Aparthotel Whala!Bávaro

82 reviews over Aparthotel Whala!Bávaro in het Nederlands

Prachtige ligging

An
16-3-2019

Super aardig personeel en mooi uitzicht

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

heerlijk om even bij te tanken

mirthe
28-11-2018

Het hotel zelf is erg mooi en redelijk groot. er zijn verschillende slaapvertrekken en 4 zwembaden. Dit zijn ook echt infinity Pools met uitzicht op zee. Er is naar mijn mening wel weinig te doen in het hotel maar dat komt misschien ook doordat het geen resort is. Het eten is elke dag een thema van Spaans tot internationaal. wel vind ik dat er een beperkte keus is en veel dingen blijven toch elke dag hetzelfde. Het personeel is erg vriendelijk en ze helpen je waar kan.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon prima te doen !

Ronald Selected
27-9-2017

Prima hotel, via touroperator aanbieding...voor het geld alles prima...personeel aardig,eten was lekker,en het zwembad ok !

Dus wil je een keer cheap ass Dominicaanse doen ,ga je gang !

achterdoor liggen wat nieuwere kamers,dus de lage nr <100 zijn beter en liggen aan rustiger zwembad

enigste minpunt waren de glazen,zijn altijd op !

Gereisd Met partner in september 2017

Tjingo

Voor een amper 3 sterren hotel heel erg goed !!

Alie Vonk
6-9-2017

Als je een mega resort verwacht zit je hier niet goed, als je je ervan bewust bent dat dit hotel 3-sterren heeft, zit je hier heel erg goed. Wij hebben 13 dagen geboekt van 21 augustus tot 2 september all-inclusive en hier ongeveer € 2100,- voor betaald. We hebben wel met anderen gesproken die in luxe resorts zaten waar het eten niet goed was. Dat was bij ons erg goed. Diverse thema avonden, mexicaans, italiaans, dominicaans en barbecue avond op zondag. Altijd vers, altijd genoeg en ook het personeel doet alles om het je naar de zin te maken. Genoeg bedjes bij de zwembaden, ook bij het strand. Het strand is niet heel erg groot, afijn daar hadden wij geen problemen mee. Ook all-inclusieve bij het strand inclusief snacks !! Heb ik heel vaak heel anders meegemaakt. Eveneens heb ik me nooit onveilig gevoeld buiten het hotel, ook 's avonds niet. Eventuele problemen werden meteen verholpen. Het is een zeer internationaal hotel. We hebben ons enorm geamuseerd met andere gasten, gedanst met duitsers en russen, getafeld met armenen. Kortom topvakantie gehad. Zeker als je hier zelf voor open staat !!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Het was het net niet en deze locatie is afgevoerd

Gerda John
20-6-2017

Het klimaat goed, personeel is vriendelijk komt handen te kort. Als je ging douchen eerst doorspoelen rioollucht. Kleinschalig nu het restaurant is dat wel de rest niet zo. Geen stoel op de kamer. Het hotel is aan een grote onderhoudsbeurt toe. Ons zien ze er niet meer Excursies zijn duur vraag wie verdient hieraan niet volgens ons de plaatselijke bevolking. die verdient gemiddeld 300 euro. Een simpele excursie kost minimaal 100 euro per persoon.

Sfeervol kleinschalig hotel ! Geen megaresort

Tina postma
4-2-2016

Supervakantie gehad, het hotel is sfeervol de kamers prima schoon en voldoende keuze eten all-in. Maar klein kinderbadje dus weinig tot geen kinderen wat wij heerlijk rustig vonden. Strand is wat smal op dit stuk. Maar gezellig en levendig, tip: pak de bus naar fusa echt een belevenis, armoede in contrast met de overvloed van resorts..en of higuey voor totaal 12 dollar zie je het echte dominicaanse leven.. Ipv resorts en toeristen, we hebben ons geen moment onvelig gevoeld juist daar!en je ziet veel meer dan op die standaard trips! Minpuntjes, dit deel is een en al resorts geen verlaten strandjes, natuur. Doe buggytrip om wat natuur te zien bijv dus. Muziek overal en soms beetje luid maar ach ze zingen graag mee van tacichauffeur tot cassiere;-) sanoa ook bountyeiland tripje superdag gehad maar overal wel Veel touristen helaas, al met al prachtland met prachtmensen maar zouden we weer gaan dan toch sosua of meer rustige plek op catibische kant. Heerlijke vakantie dat zeker!!!

Gereisd Met partner in januari 2016

hotel Whala bavaro 9/1/2014 tot 30/1/*2014

Sleeuwaert Willy
7-2-2014

Hotel prijs kwaliteit niet slecht maar een invasie van russen,om 15uur 50 percent dronken,arrogant,onbeleefd. Ook opletten aan de receptie,niet altijd eerlijk en aan het strand van het hotel,teveel personen die er niet horen. Slechste ervaring in Dom. rep. was er al over 7 jaar en ook 5 jaar terug

Gereisd Met partner in januari 2014

Budget hotel

Peter Moonen
      9-4-2012

Eenvoudig, gedateerd hotel. Drie zwembaden, die je allemaal mag gebruiken, wel met veel ongedierte. Eten: ontbijt, weinig keus, géén tarwebrood (!), koffie, thee, melk op een oud, roestig warmhoud stelletje. Lunch: beperkte keuze, lauw (zelfs als als eerste komt). Diner: iets uitbebreider, maar ook lauw. Kamer wordt elke dag schoon gemaakt, kleine douche. Goede airco, plafondventilator, tv met 100 (Amerikaanse) zenders, goed bed. Klein privéstrand tussen 2 treurwilgen, veel doorgezakte ligbedjes. De zee nodigt niet echt uit om in te zwemmen: veel golfslag, veel zeegras en andere plantenresten. Wel mooi strand, je kunt er kilometers lange strandwandelingen maken langs de vele resorts. Aardig dorpje op 200 m (EL Corticito) met restaurantjes, toeristenwinkeltjes, bakker, supermarkt. Opdringerige strandverkopers, veel prostituees, veel armoede (vooral onder de Haïtianen, veel corruptie, overal gewapende beveiliging. Dure excursies Eenvoudig hotel, voor een lage prijs. Géén aanrader!

Gereisd Met vrienden in maart 2012

Dit nooit meer

G.Graal
      31-3-2012

vies! kakkerlakken, tandpastaspetters van vorige gasten nog aanwezig, badkamer te vies om te douchen, bed bonkt zodat je niet kunt slapen, ontbijt is vies bruin omgekrulde kaas, vuil op het strand (doodzonde!!). wij zijn de volgende dag met bijbetaling overgeboekt naar Palladium, met dank aan onze hostess Ester en kwamen van de hel in de hemel.

Gereisd Met partner in maart 2012

Eenvoudig, maar voldoende!

R. de Vries
      20-3-2012

Betreft een eenvoudige accommodatie. Verwacht geen super de luxe, maar wat wil je voor het geld dat je ervoor betaald. Er is een groot verschil tussen de plaats en het zwembad waar de junior suites liggen en de rest van de accommodatie, dit oogt wat meer als vergane glorie. Het zwembad en de junior suites zijn wat stijlvoller, luxer en verzorgder. De suites zijn ook comfortbaler, al stelt de jaccuzzi niet veel voor. Wij zijn na de eerste dag van een erg eenvoudige standaard kamer voor weinig geld geupgrade naar een junior suite. Eten is afwisselend en ok. Ook hier geen overweldigende bufetten met keuze te over. Het strand van de accommodatie is niet prettig, klein, doorgezakte ligstoelen en smerig. Geen hagelwit strand met azuurblauwe zee. Dit heb je verderop wel. Het weer maakt overigens heel veel goed en iedereen ligt uiteindelijk in dezelfde zon. Het personeel is na wat aftasten zeer vriendelijk en doen wat ze kunnen. Stel je daar op in en dan heb je zeker een goede vakantie.

Gereisd Met partner in Thu Jan 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• Kleur van het strandLicht
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Stomerij, Tours

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
      • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
      • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Whala!Bávaro in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Whala!Bávaro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.