Aparthotel Whala!Bávaro

Aparthotel Whala!Bávaro
6,9

2 tips over Aparthotel Whala!Bávaro

Macel, 15-1-2012
Kijk ook eens verder dan het resort,, vervelen hoeft echt ! Zo gave vakantie gehad.
froukje wolthuizen, 20-11-2011

Ga naar de duikschool en doe een excursie naar Catalina. De duikshop zit in het hotel. Wij hebben onze hele duikcursus gedaan (gewoon afdingen en vraag naar Andy en Ferry). Wij zijn hier de hele week zoet mee geweest. Beetje duiken, bieren met de instructeur, op het strand uit je duikboekje leren met een pina colada in je ene hand en je boek in de andere hand. Ideaal!

Verder kun je bij het personeel van het hotel alles regelen. Wil je iets vraag er dan gewoon om. Ze willen alles voor je doen.