Géén boekingskosten

Appartement Don Andres

Dominicaanse RepubliekDominicaanse RepubliekSosua

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Don Andres voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 62 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

62 Reviews over Don Andres

• 8Hans Kobesen10-05-2017

Gastvrij en vriendelijk management en personeel

Dit is echt een hotel/appartement voor jonge stelletjes of jongere en oudere alleenstaanden. Voor mensen met kinderen is dit hotel niet zo geschikt. Dit omdat het altijd tot diep in de nacht feest is en het dus nogal geluidruchtig is. Het nederlandse management en het dominicaanse personeel zijn allemaal geweldig. Ze helpen je overal bij, je kunt het niet zo gek bedenken of ze helpen je. Hotel Don Andres ligt in Sosua, een klein stadje/dorp in de buurt van Puerto Plata aan de noordkust van de Dominicaanse Republiek. Van het hotel naar het centrum en/of strand is nog geen 10 minuten lopen. En voor wie dit te ver is, je kunt zo achterop springen bij een van de vele motoconchos. (taxi per brommer). Een vakantie in Don Andres zul je nooit vergeten. Dit is een echte aanrader. Ik zou zeggen mensen pak die kans en verken Sosua en de Dominicaanse Republiek. Het zijn zulke aardige mensen.

• 9Nancy & Jakco25-03-2017

Huiselijk comfort en ongedwongen sfeer.

Het twee kamer-appartement was heel netjes en comfortabel airco, fan, keuken zitkamer met tv,mooi terrasje. Schoonmaak is zeer goed lakens, handdoeken, toiletpapier, elke dag alles in orde. Koken of ontbijt maken is onnodig,de keuken zowel ontbijt, lunch, als diner, zijn meer dan perfect en voor een mooie prijs. Ligging is ook fijn dicht bij het centrum en strand waar je het echte dominicaanse leven ervaart. En wat de mensen ook zeggen, geen moment van onveiligheid ervaren op onze vakantie het is er leven en laten leven met een lach. Kortom een aanrader! ook fijn dat je voor alle tips en vragen terecht kan bij Henri en zijn team.

• 10Harrie en Marja15-10-2016

Super Hotel, erg leuke sfeer en zeer netjes

Hotel Don Andres is een leuk en net, kleinschalig hotel. Een uitstekende locatie om de 'echte' Dominicaanse republiek te ontdekken. Restaurant heeft een prima prijs-kwaliteitverhouding en de keuken is keurig netjes!

• 9Henk Bakhuis18-09-2016

Goed hotel, nette kamers, lieve mensen.

• 8Carla11-10-2015

Goed en eenvoudig hotel, gastvrij.

Welke periode je kiest, kan bepalend zijn, dit was een rustige periode, in geheel Sosua.Een drukkere periode, december, dat geniet mijn voorkeur. Informeer welke kamers er zijn ( je kunt mailen, bezoek hun site) verschil in grootte, balkon, geen balkon,straatkant. De meeste kamers zijn gerenoveerd,mooie badkamer,kingsize bed is weergaloos. Koelkast en gasfornuis zijn van prima kwaliteit. Alles is schoon, schoon! Eten is prima en de porties zijn in alles royaal. Medewerkers zijn beleefd en keurig verzorgd. Niet rookvrij, overal dus, ook op de kamers mag gerookt worden. Omdat het een particulier hotel is, zorg je voor je eigen amusement qua weggaan of blijven, voor een vrouw alleen kan dat wat beperkter zijn ivm overal alleen naar toegaan, het blijft een land van opletten, prostitutie kom je ook overal tegen, lands wijs, lands eer. Hotel is zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Edith23-09-2014

helemaal goed

De studio die ik had bij Don Andres was ruim genoeg en schoon. Meer dan een bed en een badkamer heb je niet nodig want je leeft buiten. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en het hotel is letterlijk en figuurlijk erg open, geen hekken of muren. Het zwembad was schoon maar ik ben er maar 1 keer in geweest, niet echt nodig als het strand op nog geen 10 minuten lopen is. Andere gasten maakten er wel gebruik van, zeker als je het erg warm hebt is het prettig om af te kunnen koelen. Het restaurant en de bar van het hotel zijn ook open voor gasten die niet in het hotel verblijven waardoor er veel verschillende mensen komen. Kindvriendelijk heb ik op 7 gezet omdat er geen hekken zijn dus ik kan me voorstellen dat je als je met kleine kinderen op vakantie wilt gaan je ze dan constant in de gaten moet houden. Zelf vond ik het wel prettig dat het niet speciaal voor kinderen is. Ik was hier alleen en je maakt snel contact met de andere gasten en het personeel.

• 8Leon30-05-2014

Alles mag, niets moet

Touroperator beschikt over 5, eenvoudig ingerichte, appartementen. De meeste andere appartementen zijn al smaakvol gemoderniseerd. Veel bezoekers komen vaak terug en boeken direct via het hotel. De reden is duidelijk: Henri is een Brabantse gastheer en de rest van zijn BE/NL/DR team is enthousiast en hulpvaardig. De ligging is vrij goed: aan de rand van het drukke/levendige centrum. Helaas toch veel geluidsoverlast aan de voorkant. Henri loste dit prima op door een andere kamer aan te bieden. Toeristisch hoogseizoen is van november t/m maart. Ook in mei is het echter nog druk, vooral in de weekenden wanneer de Amerikanen massaal de DR bezoeken. Indien je niet geconfronteerd wilt worden met armoede en prostitutie dan kun je beter weg blijven. Qua veiligheid lijkt DR hoog te scoren maar de vele bewaking alom, suggereert ook iets anders. Don Andres is een aanrader.

• 10henk en jeanette bakhuis22-08-2013

gezellig hotel

goed hotel en behulpzame mensen. wij hebben er een super leuke vakantie gehad. voor herhaling vatbaar.

• 9greet01-11-2012

geweldig eten!

we logeerden hier niet maar hebben een aantal malen hier gegeten. veel en zeer lekker! en zeker niet duur.

• 10Ria Nolting22-08-2012

Gewoon te gek

Buitengewoon vriendelijk management. Alle wensen worden/werden vervuld. Het eten is/was voortreffelijk. Personeel heel vriendelijk. Ruime appartement. Goed onderhouden zwembad en een prachtig vernieuwd restaurant.

Appartement Don Andres info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden