Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort

Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort
8,2

14 tips over Aparthotel Sosua by the Sea Boutique Beach Resort

rogier, 7-8-2015
Houd rekening mee dat er veel prostituees in Sosua zijn, overal waar je loopt vragen ze je voor een zogenaamde 'massage' terwijl het soms helemaal geen massage is, en zullen dan veel geld vragen. Als je Sosua by the Sea uitloopt en daar naar de massage salon links gaat krijg je voor 12 euro een uur massage. Dat heb ik 2x gedaan en is zeker een aanrader. Spreek altijd goed de prijzen af! Wat vervelend was waren mensen vooral op de brommer die je drugs aanbieden, het is mij zeker 10x aangeboden..
Angelotte Admiraal, 2-6-2014
Duiken, trips bij Chiquito, monkey jungle.
Slijkerman, 4-4-2013
Met Chiquito hebben we een blue lagoon-trip gemaakt, met een aantal extra stops. De “zoo” is een treurig geheel en voegt niks toe aan de trip. De Blue lagoon is leuk, de mangrove ook. Op een prachtig strand kan je zwemmen en luieren. Het kleine groepje is een groot voordeel. Chiquito bedoelt het prima, doet teveel zijn best, en komt ons wat vermoeiend over. We hebben met een ander stel een goede prijs kunnen onderhandelen, maar z'n aanvankelijke prijs (80 US pp) was de trip niet waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Sosua by the Sea Boutique Beach Resort voor je op een rij gezet:

p.van ederen, 7-1-2013
wat me erg tegenviel dat niemand over de hoeveelheid prostitutie praat het is nog erger dan pattaya in thailand als me dit verteld was , was ik er nooit naar toe gegaan zeer grote tegenvaller
Lia, 13-10-2012
Ga ook eens sosua in, ga naar het strand in sosua,is gezellig, op zondag zijn er veel domincanen die naar het strand komen.
Toos en Cees, 21-8-2012

Chiquito zal je zeker benaderen om met hem een trip te maken. Hij is een van de souvenir-jongens die op het strand naast het hotel hun waren aanbieden. Ga met hem mee naar de GriGri lagoon en Blue lagoon, of ga met hem paardrijden.

Maak in elk geval ten minste twee excursies naar het binnenland om de schitterende naturr van het eiland te ervaren en kennis te maken met de bevolking

Saskia Burgrust, 6-6-2012
de trips zijn echt fantastisch om te doen. Kan je redelijk zwemmen en hou je van watervallen is de "Dominicana Jones Jeep Saffari"een aanrader. De gids is een Dominicaan ( ook engels sprekend), en kan vol liefde vertellen over het land, de gewoontes enz. Hij brengt je ook naar een Dominicaanse vrouw ( ze is ongeveer 80 jaar) waar je word uitgenodigd in haar huis om te zien hoe de traditionele koffie word gemaakt
Wianda, 1-6-2012

Aan het strand vind je Chiquito, hij verzorgt kleinschallige excursies. Zo zijn wij samen met hem en (veilige) chauffeur naar de blue lagoon geweest. Zijn excursies zijn misschien 5 of 10 dollar duurder dan ergens anders, maar dat is het zeker waard als je helemaal alleen midden in de blue lagoon ligt...

Daarnaast is paardrijden op de ranch bij de Duitse Simone een echte aanrader, ook als je nog nooit gereden hebt (te boeken bij melTours)

Verder is het slim wat dollars mee te nemen.

Janneke Bakker, 7-2-2012
Ga zeker een keer met Chiquito mee paardrijden!!! Dit is zeker de moeite waard. Hij is ontzettend aardig en laat echt iets van het land zien zoals het is. Zelfs mensen die nog nooit op een paard hebben gezeten kunnen mee en hebben een geweldige dag! Hij is dagelijks bij het hotel aanwezig en een trip is zo geregeld. Ook een massage van anna (ook bij het hotel) is aan te bevelen!
Leo36, 26-1-2012

-duikschool holland (http://www.hollandduikcentrum.com/), Nederlandstalige instructeurs, 5 min lopen vanaf hotel

-Excursie boeken bij chiquito, echt een super aardige gozer met leuke excursies (zit op het strand)

-Dominicana Jones boeken voor de avonturiers die ook wat van het binnenland willen zien.