Hotel Casa Valeria

Kleine hotelsWeer vandaag35°24°
Hotel Casa Valeria
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Valeria voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Casa Valeria in het Nederlands

2007

klein, knus hotelletje, doet met de bouw en terracotta en

arjen
12-11-2007

klein, knus hotelletje, doet met de bouw en terracotta kleuren en beshilderingen mexicaans aan. mooie verzorgde en komplete kamers en gemoedelijke mensen. is in het centrum maar geen last van lawaai. echt een plek om tot rust te kunnen komen

Gereisd Met partner in oktober 2007

klein knus hotelletje in centrum van sosua, overal maar

arjen
12-11-2007

klein knus hotelletje in centrum van sosua, overal dichtbij maar toch een "oase" van rust. geen hinder van lawaai, keurige en kleurige kamers (doet mexicaans aan met veel terracotta kleur en beschilderingen)gemoedelijke mensen en een fijn restaurantje. geen animatie en/of verkopers die rondspringen

Gereisd Met partner in november 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenAmerikaans, Caribisch, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Nederlands, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Open haard, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Valeria in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Valeria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.