Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort

Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort
8,2

14 tips over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort

Leo36, 25-1-2012

-Voor avonturiers boek de dominicana jones excursie!

-Boek een excursie bij chiquito, wordt aanbevolen door iedereen die bij hem wat gedaan heeft (vooral paardrijden en blue lagoon).

zonbog, 23-1-2012

Aanrader: boek de excursie "horseriding in the jungle" bij Chiquito, een mannetje van hotel. Is een fantastische dag.

Verder zijn de excursies van de reisorganisatie (in ons geval Arke) veel duurder dan bij plaatselijke agentjes. Wij boekten 4 excursies bij Mel Tours (schuin tegenover Sosua by the Sea), want die bleek goedkoper dan Arke, waarbij ook nog eens leuk over de prijs kon worden gepraat; bij afname van 4 excursies deed hij er 15% af.

R.M., 22-1-2012
Paardrijden of Blue Lagoon-trip met Chiquito

We hebben een aantal aanbieders voor Sosua by the Sea Boutique Beach Resort voor je op een rij gezet:

lia goossens, 20-10-2011
Lopen naar centrum sosua is goed te doen.

Acties

Acties voor Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort