Géén boekingskosten

Dominicaanse RepubliekDominicaanse RepubliekPunta Cana / Playa Bavaro

6.5VoldoendeScore uit 83 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

83 Reviews over Whala!Bávaro

• 9K.25-06-2019

Prima net hotel !

Mooi en schoon hotel ,wordt erg goed bijgehouden de hele dag door. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamers heel netjes en schoon. Eten is prima,ikzelf ben een moeilijke eter ivm allergieën, maar er ligt van alles wat. Het is wel een beetje eentonig als je langer dan een week daar bent,omdat alles zich na een week herhaalt,maar dat is overal in punta cana. De animatie /entertainment is hier erg slecht ! Ik ben vaak in punta cana geweest in verschillende hotels en resorts en in dit hotel kunnen ze een hoop leren.

• 7An16-03-2019

Prachtige ligging

Super aardig personeel en mooi uitzicht

• 6mirthe28-11-2018

heerlijk om even bij te tanken

Het hotel zelf is erg mooi en redelijk groot. er zijn verschillende slaapvertrekken en 4 zwembaden. Dit zijn ook echt infinity Pools met uitzicht op zee. Er is naar mijn mening wel weinig te doen in het hotel maar dat komt misschien ook doordat het geen resort is. Het eten is elke dag een thema van Spaans tot internationaal. wel vind ik dat er een beperkte keus is en veel dingen blijven toch elke dag hetzelfde. Het personeel is erg vriendelijk en ze helpen je waar kan.

• 7Ronald Selected27-09-2017

Gewoon prima te doen !

Prima hotel, via touroperator aanbieding...voor het geld alles prima...personeel aardig,eten was lekker,en het zwembad ok !

Dus wil je een keer cheap ass Dominicaanse doen ,ga je gang !

achterdoor liggen wat nieuwere kamers,dus de lage nr <100 zijn beter en liggen aan rustiger zwembad

enigste minpunt waren de glazen,zijn altijd op !

• 9Alie Vonk06-09-2017

Voor een amper 3 sterren hotel heel erg goed !!

Als je een mega resort verwacht zit je hier niet goed, als je je ervan bewust bent dat dit hotel 3-sterren heeft, zit je hier heel erg goed. Wij hebben 13 dagen geboekt van 21 augustus tot 2 september all-inclusive en hier ongeveer € 2100,- voor betaald. We hebben wel met anderen gesproken die in luxe resorts zaten waar het eten niet goed was. Dat was bij ons erg goed. Diverse thema avonden, mexicaans, italiaans, dominicaans en barbecue avond op zondag. Altijd vers, altijd genoeg en ook het personeel doet alles om het je naar de zin te maken. Genoeg bedjes bij de zwembaden, ook bij het strand. Het strand is niet heel erg groot, afijn daar hadden wij geen problemen mee. Ook all-inclusieve bij het strand inclusief snacks !! Heb ik heel vaak heel anders meegemaakt. Eveneens heb ik me nooit onveilig gevoeld buiten het hotel, ook 's avonds niet. Eventuele problemen werden meteen verholpen. Het is een zeer internationaal hotel. We hebben ons enorm geamuseerd met andere gasten, gedanst met duitsers en russen, getafeld met armenen. Kortom topvakantie gehad. Zeker als je hier zelf voor open staat !!

• 6Gerda John20-06-2017

Het was het net niet en deze locatie is afgevoerd

Het klimaat goed, personeel is vriendelijk komt handen te kort. Als je ging douchen eerst doorspoelen rioollucht. Kleinschalig nu het restaurant is dat wel de rest niet zo. Geen stoel op de kamer. Het hotel is aan een grote onderhoudsbeurt toe. Ons zien ze er niet meer Excursies zijn duur vraag wie verdient hieraan niet volgens ons de plaatselijke bevolking. die verdient gemiddeld 300 euro. Een simpele excursie kost minimaal 100 euro per persoon.

• 6OlimpWro06-11-2016

Hotel skromny dla mało wymagających

Hotel whala!bavaro mieści się w centrum miejscowości Bavaro, jednak słowo centrum w tym przypadku jest nad wyrost. Centrum to parę sklepików na krzyż, parę barów i nic poza tym. Na zwiedzenie całego bavaro wystarczy parę godzin! Nudna miejscowość. Co do samego hotelu jest ok jako baza wypadowa do poznawania Dominikany, lub dobry dla osób lubiących chillout na plaży którym nie zależy na rozrywkowym hotelu. Przejściówki elektryczne są konieczne do gniazd hotelowych, kupimy je praktycznie wszędzie w każdym sklepiku i kantorem włącznie cena okolo 1 dolar. Jedzenie w hotelu duży wybór ale co do jakości to różnie zależy od gustu. Lecz napoje ku mojemu zdziwieniu orginalne pepsi czy też drinki normalnie sklepowe wielki plus za to. Pokoje nie są nowoczesne i dla mało wymagających. Wszystko działało prócz zamka drzwi od łazienki i żeby zamknąć drzwi łazienkowe musieliśmy coś podstawiać bo się same otwierały, zamek od klamki jak i od zamknięcia nie działały. Nie które pokoje tak jak nasz były łączone z pokojami obok innych turystów jedynie zamkniętymi drzwiami. Każdą rozmowę było słychać w pokoju obok przez co musieliśmy mówić szeptem i nie puszczać muzyki. Poza tym w każdym pokoju klimatyzacja plus wiatrak sufitowy, lodówka i telewizor, i oczywiście balkon. Ogólnie sam hotel nam nie przeszkadzał ponieważ większość czasu spędzaliśmy na wycieczki lub po prostu na plaży. Wifi płatne 20 dolarów za tydzień ale 70% czasu było nie sprawne co tłumaczyli w recepcji uszkodzą linią w całej Punta Canie. Ale w barach obok wifi już działało normalnie. Plaża ok na plązy bar z napojami drinkami i jedzeniem. Z leżakami nie było kłopotów zawsze były jakieś wolne. Woda bardzo cieplutka ale mętna na snorekling nie liczcie tym bardziej że dno jest piaszczyste. Polecam picie mleczka kokosowego bezpośrednio z koksa który przy was zostaje rozłupany na przykład w sklepie na plaży u rosjan koszt to 1 dolar. Gdy dojdziemy do plaży skręcamy w lewo w stronę wielu flag jakieś 500metrów tam jest sklep z kokosami :) mleczko pyszne bardzo się różni od naszego. Tam też kupimy dobre cygara które we Wrocławiu są 8 razy droższe. np La aurora. Pogoda w Listopadzie bardzo gorąco choć temperatura to zaledwie 33 stopnie to wilgotność sprawia odczuwalną około 40 stopni. Uwaga na słońce nie pozorne ale opala bardzo szybko 2 godziny wystarczy by tydzień chodzić z potwornym oparzeniem słonecznym. Pogoda ładna 2 razy padało po 15 min po czym sie rozchmurzało i znowu stawało się upalnie.

• 8Tina postma04-02-2016

Sfeervol kleinschalig hotel ! Geen megaresort

Supervakantie gehad, het hotel is sfeervol de kamers prima schoon en voldoende keuze eten all-in. Maar klein kinderbadje dus weinig tot geen kinderen wat wij heerlijk rustig vonden. Strand is wat smal op dit stuk. Maar gezellig en levendig, tip: pak de bus naar fusa echt een belevenis, armoede in contrast met de overvloed van resorts..en of higuey voor totaal 12 dollar zie je het echte dominicaanse leven.. Ipv resorts en toeristen, we hebben ons geen moment onvelig gevoeld juist daar!en je ziet veel meer dan op die standaard trips! Minpuntjes, dit deel is een en al resorts geen verlaten strandjes, natuur. Doe buggytrip om wat natuur te zien bijv dus. Muziek overal en soms beetje luid maar ach ze zingen graag mee van tacichauffeur tot cassiere;-) sanoa ook bountyeiland tripje superdag gehad maar overal wel Veel touristen helaas, al met al prachtland met prachtmensen maar zouden we weer gaan dan toch sosua of meer rustige plek op catibische kant. Heerlijke vakantie dat zeker!!!

• 2Sleeuwaert Willy07-02-2014

hotel Whala bavaro 9/1/2014 tot 30/1/*2014

Hotel prijs kwaliteit niet slecht maar een invasie van russen,om 15uur 50 percent dronken,arrogant,onbeleefd. Ook opletten aan de receptie,niet altijd eerlijk en aan het strand van het hotel,teveel personen die er niet horen. Slechste ervaring in Dom. rep. was er al over 7 jaar en ook 5 jaar terug

• 6Jeníček Kaftanů21-11-2013

nic moc

It was nice holiday, but Russian peoples eat much more than normal people and after TOP MANAGEMENT's control we dont have normal food like a rice, tomato, cucamber, potatoes...... and other. The food what we had on dinner , we have next day .the music in beach bar was too much close to my ears-RAP! Merenge is better i thing. beach is wery little for this HOTEL that looks like resort..... But other things were perfect, sorry for my bad english, i'm only student.

Aparthotel Whala!Bávaro info

• DinerclubBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• TweepersoonsbedBeschikbaar
  • LoungeBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)