Hotel Dorado Club Resort

2006

Het hotel is centraal gelegen: dichtbij zowel het strand 7

Erik & Olaf
29-8-2006

Het hotel is centraal gelegen: dichtbij zowel het strand als de uitgaansgelegenheden in Playa Dorada. Het verblijf is o.b.v. All Inclusive wat betekent dat het eten vaak een beetje eenzijdig is, maar over het algemeen wel ok. De service is goed, aangezien je dag en nacht kunt eten en drinken (je kunt zelfs tot 7 uur 's ochtends nog snacken en sterke drank krijgen). Het grote voordeel van dit hotel zijn de grote kamers; wij hadden zelfs nog een woongedeelte (naast de gewoonlijke slaapkamer en badkamer). Al met al een goed 3 sterren hotel.

Gereisd Familie in augustus 2006

• VerzorgingAll inclusive

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• BuitensportenPaardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics
  • Sport & SpelTafeltennis

• AdresPlaya Dorada 162 1000(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dorado Club Resort in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dorado Club Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.