Bed and Breakfast Casa Veintiuno

54 reviews over Bed and Breakfast Casa Veintiuno in het Nederlands

A place to be

Yves & Sonja
13-6-2011

Het restaurant serveert " sterren gerechten "

We werden door Marc en Saskia verwelkomd alsof we familie waren

Pure verwennerij

Elke en Geert
12-6-2011

Dé plaats om te relaxen en genieten van: het eten(uitgebreid ontbijt,heerlijke maaltijden met dagverse ingrediënten);de service(S&M hebben oog vr detail,persoonlijke service);de kamers(Tiptop in orde!Zalig bed,lakens en handdoeken van hoge kwaliteit,ruimte,gevouwen handdoeken op bed (van romantische zwaan tot grappige olifant);en van de rust!

Het was onze eerste,maar zeker niet laatste keer!

ALL EXCLUSIVE

MARGOT
28-3-2011

Als je aan de Dominicaanse Republiek denkt, denk je : hotels zo groot dat je een plan nodig hebt om je kamer terug te vinden, 3 zwembaden met rijen ligbedden waarvan om 6 u ’s morgens al geen enkele meer vrij is, en 5 restaurants maar bijna geen die echt aan je verwachtingen voldoet! Vergeet dit, en boek één van de 3 kamers bij een Belgisch koppel Saskia en Marc in Casa Veintiuno Sosua. Zalig ! Je wordt in de watten gelegd van begin tot einde. Aan alles is gedacht voor optimaal comfort: Auping kingsize bedden, flatscreen, DVD’s, verse bloemen, I-pod connectie, Wifi, Wii, airco, fan. Elke morgen staat een fantastisch ontbijt voor je klaar met exotisch fruit,verse smooties, croissants, pistolets, beleg, confituur enz.Heb je heimwee naar je speculoos pasta of je brokkelkaas het is er ! Je kan luieren en genieten van stilte en rust aan het zwembad of het strand verkennen en je mengen tussen de plaatselijke bevolking en de echte caraibische sfeer opsnuiven met een coco loco en salsa muziek

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Veintiuno voor je op een rij gezet:

en genoten hebben we ....

Lieve Mertens
7-1-2011

Tijdens de maand november verbleven wij een weekje in het aards paradijs. Het was genieten van de zon, van de stilte, een oase van rust om te ontstressen, genieten van het lekkere eten van chef Marc en zijn team. De kamers waren eveneens top. De coctails waren top, kortom een vakantie met alles er op en er aan om te genieten.

Het dorpje Sosua is heel gezellig, je kan er rustig kuieren en van lastig gevallen worden is zeker geen sprake. Het is er veilig.

En gastvrouw Saskia loodst je door de talrijke excursies, zorgt voor de aanraders en boekingen met de beste prijs, er is dus ook heel wat te zien en te beleven voor wie van afwisseling houdt.

Kortom, een weekje om ieder jaar naar uit te kijken, alles was TOP !!

Bedankt casa veintiuno team !! Jullie zijn "the best"

Lieve en Noëlla

Lieve en Noëlla.

Paradijs

Bruno Verdood
23-11-2010

Bed and breakfast Casaveintiuno in Sosua is een stukje paradijs. Enorm genoten van de gastvrijheid, de menselijke warmte waarmee Saskia en Marc en hun 'crew' de bezoekers verwennen. Mooi, gezellig, hartverwarmend. Wie er voor de eerste keer voet aan wal zet, keert onvermijdelijk terug. Je wordt ondergedompeld in een 'rustige' gezelligheid. Overdag pitten in de zon, overgoten met een fris biertje of opkikkerende coctail. 's Avonds heerlijke verwennerij aan tafel met exquise gerechtjes waarmee Marc verrast en verbaast. Hierkomen genieten, is een aanrader, een 'must'! De vlucht meer dan waard.

Bruno & Carine, tot binnenkort

Casaveintiuno paradijs in Sosua

Bruno Verdood
23-11-2010

Bruno & Carine, tot binnenkort

TOP

Peggy
22-10-2010

Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad.

Een super onthaal, gastvrij en met een perfecte service. Je wordt er echt verwend!

De kamers zijn top, alle luxe is voorzien en tot in de puntjes verzorgd.

Een fijne lekkere keuken met steeds verse produkten en culinaire hoogstandjes.

Ik kan geen negatieve punten vinden en zou nu al terug willen.

Zeker een aanrader!!!!

The best!!

Peggy
22-10-2010

Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad.

Een super onthaal, gastvrij met een perfecte service. Je wordt er echt verwend!

De kamers zijn top, van alle luxe voorzien en tot in de puntjes verzorgd.

Een fijne lekkere keuken met steeds verse produkten en culinaire hoogstandjes.

Ik kan geen negatieve punten vinden en zou morgen terug vertrekken.

ZEKER EEN AANRADER !!

GEWELDIG en LUXE

guntlisbergen
18-9-2010

Wat een rust en klasse locatie is dit, alles wordt voor je geregeld en de hele dag wordt je verwend en het eten is ook culinair en niet prijzig.Wij vergelijken het met Villa Felderhof wat je altijd op tv ziet.Als je de deur uit gaat begint het drukke gebeuren met de lokale mensen op het strand en in Sosua zelf ,wij hebben een geweldige tijd gehad met rust en drukte.

Super B&B

Vanessa en Steven
11-4-2010

Wij zijn daar een weekje geweest in maart 2010. We hadden veel geluk met het weer want de week voor we aankwamen had het vier dagen geregend. Bij ons was het warm voor de tijd van het jaar.

Al van bij aankomst op de luchthaven stond Saskia ons op te wachten. Zij bracht ons naar de casa in zo een twintig minuutjes. Aangekomen was echt niets hun teveel voor ons een aangename vakantie te bezorgen. Het eten in de casa is echt super lekker. Wanneer het restaurant van de casa gesloten is kan je gemakkelijk naar het centrum gaan om daar iets te eten. Het centrum ligt op wandelafstand. Het enige minpuntje is als je naar het strand wilt moet je een super drukke weg oversteken maar buiten dit hebben wij echt een prachtige vakantie gehad. Wij raden deze b&b aan iedereen aan en we zouden zeker nog eens terug willen gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Veintiuno voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Veintiuno in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Veintiuno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.