Hotel Casa Marina Beach

Hotel aan zeeWeer vandaag34°23°
Hotel Casa Marina Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Marina Beach voor je op een rij gezet:

329 reviews over Hotel Casa Marina Beach in het Nederlands

Het is een prachtig resort en land

Marijke munsterman
16-11-2018

We zijn vele keren geweest is altijd goed bevallen we zijn geweest voor ons 25 jarig huwelijk en na dien nog een paar keer en we willen graag ook voor onze 40 jarig huwelijk in maart gaan maar het is erg duur dus even afwachten

Gereisd Met partner in oktober 2016

Goed hotel met schone kamers

Vakantiegangers
5-7-2017

Casa Marina is een groot hotel met twee zwembaden en een klein strand. Voor Dominicaanse begrippen niet een van de mooiste die je zult zien. Ga voor parelwitte stranden vooral buiten het resort kijken! Het eten is oké, niet heel bijzonder.

In het plaatsje Sosua vonden wij niet veel te beleven. Bestaat voornamelijk uit een paar restaurantjes en kleine supermarktjes.

Prima hotel voor weekje vertoeven in de zon

WP
17-5-2017

Het hotel an sich is prima. Het wordt allemaal dagelijks schoongemaakt en het eten is prima. Verwacht niet te veel van het eten, het is voornamelijk rijst en kip. Daarnaast kun je al echte hollander natuurlijk altijd terecht voor de middag snack waar er altijd patat is! Kamers zijn sterk verouderd, maar mocht je klachten hebben komen ze deze, zo wij hebben ervaren, wel direct oplossen. Jammere vonden wij dat door flinke regen en storm de helft van het strand was weggeslagen, maar hier kan het hotel ook niets aandoen.

Gereisd Met vrienden in maart 2017

heerlijk

Eloni
13-5-2017

voor de 4e keer terug naar dit resort. Lekker relaxen, eten en drinken is verzorgt. Ook leuke uitstapjes buiten het resort (veilig) mogelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke plek

Joyce
1-5-2017

Wat ideaal is aan Casa Marina in Sosua tov de hotels in Puerto Plata is dat je zo een centrum in kan lopen. Hier vind je allerlei restaurantjes, barretjes, winkeltjes, casino en Sosua Beach. Hotel is goed, lekker gevarieerd eten en animatiezwembad en rustig zwembad. Kamers zijn verouderd maar goed te doen. Als je gebruik wil maken van a la carte restaurants dan moet je tussen 9.30-11.30 reserveren maar dan sta je er ook ongeveer 2 uur en vaak pas plek over 2 dagen dus houd daar rekening mee; beste tegen 11.30 gaan.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Rijk en Jolanda
14-4-2017

We waren van 27 maart tot 10 april op dit ressort wij hadden gebouw 11 kamer 1131 een geweldige uitzicht op de zee. Zwembad en het marktje wat om de twee dagen in de avonduren tot 10 uur gehouden werd. Je loopt zo je hotel uit en stapt zo het Dominicaanse leven in. Casa marina beach en reef zijn hotels die voor een drie sterren boven verwachting voldeden. Bediening kan wel wat vriendelijker. De zwembaden waren heerlijk en brandschoon de hottubs heerlijk met een mooi uitzicht over de zee. Wij hebben verschillende excursies geboekt. waaronder een paardrijd excuses bij een persoon die bij het standje bij de reefgedeelte gelijk onder aan de trap was. Mensen stink er niet in.. je kan wel heel goed boeken bij een vrouwtje aan de overkant van het hotel. Als je der uit loopt rechts aan de overkant. Zit ze. We hebben een superdag gehad voor veel minder geld dan bij touroperator gewoon doen.

Sosua is prachtig, maar

RB
27-12-2016

Onvoorstelbaar hoe, het mannelijke personeel van de receptie, zo klantonvriendelijk kan zijn. Begrijpen nog steeds niet dat de gasten hun boterham betalen. De koks en de bediening in de restaurant lopen het vuur uit hun sloffen, chapeau! Hetzelfde geldt voor de houskeeping, en dat alles met een grote lach!

Gereisd Anders in december 2016

Heerlijke vakantie

Erick en Inge Ligtenberg
31-8-2016

Het hotel bevat een prachtige aangelegde en onderhouden tropische tuin en de ligging is top. Het plaatsje Sosua geeft een goed beeld van het Caribisch Dominicaanse leven. Als ik sommige reviews lees, zouden sommige mensen zich voor de tijd eens beter moeten laten informeren over deze cultuur e.d. De kamers zijn inderdaad ietwat gedateerd, maar worden dagelijks goed schoon gehouden. Maar je moet er rekening mee houden dat dit geen (rijk) Europa is! Het eten was tijdens ons verblijf zeer goed en afwisselend. Eerlijk gezegd waren we hierover door sommige negatieve reviews op voorhand ietwat ongerust, maar wij hebben elke dag prima en lekker gegeten.
De animatie is helaas hoofdzakelijk Spaanstalig en al deden zij hun best, viel dit wel tegen. Overigens kwamen er af en toe goede bandjes spelen en hebben we ons prima vermaakt. Het personeel is ronduit geweldig goed en super aardig. Al met al eer goede prijs kwaliteit verhouding. Wij zullen daar graag weer terugkomen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Dit geen 2 de x meer

Janneke
4-8-2016

Casa marina is niets te beleven! Zeer saai echt geen dansen, entertainment helemaal niets!!!

Gereisd Alleenreizend in januari 2016

fantastische locatie

c.s
15-5-2016

Casa marina beach is gelegen naast casa marina reef. Zij hebben samen een prachtige tuin, zwembaden en stranden. De gebouwen van Beach zijn wat ouder, op DR wijze zijn dingen gerepareerd, of juist niet gerepareerd. De kamers zijn schoon en worden dagelijks schoongemaakt. Zwembad wordt ook dagelijks schoongemaakt. Het eten is goed en er is volop keuze. Bij aankomst krijg je een pasje wat je in kan leveren voor een badlaken. Je kunt deze steeds omruilen voor een schone. Scheelt een hoop bagage dat je zelf geen badlakens mee hoeft te nemen. Wifi is gratis maar doet het niet als het regent en werkt alleen bij een hotspot of receptie. Tv op de kamers met BVN. (Tvzender met nedrlandse en belgische journaals en programma's) Airco op de kamer. Fohn op de badkamer. Weinig legplanken in de kleerkast. Kluisje aanwezig. Volop animatie. Kamers zijn wel gehorig. Wij hebben het heel goed naar onze zin gehad.

Gereisd Met partner in april 2016

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Marina Beach in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Marina Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.