender. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Tijdens ons verblijf waren er wel een paar kleine kinderen die zich toch goed vermaakt hebben. Het zwembad is goed verzorgd en wordt dagelijks onderhouden.

Leuk hotel, directe omgeving iets minder.

Fam. Smid
26-1-2016

Het hotel is niet al te groot, wat wij fijn vonden. Kamer was schoon, maar onze kamer was wel erg basic. Wel lekker direct aan het strand. (Niet geschikt voor kleine kinderen denk ik; vaak rode vlag en het gaat erg stijl de zee in) Elke dag schone strandhandoeken verkrijgbaar. Ook vonden wij het ontbijt, lunch en dinerbuffet prima. Elke dag van de week heeft een thema. Bediening was ook vriendelijk. Wat minder vond ik dat we geen balkon hadden. Het bed was wat hard, maar we hebben er prima op geslapen. Leuke excursies met lokaal bureau gedaan en we kunnen de de duikschool op het terrein voor iedereen aanraden. Wat we wel echt een minpunt vonden was de directe omgeving. 's Avonds zijn we niet buiten het hotel geweest, deels omdat dat niet veilig voor ons voelde. Maar ook vanwege de prostitutie. Elke man die alleen loopt wordt direct aangeklampt. En veel oudere mannen, die er erg jonge meisjes oppikken. Daar worden wij niet echt vrolijk van. Overdag gaat het overigens prima.

Gereisd Met partner in januari 2016

goedkoop,eenvoudig hotel

andre de vries
19-10-2015

rustig,niet al te groot hotel aan zee. je kunt snorkelen vanaf het strand ong 500m naar het oosten en ong 100m uit de kust. helaas wel vaak een rode vlag. men betaald vaak met usdollar,beste koers heb ik gehad bij popularbank. voor tripjes,boek bij chiquito,voor dezelfde trip wel tientallen dollars goedkoper,he will find you by the hotel. voldoende betaalbare restaurants op loopafstand,maar voor lekker op het strand eten en cocktails drinken,ook happy hour,ga je naar cabarete,ong 10 dollar met taxi.

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

Leuk, rustig hotel

rogier
7-8-2015

Leuk hotel en lekker eten, all inclusive een aanrader. Mooi uitzicht op zee. Kamers wat verouderd maar wel goed schoongemaakt elke dag, ik had een voordeelkamer en dat was vrij klein, niet aan te raden dus. Jammer dat ik maar 2 Nederlanders ben tegengekomen tijdens mijn verblijf . Wat me niet duidelijk was is dat ik mijn vriendin die ik daar had ontmoet niet mocht meenemen op het hotel terrein.

Na 8 nachten ben ik naar een ander hotel gegaan. 200M verderop zit een hotel genaamd Don Andres en daar kon ik voor maar 35 euro per nacht verblijven en dat was een stuk beter dan Sosua by the Sea. 2 grote slaapkamers met kingsize bed, mooie badkamer en een keukentje.

Sosua is leuk alleen of met vrienden. Voor stelletjes en families kan ik Caberete aanbevelen wat 10km verderop ligt. Hier komen meer toeristen en is prachtig met veel activiteiten op het water als surfen en elke avond feest in de strandtentjes.

Gereisd Alleenreizend in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een heerlijk hotel!

Ingrid Fellinga
17-2-2015

Ondanks het feit dat het hotel ietwat verouderd is, wordt dat helemaal vergoed door het vriendelijke personeel, de kraakheldere kamers en het goed en redelijk gevarieerde eten. Het enige minpuntje zijn de min of meer aftandse bedjes bij het strand en zwembad. Het hotel heeft een prachtig uitzicht over de Atlantische Oceaan. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Beslist een aanrader!!

Gereisd Met partner in februari 2015

Mooie plek voor goede prijs!

Maike Claessen
18-1-2015

Wij zijn hier een week geweest! Mooie ervaring, lief personeel (een enkel woordje spaans helpt al veel), schone kamers en relaxte sfeer! Enige minpuntjes was: het eten (iets te eentonig, maar zo is de Dominicaanse keuken ook wel een beetje) en toen we op de laatste avond Babette van touroperator belde omdat de receptionist niet op de hoogte was hoe laat we de volgende dag onze transfer naar het vliegveld hadden zodat we onze vlucht niet miste, werden we heel grof en onprofessioneel te woord gestaan. Het was laat, maar eerlijk gezegd niet ons probleem, beetje jammer! Voor de rest top, zou hier zeker nog een keer naar toe gaan.

Gereisd Met partner in januari 2015

Geweldig hotel, geweldig personeel! Top vakantie!

Angelotte Admiraal
27-5-2014

Wij zijn net terug van een vakantie van 2 wk in Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort* in Sosua. Het was echt geweldig!!!! Het was ontzettend rustig, waardoor alles erg persoonlijk werd. Persoonlijk strand, perfecte bediening, fijne kamers. Bed lijkt in het begin erg hard, maar slaapt perfect. Trips moet je boeken bij lokale gids. Hij loopt rond bij het resort en heeft altijd een petje op. Hij verzorg de meest persoonlijke en mooiste excursies. Vooral het paardrijden bij hem is erg mooi. Mooie route en perfect verzorgde paarden. Als wij weer naar de Dom. Rep. gaan, gaan we weer naar Sosua by the sea! Echt geweldig en zeker aan te raden! Ook die duiktrips die je kan boeken bij het resort zijn super. 's Avonds is het niet erg handig om op pad te gaan in Sosua i.v.m. prostitutie.

Gereisd Met partner in mei 2014

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort