Saona Island

vakanties Saona Island

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Saona Island

• 4Ger en Kitty09-10-2016

vervuild

Is vroeger vast een mooie plek geweest, maar door de vele toeristen en vervuiling is het over een paar jaar gedaan met dit mooie eiland en strandje. Wij vonden het erg massaal en veel plastic rommel in het water, de zeesterren waren meer dood dan levend door het vele fotograferen en uit het water tillen. Deze diertjes moet je met rust laten. Wel leuk was de reis erheen met de catamaran.

• 6Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 1Zorg voor natuur
    • 4Cultuur

Gereisd met partner in september 2016

• 10christel05-05-2014

Prachtig eiland!

Tijdens ons verblijf in Punta Cana , Riu Macao hebben we een excursie gedaan naar het eiland Saona. Het was een prachtige excursie (wel duur) maar we hebben heerlijk genoten van het prachtige witte strand en de blauwe zee. Ook kregen we een heerlijke BBQ van langoustines. Er was voldoende tijd om te relaxen en te genieten op het eiland. De bevolking is heel vriendelijk, ze proberen hun waren te verkopen en massages aan te bieden maar zijn niet opdringerig als je geen interesse hebt. Echt iets dat je moet gezien hebben. De excursie is met een speedboot.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Rokus22-05-2013

Fantastische ongerepte natuur

Dit eiland is een oase van ongerepte natuur en rust in het Caraïbische gebied

• 9Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in april 2013

• 8Jos Driessen14-10-2012

voor de oude dag

Ik ben er geweest op 28-9-2012 en wil hierbij nogmaals mijn waardering uitspreken over een fantastische dag inclusief ed speetboot race tussen de twee excursiehelften, maar vooal mijn waardering voor de uitleg van de gids Kyrstin. Zij is niet alleen kundig en heeft verstand van zaken, maar ook een geweldig aardige en humoristische stijl van gidsen. tevens bewonder ik haar wek voor het behoud van de schildpadpoulatie en wens haar en haar team alle goeds. wie weet tot weerziens

Alleen gereisd in september 2012

• 8Ingrid14-09-2012

mooi eiland

het is een heel mooi eiland je moet alleen zorgen dat je wel met de juiste touroperater er naar toe gaat wij zijn met saevis naar het eiland geweest en hun boten gaan naar een stukje waar voor de rest niemand komt dus geen verkopers of drukte,je kan er mooi snorkellen en wandelen,mooie witte stranden en blauwe zee de mooite waard om het als excursie te doen

• 8Omgeving

Gereisd met partner in juli 2012

• 0chapie31-01-2012

Paradijselijk

De reis erheen en terug zijn zeer leuk.De trip op zich is één van de weinige die zijn centjes waart zijn.Het eiland is prachtig en je kan er echt wel in alle rust enkele uurtjes verblijven.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Sonja07-08-2011

Schitterend eiland

Het eiland is schitterend.. als je de mensen wegdenkt. Inderdaad een bountyeiland, maar je staat direct weer met beide benen op de grond als je voet aan strand zet vanuit de boot. Verkopers komen op je af als vliegen en het is er vreselijk toeristisch. De reis er naar toe met speedboot was voor mij interessanter dan het eiland zelf. Helaas, want ik had er goede verhalen over gehoord. Wellicht gewoon de verkeerde excursie geboekt (via touroperator) maar het verhaal dat je er helemaal tot rust komt, ging voor mij helaas niet op.

• 7Sfeer in stad
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 10Roan27-03-2010

Een paradijsje

Zijn hier met een excursie geweest, zeker 5 graden warmer dan in Punta Cana.. prachtige zee, echter wel veel stenen in de branding.. Het strand is écht hagelwit en de zee azuurblauw. Op het strand hoor je ook papegaaien, helaas wel vrij toeristisch.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in maart 2009

• 10Charlotte01-03-2010

Prachtige plek!!

Wij zijn hier in september 2008 geweest! Wat een prachtig eiland is Saona, echt bounty! Zaols het in tijdschriften en op foto's staat zo is het echt! Helaas zijn we hier met excursie geweest en konden we hier maar een dag blijven.

Gereisd met partner in september 2008

• 9MarcenMo27-01-2010

Droomeiland

Wij zijn op excursie geweest naar dit eiland en wat is het een prachtig eiland. Eerst zijn we gaan snorkelen. Het onderwaterleven was heel mooi en divers. Niet zo divers als in Egypte, maar zeker indrukwekkend. Vervolgens zijn we naar het eiland gegaan. Dit eiland is met een zonnetje het droomeiland, waarvan de plaatjes altijd in de reisgidsen vermeld staan. Wat een droom! Ook de reden waarom we de foto van dit strand als profiel hebben genomen. Nog even de mensen wegdenken en dit is het eiland waarover de kinderen voor kinderen zongen...Het schijnt dat als je verder het eiland oploopt dat daar dan allemaal vuil opgestapelt ligt, maar dat hebben wijzelf niet met eigen ogen kunnen aanschouwen. Pas na de excursie vertelde iemand dit aan ons, maar wij waren te druk het rondrennen over dit prachtige strand. We zijn dus nog wel benieuwd of het waar is... Het eiland is echt een bezoek waard.

• 7Cultuur

Gereisd met partner in juni 2006