Hotel LTI Sol De Plata Beach Resort & Villas

Hotel LTI Sol De Plata Beach Resort & Villas
9,3

2 reviews over Hotel LTI Sol De Plata Beach Resort & Villas in het Nederlands

2004

heerlijk ruim opgezet complex met zeer goed eten. Als je in een nabij gelegen plaatsje wil gaan kijken zijn de taxi's prima geregeld.

zijn hier 4 jaar terug geweest.

heerlijke vakantie gehad.

2003

Dit was de meest geweldige vakantie die wij ooit gehad hebben! Fantastische kamer, heerlijk strand, geweldige temperatuur, leuke mensen echt TOP!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LTI Sol De Plata Beach Resort & Villas in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LTI Sol De Plata Beach Resort & Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.