Appartement Don Andres

Kleine hotelsWeer vandaag32°22°
Appartement Don Andres
7,9

63 reviews over Appartement Don Andres in het Nederlands

Gastvrij en vriendelijk management en personeel

Hans Kobesen
10-5-2017

Dit is echt een hotel/appartement voor jonge stelletjes of jongere en oudere alleenstaanden. Voor mensen met kinderen is dit hotel niet zo geschikt. Dit omdat het altijd tot diep in de nacht feest is en het dus nogal geluidruchtig is. Het nederlandse management en het dominicaanse personeel zijn allemaal geweldig. Ze helpen je overal bij, je kunt het niet zo gek bedenken of ze helpen je. Hotel Don Andres ligt in Sosua, een klein stadje/dorp in de buurt van Puerto Plata aan de noordkust van de Dominicaanse Republiek. Van het hotel naar het centrum en/of strand is nog geen 10 minuten lopen. En voor wie dit te ver is, je kunt zo achterop springen bij een van de vele motoconchos. (taxi per brommer). Een vakantie in Don Andres zul je nooit vergeten. Dit is een echte aanrader. Ik zou zeggen mensen pak die kans en verken Sosua en de Dominicaanse Republiek. Het zijn zulke aardige mensen.

Gereisd Met vrienden in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Huiselijk comfort en ongedwongen sfeer.

Nancy & Jakco
25-3-2017

Het twee kamer-appartement was heel netjes en comfortabel airco, fan, keuken zitkamer met tv,mooi terrasje. Schoonmaak is zeer goed lakens, handdoeken, toiletpapier, elke dag alles in orde. Koken of ontbijt maken is onnodig,de keuken zowel ontbijt, lunch, als diner, zijn meer dan perfect en voor een mooie prijs. Ligging is ook fijn dicht bij het centrum en strand waar je het echte dominicaanse leven ervaart. En wat de mensen ook zeggen, geen moment van onveiligheid ervaren op onze vakantie het is er leven en laten leven met een lach. Kortom een aanrader! ook fijn dat je voor alle tips en vragen terecht kan bij Henri en zijn team.

Gereisd Met partner in maart 2017

Super Hotel, erg leuke sfeer en zeer netjes

Harrie en Marja
15-10-2016

Hotel Don Andres is een leuk en net, kleinschalig hotel. Een uitstekende locatie om de 'echte' Dominicaanse republiek te ontdekken. Restaurant heeft een prima prijs-kwaliteitverhouding en de keuken is keurig netjes!

Gereisd Met partner in september 2016

Henk Bakhuis
18-9-2016

Goed hotel, nette kamers, lieve mensen.

Gereisd Met partner in juli 2016

Goed en eenvoudig hotel, gastvrij.

Carla
11-10-2015

Welke periode je kiest, kan bepalend zijn, dit was een rustige periode, in geheel Sosua.Een drukkere periode, december, dat geniet mijn voorkeur. Informeer welke kamers er zijn ( je kunt mailen, bezoek hun site) verschil in grootte, balkon, geen balkon,straatkant. De meeste kamers zijn gerenoveerd,mooie badkamer,kingsize bed is weergaloos. Koelkast en gasfornuis zijn van prima kwaliteit. Alles is schoon, schoon! Eten is prima en de porties zijn in alles royaal. Medewerkers zijn beleefd en keurig verzorgd. Niet rookvrij, overal dus, ook op de kamers mag gerookt worden. Omdat het een particulier hotel is, zorg je voor je eigen amusement qua weggaan of blijven, voor een vrouw alleen kan dat wat beperkter zijn ivm overal alleen naar toegaan, het blijft een land van opletten, prostitutie kom je ook overal tegen, lands wijs, lands eer. Hotel is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2015

helemaal goed

Edith
23-9-2014

De studio die ik had bij Don Andres was ruim genoeg en schoon. Meer dan een bed en een badkamer heb je niet nodig want je leeft buiten. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en het hotel is letterlijk en figuurlijk erg open, geen hekken of muren. Het zwembad was schoon maar ik ben er maar 1 keer in geweest, niet echt nodig als het strand op nog geen 10 minuten lopen is. Andere gasten maakten er wel gebruik van, zeker als je het erg warm hebt is het prettig om af te kunnen koelen. Het restaurant en de bar van het hotel zijn ook open voor gasten die niet in het hotel verblijven waardoor er veel verschillende mensen komen. Kindvriendelijk heb ik op 7 gezet omdat er geen hekken zijn dus ik kan me voorstellen dat je als je met kleine kinderen op vakantie wilt gaan je ze dan constant in de gaten moet houden. Zelf vond ik het wel prettig dat het niet speciaal voor kinderen is. Ik was hier alleen en je maakt snel contact met de andere gasten en het personeel.

Gereisd Alleenreizend in Sun Sep 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Alles mag, niets moet

Leon
30-5-2014

Touroperator beschikt over 5, eenvoudig ingerichte, appartementen. De meeste andere appartementen zijn al smaakvol gemoderniseerd. Veel bezoekers komen vaak terug en boeken direct via het hotel. De reden is duidelijk: Henri is een Brabantse gastheer en de rest van zijn BE/NL/DR team is enthousiast en hulpvaardig. De ligging is vrij goed: aan de rand van het drukke/levendige centrum. Helaas toch veel geluidsoverlast aan de voorkant. Henri loste dit prima op door een andere kamer aan te bieden. Toeristisch hoogseizoen is van november t/m maart. Ook in mei is het echter nog druk, vooral in de weekenden wanneer de Amerikanen massaal de DR bezoeken. Indien je niet geconfronteerd wilt worden met armoede en prostitutie dan kun je beter weg blijven. Qua veiligheid lijkt DR hoog te scoren maar de vele bewaking alom, suggereert ook iets anders. Don Andres is een aanrader.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gezellig hotel

henk en jeanette bakhuis
22-8-2013

goed hotel en behulpzame mensen. wij hebben er een super leuke vakantie gehad. voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Sun Jul 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig eten!

greet
1-11-2012

we logeerden hier niet maar hebben een aantal malen hier gegeten. veel en zeer lekker! en zeker niet duur.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Gewoon te gek

Ria Nolting
22-8-2012

Buitengewoon vriendelijk management. Alle wensen worden/werden vervuld. Het eten is/was voortreffelijk. Personeel heel vriendelijk. Ruime appartement. Goed onderhouden zwembad en een prachtig vernieuwd restaurant.

Gereisd Met partner in Sun Jul 22 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenPaardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Don Andres in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Don Andres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.