Hotel Hodelpa Gran Almirante ***

Hotel Hodelpa Gran Almirante ***

Hotel Hodelpa Gran Almirante

We hebben een aantal aanbieders voor Hodelpa Gran Almirante voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hodelpa Gran Almirante in het Nederlands

Zakenhotel, met goede keuken.

Scholten, 2-1-2010

Een echt zakenhotel met een goede keuken. Frontdesk is vriendelijk, zeer goede service ontvangen van de guest relations officer. Verder is het hotel wat doods en er gebeurd weinig. Ontbijt is prima, ontbijtkok maakt alles wat je wilt en op een vriendelijke manier. Kamer is goed en net. Personeel bij het zwembad is onbeschoft en irritant. Liever privé mobiel bellen dan een cocktail maken, maar dit kom je nogal eens tegen in de Dominicaanse Republiek. Grappig om te zien dat je in het casino een masserati of porsche kan winnen, wij snapten alleen niet wat je hiermee op het eiland aan moet, je rijd bij de eerste 100 meter je onderstel er finaal af i.v.m. met alle gaten en speedbumps op het eiland. Ik zou na deze ervaring zelf liever een hotel uitkiezen meer in het oude centrum, alhoewel er in Santiago de los Caballeros weinig keuze is in hotels, althans op internet. Als je uit wilt gaan is de Tete Lounge wel leuk en eten met fantastischuitzicht in Rest. Camp David (service is echter crap!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hodelpa Gran Almirante in Santiago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hodelpa Gran Almirante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hodelpa Gran Almirante scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: