Reviews over Santa Bárbara de Saman

Prima hotel

mirjamdegoede,
    19-2-2011

Prima hotel alleen het strandje vonden wij Dominicaanse republiek liefhebbers erg minder. Het leuke was wel dat je in februari de bultrugwalvissen kunt horen!

Prachtif=g om die tre gaan bekijken.

super mooi hotel met mooie beach

K. Obispo,
    15-11-2009

Dit is echt een super gaaf hotel met super mooie beach...echt een plaatje zoals op ansichtkaarten voorkomt als je aan het strand staat...super super mooi....

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad hier

R. Schreurs,
    22-2-2008

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad hier. De kamers waren netjes. Ondanks dat er hier en daar een paar kleine gebreken waren (lekkende kranen) voldeed de kamer prima waarvoor die bedoeld is: slapen en wassen. Het eten was gewoon goed, voor iedereen keuze genoeg. Per kamer mag je twee keer a la carte eten wat uitstekend bevallen is (vooral 'Bambu'). Het personeel en animatie team waren zeer vriendelijk.

De reis van het vliegveld naar het hotel duurt lang (zo'n 3,5 uur) maar dan heb je ook wat! Schitterende stranden en een achterland dat zich uitstekend leent voor excursies: Los Haitises (mangrove bossen, grotten, Fregatvogels), whale watching (vergeet reistabletten niet!), jeep safari (met bezoek aan Dominicaanse familie), Las Terrenas.

Al met al hebben wij een schitterende vakantie gehad. Mocht er een volgende keer komen dan boeken wij voor een iets langere periode dan een week.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad hier

R. Schreurs,
    20-2-2008

De reis van het vliegveld naar het hotel duurt lang (zo'n 3,5 uur) maar dan heb je ook wat! Schitterende stranden en een achterland dat zich uitstekend leent voor excursies: Los Haitises (mangrove bossen, grotten, Fregatvogels), whale watching (vergeet reistabletten niet!!!), jeep safari (met bezoek aan Dominicaanse familie), Las Terrenas.

in tegenstelling tot de reaktie hierboven hebben wij maar

J. van Wijk,
    15-2-2008

in tegenstelling tot de reaktie hierboven hebben wij alleen maar lof over dit hotel ze waren bezig met vernieuwing van sommige badkamers maar niet in onze kamer die er netjes schoon en groot genoeg met een schitternd uitzicht op zee eruit zag!! eten heerlijk veel variatie en de hele entourage erom heen deed heel gemoedelijk en relaxed aan prijs kwaliteit en zeker in vergelijking met andere hotels op samana was heel goed. en een groot kompliment voor het annimatieteam dat heel vrijblijvend zijn werk deed maar heel amicaal was naar de mensen en niet te vergeten de avondsshows s'avonds was maar een uurtje maar gewoon geweldig tegen proffesioneel aan !!! petje af animatie team, wij Jan en Mirjam waren hier van 13 januari tot en met 29 januari vonden dit veel te kort viva wyndham samana las terranas super keuze

Santa Bárbara de Saman  scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews