Hotel Casa Marina Reef

347 reviews over Hotel Casa Marina Reef in het Nederlands

Aanrader!

Nathalie
9-5-2018

Zeker een aanrader, de locatie is prachtig. Het eten is goed, personeel is aardig. Buiten het resort een prachtig strand waar de locale ook vertoeven, zeer gezellig in het weekend het uitgaan vond ik wat minder Veel jongere dames die het echt op oudere mannen hadden gemunt en anders om ook!

Gereisd Met partner in juni 2016

Heerlijke en gezellige ongedwongen relaxte sfeer

Nicole
25-5-2017

Goed: Kamer werd dagelijks gepoetst & de minibar werd keurig aangevuld. Lieve vrolijke werknemers top! Men heeft vrijwel niets dus geef een fooitje!

Minder goed :Op organisatorisch vlak kan het beter bijv: de ala carte restaurants waren constant overboekt.

Gereisd Met partner in maart 2017

Fantastisch!

Carolina
15-3-2017

Mooie vrolijke positieve mensen, mooi groot resort met eten en drinken de hele dag door. 3 zwembadeb, strand 5 minuten (niet eens ) lopen. Vriendelijk personeel. Eten was voor de prijs echt wel goed kamer wel oke eigenlijk niet veel byzonders maar then again je hoeft er maar te slapen .... Maar das dan ook het enige wat minder was, de kamer maar wel te doen hoor.

Gereisd Met vrienden in maart 2017

BeachCheck

goed te doen. Lekker eten!

Ingrid
9-2-2017

Casa Matina Beach: gedateerd. Locatie gezellig. Hadden schone kamer, alleen laatste dag bleek er boven ons een lekkage te zijn. Gedeelte kussen drijfnat. Apart wakker worden. Excursies touroperator te duur, zeker voor wat je krijgt. Ga zelf op pad, beter overdag en gebruik een locale taxi. Geweldig!!! Wees alert als je buiten wordt aangesproken door zgn. Mensen die zeggen dat ze je herkennen vh resort: ze zien het aan he bandje en doen alsof ze van de bewaking zijn. Leiden je rond en drinken op jouw rekening een drankje. Is Ok maar maak een afspraak over de prijs . Gewaarschuwd mens telt voor twee!! Wij hadden 27 uur vertraging, werd goed geregeld. 1 dag extra on hotel.

Gereisd Anders in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi resort tegen centrum Sosua met goed eten.

Marloes & Frans
18-12-2016

Reef en beach zijn gewoon 1 hotel. Kamers zijn basic. Wij hadden de pech dat we aan de buitenzijde een kamer hadden in Reef met uitzicht op een blinde muur. Maar ja je slaapt er alleen maar. Eten is goed met vaak thema's. Drankjes zijn ook oke (bier is top). Wij hadden all. incl tot 01.00 uur (ook in de discotheek). Alleen wijn tussen 18.30 en 22.00 uur. Wijn was niet echt oke. Haal even een fles in de super voor 7 euro en je mag hem gewoon aan tafel op het resort drinken (ook als je a lacarte op het resort eet). Wij waren er 14 nachten vanaf 28 nov 2016. Het was er erg rustig. Wifi deed het soms niet. Gewoon even een biertje halen bij een tentje om de hoek (2 euro) en je hebt gratis Wifi. De zee was bij ons nogal eens ruw. Snorkelen was niet echt een succes. Eénmaal in Egypte geweest dan ben je verwend. Excursies hebben wij geregeld bij een zeer betrouwbare Nederlander die daar excursiebureau runt. Je vindt hem op het pad dat loopt van het centrum van Sosua naar het strand van Sosua. Het kleine centrum van Soshua begint al op 100 meter van het resort. Veel goedkoper als touroperator. Krijgt ook nog korting als je meer als 1 excursie boekt. Avontuurlijk sportief ingesteld? Dan zeker iets met de watervallen doen en de zip lining. Een belevenis. (Kijk even op Youtube). Uit eten is goed. Niet echt goedkoop. In het weekend kwamen er locals en die praten en lachen uitbundig. Niet echt vervelend. Al met al heeft touroperator een goede beschrijving gegeven van het resort. Goedkoopste tijd is de eerste 2 weken van december. Wij betaalden voor 2 wkn achthonderdveertig euro pp. Dat is een nette prijs voor wat je krijgt. Tip: uit eten in El Conde, Bailey's. Goedkoop schnitsel bij Schlemmers.

Gereisd Met partner in december 2016

Gemiddeld

Melissa
21-7-2016

Wij hadden 'reef' geboekt, maar kregen kamer 'beach'. Dit was volgens de receptie gewoon hetzelfde en we wilden graag de kamer 'reef' zien omdat aangegeven was dat dit nieuwer was. Echter is hier niks van waar. Kamers zijn wel echt oud. Van anderen kregen wij te horen dat zij 'beach' hadden geboekt en 'reef' kregen (dus het is niet zeker in elk deel van het hotel je terecht komt). Airco deed het wel.

We waren er een week en tijdens het eten werd ons nooit drinken aangeboden. Het eten vond ik echt slecht, het was koud en weinig variatie. Daarom hebben wij alleen maar gegeten bij twee restaurants in de buurt (Bologna en Bailey's). De koffers moesten we zelf naar boven brengen en er was geen lift.

WiFi was in deze periode gratis, dit is nog wel eens verschillend. Het was er doordeweeks super rustig, er waren genoeg bedjes. Er 10 parasols waar je voor moest betalen, deze waren snel op. In het weekend kwamen locals en dan was het gigantisch druk. Als je luxe gewend ben zou ik niet gaan.

Gereisd Met partner in juli 2016

Heerlijk!

Marga
31-1-2016

Een gedeelte is al wat ouder (Beach of Reef) en een beetje vergane glorie. Maar er wordt iedere dag schoongemaakt dus ondanks de kalkafzetting in het bad was het wel schoon. Het personeel is ontzettend aardig. Het eten (buffet) is best goed. Iedere dag een ander extraatje. Drie keer per week een specialiteitenrestaurant wat ook goed te doen is. Wifi is best duur maar als je een stukje verderop in de straat naar Hotel Don Andres (Nederlandse eigenaar) gaat kan je onder het genot van een drankje rustig op de wifi. Iedere avond entertainment door een enthousiast team. Kerstdiner was een beetje ongeorganiseerd maar erg uitgebreid en lekker. Jammer dat er weinig informatie gegeven wordt door het hotel zelf. Ik heb een heerlijke vakantie gehad en zou er zeker nog een keer terug gaan.

Gereisd Alleenreizend in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke vakantie!

Nancy
20-1-2016

Mooi resort, mooie privé stranden waar je beide gebruik van kan maken. Personeel was ook erg vriendelijk. Bij de bars kan je de hele dag door lekkere cocktails halen. Wat ik erg jammer vond is dat mensen s ochtends vroeg rond 6 uur al handdoeken op bedjes bij het zwembad legde en vervolgens pas rond de middag uurtjes kwamen opdagen. Dus helaas geen 1 x bij het zwembad gelegen. Op het strand moet je betalen voor een parasol maar dat kost maar 2 dollar.

Eten is niet bijzonder. Je mag 3 x per week a la carte eten dat was best te doen. Schone kamers alleen de douche werkt slecht en aan het einde van de middag amper tot niet ( waarschijnlijk omdat iedereen dan aan het douchen is)

Wifi kost je voor een week 30 dollar en werkt ook amper en je kan er alleen gebruik van maken in de lobby. Het stadje sosua heeft genoeg leuke tentjes waar je gratis op internet kan. Voor excursies kan je het best bij Meltours zijn. Meltours kan je vinden naast het resort.

Was voor de rest een super vakantie!

Gereisd Met partner in januari 2016

Fijne vakantie!

Ingrid
3-8-2015

Bij aankomst hebben we een hotelkamer toegewezen gekregen die niet voldeed aan onze verwachting. Meteen naar receptie gelopen. Zeer vriendelijke geholpen. We kregen meteen een nieuwe kamer met uitzicht op zee! Nieuwe handdoeken en de schoonmaak van je kamer is in orde. Bij het hotel is een lopend buffet en 3 a la carte restaurants waarvoor je moet reserveren. Op het complex is een stand die dezelfde excursies aanbiedt als de touroperator voor een goedkopere prijs en in kleine groepen. Twee excursies hier geboekt, het is ons prima bevallen! In het weekend komen de Dominicanen 'vakantie vieren' in het hotel. Er is amper een tafel beschikbaar om te ontbijten, lunchen en dineren. Ze zijn ook erg asociaal bij het drinken bestellen aan de bar (voordringen/schreeuwen). Gelukkig spreekt het personeel ze er vaak wel op aan. De animatie stelt weinig voor. De shows zijn leuk om te zien, maar twee keer per week karaoke is te veel van het goede. Fijne vakantie met veel leuke excursies in de buurt.

Gereisd Met partner in juli 2015

Badkamer nog altijd niet OK

Geo
30-4-2015

Het probleem met de sanitair is iets al van jaren , en het blijft duren . Mensen die graag een schone badkamer willen zullen het elders moeten zoeken !

Gereisd Met vrienden in maart 2015

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Marina Reef in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Marina Reef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.