Hotel El Colibri

20 reviews over Hotel El Colibri in het Nederlands

kom zeker terug

Francisco
5-11-2010

ik heb in dit hotel 2 weekenden geweest,omdat ik zelf in een appartement verblijf in P.Plata.De inkom is fraai met een mooie verzorgde grasperk.De kamers zijn groot en netjes.Ook het groot zwembad was leuk. Toch een bemerking dat men van het centrum een 20 minuten moet stappen en het strand zal wel een 30m. zijn(en dan ben ik nog jong).Natuurlijk kan men een motochoncho nemen voor 50 pesos.Voor een korte vakantie is dit zeker een aanrader en ik kom zeker terug voor het uitgaans leven in Sosua en het zwembad want dat mis ik in P.Plata

Gereisd Alleenreizend in oktober 2010

mooi hotel

jvcsmit
22-8-2010

Hotel met een prima centrale liging, klein stukje lopen naar het strand en naar het stadje. Zeker een excursie naar Samana doen, wat is het daar mooi. Net als het snorkelen en een tocht met een zeecatamaran.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2000 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een paradijsje in het paradijs

vinocarpediem
2-7-2010

Prachtig hotel met heel vriendelijk personeel op ongeveer 10 min van het centrum van Sosua. Heel rustig midden het bruisende Sosua.Mijn kamer was voorzien (50 USD) van alle comfort - fan , Airco, warm water, TV . Dagelijks werden de kamers gereinigd. Sublieme tuin om te relaxen. Ik wens dan ook Monique en personeel hartelijk te danken voor het warm onthaal, steeds bereid om te helpen.

Gereisd Alleenreizend in maart 2010

2008

perfect hotel!

Laura en Jacq.
29-7-2008

Perfect hotel, echt een paradijsje midden in het stadje sosua. Rustige en onderling vriendelijke sfeer. Het is ongeveer een kwartiertje lopen naar het tropische palmstrand. Steven en Monique, bedankt voor de geweldige weken!

Gereisd Anders in juli 2008

Steven en Monique, Bij deze wil ik jullie van harte voor

Lieve en Thomas
6-6-2008

Steven en Monique, Bij deze wil ik jullie van harte bedanken voor de 3 onvergeetelijke weken die we beleefd hebben bij jullie. De lekkere ontbijten, de verzorgde kamer, maar bovenal jullie glimlach elke dag opnieuw maakte onze dag perfect!!! Avontuurlijk gelijk we waren(en zijn) hebben we een heel deel van het eiland bezichtigd, maar de terugreis naar jullie 'huisje' deed ons telkens goed. Badankt voor het super verblijf. Wij komen zeker terug!!!!!!!!!!!!!

Lieve en Thomas xxxxxx

Gereisd Met partner in juni 2008

Heer Russcher, zeer vreemd dat u na een vervelende d.d. 20

Ashley
5-1-2008

Heer Russcher, zeer vreemd dat u na een vervelende ervaring d.d. 20 jan. 2007, toch weer teruggaat naar Colibri op 09 maart 2007. Onze vakantie in Colibri was super. Personeel zeer vriendelijk, mooi zwembad en een mooi aangelegde tuin. Ook de duiklessen die daar gegeven worden zijn erg fijn. Alles in het nederlands en dat is voor een beginnende duiker natuurlijk super. Volgende keer weer naar Colibri en duiken bij Holland Duikcentrum. Beide zeer goed bevallen.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Juliet, Wij zijn geen vrienden van Steven en Monique

Ashley
5-1-2008

Juliet, Wij zijn geen vrienden van Steven en Monique. Wij waren nu voor de 1e keer in Colibri en ik kan je zeggen dat het super was. De service, het zwembad de tuin en zowel het personeel als Steven en Monique zijn erg klantvriendelijk. Dat kan van Casa Marina (ook daar zijn wij geweest) niet gezegd worden. Je bent daar een nummer en veel last gehad van de disco gangers, die 'snachts lallend naar hun kamer gingen. In Colibri hebben we daar geen last van gehad.

Gereisd Met partner in januari 2008
2007

Wij zijn in mei 2007 hier in hotel El Colibri geweest

Astrid en Sijds nijdam uit apeldoorn
1-6-2007

Wij zijn in mei 2007 hier in hotel El Colibri geweest. Ik schrijf dit stukje terwijl ik niet direct veel heb toe te voegen aan alle voorgaande lovende reactie's. Ook al staan 4 recente reacties en daaronder al wat oudere reacties. Ook nu "2007" is het er zeker goed, gezellig, rustig vertoeven. Het zal je er aan niets ontbreken. Daar zorgen Steven en Monique met johnny, en jannet wel voor. Toen ik er voor het eerst binnen stapte met de mooi onderhouden tuin als eerste blikvanger bekroop mij het gevoel van een stukje paradijs op aarde. Heerlijk om daar te zijn. Maar ook buiten het hotel in Sosua is het prima. Een heerlijk groot zwembad, waar je 's avonds laat ook nog in mag. Nette grote verzorgde kamers. Gezellige bar. Prima ontbijt. Vraag gerust om wat extra brood en er wordt voor gezorgd. Het was een heerlijke week.

Gereisd Anders in juni 2007

Wat een gezellig hotelletje, het is niet groot maar daarom

Yvonne Pronk
5-4-2007

Wat een gezellig hotelletje, het is niet groot maar daarom juist heel gezellig. We hadden jammer genoeg geen goed weer veel bewolking en behoorlijk wat regen, maar ondanks dat hebben we het heel goed naar ons zin gehad bij El Colibri, het personeel en Steve en Monique waren geweldig niets was ze teveel. De tuin is prachtig onderhouden net zoals het zwembad. Dus niets dan lof voor dit fijne hotel

Gereisd Met partner in maart 2007

• ZwembadAanwezig, Zwembad

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Colibri in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Colibri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.